Weet niet wat ik hiervan moet denken.
Aan de ene kant goed want zie Keulen afgelopen jaar wisseling.
Aan de andere kant, waarom bouwen ze wel dossiers op maar is de jaarwisseling ineens het punt waarbij de risico's uit de weg worden gehaald.

Die verhaalt dat wel op de Importeur, neem ik aan.dvh schreef:Kijk hier:
http://www.autoblog.nl/nieuws/friese-de ... ding-93681" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto pech? Dealer geld weg
NCAP is de crashtest. Het gaat om de co2/verbruikstest, NEDC. De Europese Unie heeft zich deze test toegeeigend. Ze heeft al die jaren de vrijheid gehad de test aan de dagelijkse praktijk aan te passen. In plaats daarvan hebben ze ngelaten om ook maar de geringste wijziging door te voeren. Het is de hypocrisie ten top dat ze nu de auto industrie verwijten maken.Bram schreef:Prima uitspraak, hoog tijd dus om die NCAP testmethode eens stevig aan te passen.
Jij hebt duidelijk een andere definitie van slim dan ik. Je bent een Fries?Hielke schreef:De Nissan Leaf rijder heeft natuurlijk met z'n logging van strandingen bewust op een rechtszaak aangestuurd. Slim.
Krijgt ie nou de hele mep terug of niet? Volgens deze Fries wel.allen schreef:Jij hebt duidelijk een andere definitie van slim dan ik. Je bent een Fries?Hielke schreef:De Nissan Leaf rijder heeft natuurlijk met z'n logging van strandingen bewust op een rechtszaak aangestuurd. Slim.
Dat betreft 90% van de bezoekers hier hoor met mij als lichtend voorbeeldAndre schreef:Arthur je zult op een driving fun forum zitten met je gezin auto in de garage en de toetstenbord ridder uithangen.
Ik denk dat ie juist heel slim is Allen. Het is net als met een tokkie-buur, zonder logboek of archief bij de politie begin je niks. Ieder stukje aso gedrag moet gerapporteerd worden. Pas dan heb je na verloop van tijd een poot om op te staan als de juridische molen moet gaan draaien.allen schreef:Kijk Hielke. Wij in de bewoonde wereld weten dat je echt niet je wagen 34 keer hoeft laten af te slepen om je geld terug te krijgen. Die gast is gewoon niet al te snugger.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], L5S1, Peter-Paul, Semrush [Bot], Tristan en 7 gasten