Ik gun iedereen de auto die hem toekomt

En zo is het Nan...................Shakes schreef:LOL Gaat dit nog over een auto?
Zo'n ding met 4 wielen, stuur dat je van A naar B brengt....... Elke nieuwe auto is per definitie te duur dus dat onderwerp kunnen we afsluiten.
Feli met JOUW aankoop Robin, Succes met JOUW keus Maccie!
Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
Snipe schreef:Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
Je vergeet deze:Luco schreef:Snipe schreef:Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
Die neus wordt dus - en terecht - na een jaartje al rigoureus aangepakt.Andre schreef:http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=778246
De neus van de golf wordt niet aangepast hoorSperdy schreef: Ilja, nog ff niet die 135i bestellen ..
Teveel sneeuw, afgelast.Leen schreef:luco , moet jij nu ,as we speak, niet in de witte demo rijden ? of mag je niet meer ?
Dus ik moet ergens anders over schrijven?Snipe schreef:Ik kon me niet voorstellen dat daar iemand op zat te wachten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten