Maar ik probeer nog steeds niet meer te modden

Ik heb vanmiddag mogen aanschouwen hoe een Fiesta er op 15 inch uitziet. Dat wordt dus mijn standaard maat.MartijnGizmo schreef:Overigens vind ik de auto met lichte wielen en wat meer rubber een stuk prettiger rijden. Voelt allemaal wat lichtvoetiger en harmonieuzer. Ik was al van plan om volgend jaar in de zomer op een stel lichte 15" of 16" rond te rijden, dat idee is hierbij meteen bevestigd.
Helemaal mee eens! Volgens mij riep ik dat ook al eens op 1 vd eerste pagina'sMartijnGizmo schreef:Overigens vind ik de auto met lichte wielen en wat meer rubber een stuk prettiger rijden. Voelt allemaal wat lichtvoetiger en harmonieuzer. Ik was al van plan om volgend jaar in de zomer op een stel lichte 15" of 16" rond te rijden, dat idee is hierbij meteen bevestigd.
Vind het veel mooier zo.MartijnGizmo schreef:Ik zag in de voorspellingen dat we eind van de week natte sneeuw krijgen en dat het daarna koud blijft, dus vandaag ff bij 10 graden en droogte de winterwielen gemonteerd:
Voor de lol legergroen geplastidipt...Naafkapjes moeten er nog ff op. Oh, en het achter-camber lijkt zo extreem door de vervorming van de foto!
Ik snap de OBX header en kat oplossing wel maar waarom een Works catback? Je hebt toch een Milltek?stefan740 schreef:Die wil ik eigenlijk ook! OBX spruit, OEM kat en Works catback zonder middendemper erachter lijkt me ultiem.
Maar ik probeer nog steeds niet meer te modden
Ik ben er nog eens even ingedoken en heb zelf even wat tabellen/grafieken gemaakt, met 205/40-17 als bandenmaat en 7000rpm als max:Woppa schreef:heeft die getrag bak langere ratio's, of blijven de eerste versnellingen gelijk? Want als ze allemaal langer zijn dan zou ik dat zonder toename in vermogen niet doen!
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bokkepoot, EvdP, Fabian, Gijzert, GRzep, Kocheler, KoenM, MartijnGizmo, maurizio, Sabberjoch, zegmaarboris en 13 gasten