En had je nu echt verwacht dat je Fiësta in deze tijd binnen twee weken verkocht zou zijn? Volgens mij is iets meer geduld wel noodzakelijk op dit moment.
schijnbaar een sneller schakelende bak...en nog in NL ookSemi automaat 6 traps met snellere schakeltijden, motormanagement aangepast, etc. *
Nog even de andere helft eraan plakken en hij is helemaal af.GTRene schreef:en dan als toetje een dikke 4-pittert![]()
+1Snipe schreef:Nog even de andere helft eraan plakken en hij is helemaal af.GTRene schreef:en dan als toetje een dikke 4-pittert![]()
Sorry maar zonder;Petrolhead Tom schreef:Uit ervaring kan ik melden dat die 82 pk's hun weg prima naar het asfalt vinden.
De Fiesta heeft absoluut geen verborgen gebreken. Dat weet ik zeker. Een mx5 heb km al gehad. Daar pas ik niet in. Ik denk dat ik toch maar door ga rijden met de Fiesta simpelweg omdat het een lastige auto is geworden. Misschien na de zomer maar terug bouwen naar origineel en op zoek gaan naar een roadster. Dan dalen de prijzen ook weer verder.Roy RS schreef:ik zit na die link ook met mijn oren te klapperen, je hebt nu een heule nette ST (tenzij er stiekem wat gebreken zijn die je niet meldt) en je wilt naar een 0,7 liter Smart?! Ik klik op de link, zie 0,7 en kan stoppen met lezen, terwijl ik de ST erg cool vind...
Maar goed, je bent jong en je moet je eigen fouten kunnen makenKun je niet beter een leuke MX5 kopen? Lijkt mij much more fun.
Gebruikers op dit forum: Robbert92, S-RS, Sabberjoch, Vanreijmersdal en 10 gasten