Je mag vinden wat je wilt maar op de man spelen is nergens voor nodig. Zet Robin dan op je vijandenlijst, dan zie je z'n posts niet meer.
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Martijn_bmw
Eens! Op de man spelen en iemand zo wegzetten als je niet met hem eens bent is nergens goed voor.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Plausibel!
https://www.youtube.com/shorts/zb9acOYViHU
Beetje politiek correct is het onmogelijk om 3000-4500 jaar terug met koperen gereedschap/attributen een Pyramide/Sfinx en de rest te 'bouwen'. Het kon iig NIET met het gereedschap TOEN voor handen. Ook het gezeul met tonnen wegende graniet etc van honderden kms verderop. Het strakke werk.
TOEN onmogelijk met van wat WIJ WETEN van het toenmalig gereedschap. Vandaar mijn 'zoektocht'. Of er was ander gereedschap/attributen bij betrokken of vul maar in.
Sommige dingen zijn totnutoe gewoonweg onverklaarbaar. Kun je een bijbel en een god bijhalen of een big bang. NIETS---->IETS. Ik blijf met vraagtekens zitten.
En degene die alle antwoorden zegt te hebben zijn 't gevaarlijkst ben ik wel achter:)
https://www.youtube.com/shorts/zb9acOYViHU
Beetje politiek correct is het onmogelijk om 3000-4500 jaar terug met koperen gereedschap/attributen een Pyramide/Sfinx en de rest te 'bouwen'. Het kon iig NIET met het gereedschap TOEN voor handen. Ook het gezeul met tonnen wegende graniet etc van honderden kms verderop. Het strakke werk.
TOEN onmogelijk met van wat WIJ WETEN van het toenmalig gereedschap. Vandaar mijn 'zoektocht'. Of er was ander gereedschap/attributen bij betrokken of vul maar in.
Sommige dingen zijn totnutoe gewoonweg onverklaarbaar. Kun je een bijbel en een god bijhalen of een big bang. NIETS---->IETS. Ik blijf met vraagtekens zitten.
En degene die alle antwoorden zegt te hebben zijn 't gevaarlijkst ben ik wel achter:)
- Elise
Niet specifiek tot jou gericht Bram, maar wat is dat toch altijd om te vergelijken met anderen die het slechter hebben?
Waarom niet kijken naar waar het beter is en/of wat er hier beter kan?
Het argument, vergelijken met waar het slechter is, lees ik hier de laatste tijd heel veel.
Als je vroeger op school een 5 had, zeg je toch ook niet "nou anderen hadden een nog veel slechter cijfer".
Kijken naar wie een beter cijfer hadden, dat moet je streven zijn wil je verder komen.....
- Estoque
- Robin
@Elise, dat is hetzelfde toen ik jaren terug in een kroeg met een vrouw sprak die door d'r ex was 'abused' en weetikveel. Ze had 'n tijd in zo'n Blijf-van-mijn-lijf Huis gezeten. Zeg ik met m'n domme kop: Wees blij dat je als vrouw niet in Iran of Noord Korea woont!
Zij woest: Alsof dát mijn pijn verzacht dat IK hier door mijn ex ben mishandeld. Ik heb m'n excuses aangeboden:)
Zij woest: Alsof dát mijn pijn verzacht dat IK hier door mijn ex ben mishandeld. Ik heb m'n excuses aangeboden:)
- Robin
@Tom en Martijn_BMW bij dezen. Graag actie. AUB.
- Estoque
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Omdat het zo is. En natuurlijk kunnen, moeten, er hier veel dingen veel beter. Huizenmarkt, betaalbaarheid van de zorg en mobiliteit, migratiebeleid. Mega hoofdpijndossiers. Of hoe we met elkaar omgaan, zowel in politiek als daarbuiten.Elise schreef: 21 okt 2025, 20:08Niet specifiek tot jou gericht Bram, maar wat is dat toch altijd om te vergelijken met anderen die het slechter hebben?
Waarom niet kijken naar waar het beter is en/of wat er hier beter kan?
Het argument, vergelijken met waar het slechter is, lees ik hier de laatste tijd heel veel.
Als je vroeger op school een 5 had, zeg je toch ook niet "nou anderen hadden een nog veel slechter cijfer".
Kijken naar wie een beter cijfer hadden, dat moet je streven zijn wil je verder komen.....
Maar terugkomend op jouw verhaal, waar is het veel beter dan? Dat zal uiteraard voor eenieder anders zijn, maar ik zou zo niet weten waar naartoe te gaan om het beter te krijgen...
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
En ik haal m'n schouders op en ga weer verder met m'n dag. Aangezien ik weet wie het zegt.Robin schreef: 21 okt 2025, 20:14 @Elise, dat is hetzelfde toen ik jaren terug in een kroeg met een vrouw sprak die door d'r ex was 'abused' en weetikveel. Ze had 'n tijd in zo'n Blijf-van-mijn-lijf Huis gezeten. Zeg ik met m'n domme kop: Wees blij dat je als vrouw niet in Iran of Noord Korea woont!
- Estoque
*weg en ga maar even afkoelen*
- Robin
Nederland is dan misschien het beste land van de wereld, maar we hebben nu al een immigratieprobleem. Hoe moet dat met de rest van die bijna 8 miljard die allemaal ook dromen over een land als Nederland als Het Beloofde Land? Waar is het beter dan in Nederland? In het Nederland van net voor de Eeuwwisseling misschien?
- JP
- Robin
Geen olie op 't vuur JP....
EDIT: Er bestaat ook een Algemeen en specifiek autoforum hier op DF, waar ik ook nogal eens post. Het staat een ieder vrij daar wat meer te posten. Dank!
EDIT: Er bestaat ook een Algemeen en specifiek autoforum hier op DF, waar ik ook nogal eens post. Het staat een ieder vrij daar wat meer te posten. Dank!