Ik gun iedereen de auto die hem toekomt
BMW M135i
- RVV
Re: BMW M135i
.
-
Tom
Alleen maar negatief doen en het telkens opzoeken is niet nodig, maar een kritische noot en wat discussie kan geen kwaad. Tenslotte ben je er zelf ook als eerste bij als er ergens een schaalverdeling op een teller niet klopt, wat stiksels verkeerd zitten of de plus en min verkeerd om zitten op een versnellingsbak. In alledrie de gevallen jouw mening maar dan uit je je ook negatief. Dan wil je ook je gelijk halen (heel menselijk), ongeacht in welk kamp je zit. Dat is zelfs je beroep.
Verder ben ik nooit van standpunt veranderd, niet in geval van de 135i, 1M en ook niet bij deze M135i. Beide 135i's vind ik bovendien veel waar voor het geld bieden en ben ik (los van uiterlijk en mijn voorkeur voor atmo) nooit negatief over geweest. 1M daarintegen heb ik altijd een nep M gevonden. Juist omdat de 135i een bargain was en 95% is van wat de 1M is. Zie de auto van Ferdi destijds.
Verder ben ik nooit van standpunt veranderd, niet in geval van de 135i, 1M en ook niet bij deze M135i. Beide 135i's vind ik bovendien veel waar voor het geld bieden en ben ik (los van uiterlijk en mijn voorkeur voor atmo) nooit negatief over geweest. 1M daarintegen heb ik altijd een nep M gevonden. Juist omdat de 135i een bargain was en 95% is van wat de 1M is. Zie de auto van Ferdi destijds.
-
Andre
Toen jullie stelletje ouwe wijfen zitten te mekkeren hier. Heb ik het achterdiff van de 1M weer maximaal benut. Sinterklaas was goed voor mij. Het driftsap kwam zo uit de lucht.
1M is te duur bmw NL wou zakken vullen. Duitsland was een goeie optie.
Oh en 1M is meer dan een diff en body pakket.
Met de M135i hebben ze bijgeleerd. Leuke auto voor de poen.
Ben compleet brak van het sturen ik ga slapen nu. Tot straks:)
1M is te duur bmw NL wou zakken vullen. Duitsland was een goeie optie.
Oh en 1M is meer dan een diff en body pakket.
Met de M135i hebben ze bijgeleerd. Leuke auto voor de poen.
Ben compleet brak van het sturen ik ga slapen nu. Tot straks:)
-
Shakes
LOL Gaat dit nog over een auto?
Zo'n ding met 4 wielen, stuur dat je van A naar B brengt....... Elke nieuwe auto is per definitie te duur dus dat onderwerp kunnen we afsluiten.
Feli met JOUW aankoop Robin, Succes met JOUW keus Maccie!
Zo'n ding met 4 wielen, stuur dat je van A naar B brengt....... Elke nieuwe auto is per definitie te duur dus dat onderwerp kunnen we afsluiten.
- Downforce Hans
En zo is het Nan...................Shakes schreef:LOL Gaat dit nog over een auto?
- Snipe
Bijna 1.500 kilometer file. Je zal maar van Heerenveen naar Rijswijk moeten...
- RVV
Maargoed na een nachtje slapen, wil ik ook niet het plezier van Robin en Macboy in de M135i verpesten. Iedereen is denk er wel mee eens dat de M135i gewoon een goed aanbod is in het huidige BMW gamma. Belangrijkste is dat DF liefhebbers anno 2012/2013 nog steeds terecht kunnen bij BMW 
-
OnlineLuco
Kan me de reacties ook wel voorstellen.
Een auto kopen (ik zei het al eerder) is grotendeels emotie.
Als je dan een merk en model hebt uitgezocht na maanden fappen op folders, opties, stiksels enz, dan ben je ontzettend enthousiast.
Als een ander dan kanttekeningen plaatst of aanmerkingen heeft op het gekozen model/merk.
Ja dan gebeurd er wat met je.
Ik heb ook bij auto's die ik koos vaak commentaar/opmerkingen gehad.
Maar om het dan gelijk maar negatief te noemen vind ik pas negatief, het is gewoon een andere mening, en als iedereen het hier met elkaar eens was had je nooit bijna 50 paginas volgekregen over een bepaald model.
Speciaal voor Macboy, kan je de stiksel van dichtbij bekijken (of het allemaal wel goed zit)
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ... _35470.htm
Een auto kopen (ik zei het al eerder) is grotendeels emotie.
Als je dan een merk en model hebt uitgezocht na maanden fappen op folders, opties, stiksels enz, dan ben je ontzettend enthousiast.
Als een ander dan kanttekeningen plaatst of aanmerkingen heeft op het gekozen model/merk.
Ja dan gebeurd er wat met je.
Ik heb ook bij auto's die ik koos vaak commentaar/opmerkingen gehad.
Maar om het dan gelijk maar negatief te noemen vind ik pas negatief, het is gewoon een andere mening, en als iedereen het hier met elkaar eens was had je nooit bijna 50 paginas volgekregen over een bepaald model.
Speciaal voor Macboy, kan je de stiksel van dichtbij bekijken (of het allemaal wel goed zit)
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl ... _35470.htm
- MartijnGizmo
-
Andre
- Tristan
Oh shit.....nu nog langer wachten met bestellen. 
- Petrolhead Tom
Het wachten waard lijkt me. :strong: 
- Snipe
Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
-
OnlineLuco
Snipe schreef:Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
- RVV
Briljante post van Snipe 
- Petrolhead Tom
Ik moest ook lachen. 
- Erik K.
Je vergeet deze:Luco schreef:Snipe schreef:Onzin. Je kunt altijd wel blijven wachten. Je had een M3 kunnen kopen maar toen had je ook kunnen wachten op een CSL-achtige versie als de GTS, maar toen had je weer kunnen wachten op een lichtere versie (CRT), maar toen had je weer kunnen wachten op de nog lichtere 1 M, maar de 1 Serie was toen al een oud model dus had je moeten wachten op de nieuwe M135i maar die komt er nu misschien als facelift dus dan moet je daarop wachten alleen kun je dan net zo goed op de 2 Serie wachten maar die komt met viercilinder dus kun je beter op de M4 wachten maar daar zit weer veel belasting op dus kun je beter wachten tot ze met een hybride M komen en onder de streep heb je dan je hele leven in een of ander stom kut-Golfje gereden.Petrolhead Tom schreef:Het wachten waard lijkt me. :strong:
- Bijlagen
-
- P90108861 (Medium).jpg (81.88 KiB) 815 keer bekeken
-
- P90108859 (Medium).jpg (57.38 KiB) 815 keer bekeken
- Snipe
Ik kon me niet voorstellen dat daar iemand op zat te wachten 
- Sperdy
Die neus wordt dus - en terecht - na een jaartje al rigoureus aangepakt.Andre schreef:http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=778246
Daar kon je op wachten natuurlijk.
Ilja, nog ff niet die 135i bestellen ..
-
OnlineLuco
De neus van de golf wordt niet aangepast hoorSperdy schreef: Ilja, nog ff niet die 135i bestellen ..
- Leen
luco , moet jij nu ,as we speak, niet in de witte demo rijden ? of mag je niet meer ?
- RVV
Zonder te zeiken, maar dit is natuurlijk wel een puntje met die neus. Snap BMW ook niet 
-
OnlineLuco
Teveel sneeuw, afgelast.Leen schreef:luco , moet jij nu ,as we speak, niet in de witte demo rijden ? of mag je niet meer ?
Helaas, ben toch wel nieuwsgierig geworden.
- Dennis Cavallino
Dus ik moet ergens anders over schrijven?Snipe schreef:Ik kon me niet voorstellen dat daar iemand op zat te wachten