Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door smiley » 27 okt 2010, 14:08

Wat de NOS wegliet:

"De dader is een 15 tot 20-jarige jongen van ongeveer 1,80 meter lang. Daarnaast heeft hij een stevig postuur, lichtgetinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar. Hij droeg een zwart Nike petje en Nike schoenen"

GTRene

Bericht door GTRene » 27 okt 2010, 14:12

ik lees vrij vaak bij crimineeltjes de Nike accessoires :mrgreen:

best apart.

smiley

Bericht door smiley » 27 okt 2010, 14:15

GTRene schreef:ik lees vrij vaak bij crimineeltjes de Nike accessoires :mrgreen:
.
En dan zeggen ze dat de jeugd te weining sport :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 27 okt 2010, 14:33

smiley schreef:Wat de NOS wegliet:

"De dader is een 15 tot 20-jarige jongen van ongeveer 1,80 meter lang. Daarnaast heeft hij een stevig postuur, lichtgetinte huidskleur en zwart, opgeschoren haar. Hij droeg een zwart Nike petje en Nike schoenen"
Schandalig..........

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 27 okt 2010, 14:38

Michel P schreef:
smiley schreef:Wat de NOS wegliet:

Schandalig..........
Ik zie 1000x liever Beyonce dan Ilse de Lange :D

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 27 okt 2010, 14:48

It was like taking candy from a baby...

smiley

Bericht door smiley » 27 okt 2010, 14:56

Ravin ///M schreef:It was like taking candy from a baby...

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 27 okt 2010, 15:15

Whahahahaha :mrgreen: :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 okt 2010, 15:46

:lol:

Peric

Bericht door Peric » 27 okt 2010, 21:54

GTRene schreef:
Metchu schreef:
GTRene schreef: Ja dat bedoelde ik 8)
maar is dat ook zo :hmmm: ik neem aan dat er bv veel marokanen en of turken e.d. die ondanks dat ze in NL geboren zijn meerdere paspoorten hebben (althans ik denk dat dat voorkomt?)
ja ik heb een Turks paspoort, die is verlopen, moet hem nog verlengen...

maar euhm... en nu?

zeg het maar René...
zoiets in stand houden maakt het moeilijker voor velen om zich echt NL te voelen en of alleen daar voor te gaan wellicht :roll:
immers het blijft zo 2 ipv 1 het ene gevoel gaat die kant op en het andere die andere kant wanneer het uitkomt, zo kun je niet echt loyaal aan zijn (uitzonderingen daar gelaten) en kun je beinvloedbaar zijn door het land van de andere nationaliteit en of bij vergrijpen naar dat land zonder uitlevering enz enz...lijkt me :hmmm:

ik ben dan ook tegen meerdere paspoorten...
als die persoon weer gaat emigreren oid, dan vraag je daar maar weer opnieuw zoiets aan en pas je je die tijd daar aan in dat land, voor korte duur ergens verblijven daar hebben ze visa's ofzo voor toch? niet sputteren maar doorpissen zeggen ze dan :mrgreen:
Denk dat het niet echt uitmaakt of een paspoort verlopen is of niet hoor.. Het gevoel blijft wel, of je nu een geldig paspoort hebt of niet..

GTRene

Bericht door GTRene » 27 okt 2010, 22:46

daarom afschaffen, vooral bij landen die druk uit kunnen oefenen op hun "onderdanen" :forum:
landen zoals zweden en vele andere EU landen maakt het niet heel veel uit, maja het steld dan ook minder voor omdat je EU member bent lijkt me.

Metchu

Bericht door Metchu » 27 okt 2010, 22:48

lol

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 28 okt 2010, 00:48

René, waar kom jij oorspronkelijk vandaan? :mrgreen:

Turkey wordt ooit ook EU dus dan is dat gezeik over dubbele paspoorten ook over, net zoals bij die Zweedse.

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 08:49

Ravin ///M schreef:Turkey wordt ooit ook EU dus dan is dat gezeik over dubbele paspoorten ook over, net zoals bij die Zweedse.
Wie zegt dat dat gaat gebeuren en wanneer dan?
Ik dacht dat er nogal wat wrijving en gedoe was?

Buiten dat kun je met 1 NL paspoort zoveel meer dan vele andere paspoorten 1 'passepartout' voor 'elk' land van de wereld en weg met welk 2e ook.

Zo doet mijn vrouw dat ook, klaar.

dvh

Bericht door dvh » 28 okt 2010, 08:56

EU shoarmatenten FTW ! :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 09:26

Ravin ///M schreef:René, waar kom jij oorspronkelijk vandaan? :mrgreen:

Turkey wordt ooit ook EU dus dan is dat gezeik over dubbele paspoorten ook over, net zoals bij die Zweedse.
Ik oorspronkelijk NL en anders was ik nog voor 1 paspoort van het land wat me voed en of werk geeft en of een dak boven me hoofd geeft.
Hoop dat Turkije de eerste 20 jaar er nog niet bij komt want zolang gaat het nog duren schat ik voor ze wat meer westerse normen ingeburgerd hebben.

maar vertel jou afkomst ook ff en ook wat voor geloof aan je hangt of je nu extreem bent of een softy :wink:
jij draait elke keer om de brei heen :mrgreen:

en hoeveel paspoorten heb je, Metin is tenminste meer open :thumbup:

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 09:29

GTRene schreef:
Ravin ///M schreef:René, waar kom jij oorspronkelijk vandaan? :mrgreen:

Ik oorspronkelijk NL en anders was ik nog voor 1 paspoort van het land wat me voed en of werk geeft en of een dak boven me hoofd geeft.
Hoop dat Turkije de eerste 20 jaar er nog niet bij komt want zolang gaat het nog duren schat ik voor ze wat meer westerse normen ingeburgerd hebben.

maar vertel jou afkomst ook ff en ook wat voor geloof aan je hangt of je nu extreem bent of een softy :wink:
jij draait elke keer om de brei heen
:mrgreen:

en hoeveel paspoorten heb je, Metin is tenminste meer open :thumbup:
+1 en vetgedrukt, inderdaad. :mrgreen:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 28 okt 2010, 10:31

Echt pure bekrompenheid dat je durft te vragen of iemand een extremist is. En mijn cultuur is de hindostaanse, en hoe ik over geloof denk heb ik al vaak genoeg gezegd.

Ik vroeg overigens wat je afkomst was omdat je zo slecht nederlands typt :wink: .

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 28 okt 2010, 10:45

Tijd voor een inburgeringscursus.

EG

Bericht door EG » 28 okt 2010, 10:50

Robin schreef:
Ravin ///M schreef:Turkey wordt ooit ook EU dus dan is dat gezeik over dubbele paspoorten ook over, net zoals bij die Zweedse.
Wie zegt dat dat gaat gebeuren en wanneer dan?
Ik dacht dat er nogal wat wrijving en gedoe was?

Buiten dat kun je met 1 NL paspoort zoveel meer dan vele andere paspoorten 1 'passepartout' voor 'elk' land van de wereld en weg met welk 2e ook.

Zo doet mijn vrouw dat ook, klaar.
Lijkt me ook een beetje voorbarige conclusie, ik denk niet dat Turkije de EU binnen zal komen, ik denk wel dat de samenwerking veel intenser zal worden. Dat laatste lijkt me veel logischer.

Maar goed de EU is nu al te log en te groot, en ik ben bang dat al die nieuwe lidstaten weleens de ondergang kunnen betekenen. Ik vraag me serieus af waarom landen als Servie, Albanie etc. per se in de Europese Unie moeten komen? Zoals gezegd: intensere samenwerking, dat lijkt me de oplossing.

Trouwens Bulgarije en Roemenie bijv. is gewoon vele malen corrupter dan Turkije, waarom ze die landen uberhaupt in de EU hebben toegelaten is mij een raadsel, kijk maar zelf:

http://media.transparency.org/imaps/cpi2010/" onclick="window.open(this.href);return false;

Een ander probleem met een groot EU is dat het illegalen probleem groter en groter word. Er is vrij verkeer van goederen en personen, en dat betekent dat die illegalen van land tot land kunnen dwalen...

Er is nu een zeer groot probleem met de Grieks-Turkse grens: doordat de rest van de "ingangen" van de EU steeds beter en zwaarder bewaakt worden wijken illegalen uit naar Griekenland, via Turkije proberen ze daar binnen te komen en dan zijn ze "home free"...

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... aken.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh ja om rene gerust te stellen, ik heb ook 2 paspoorten, en daar ga ik lekker geen afstand van doen. En weet je waarom? Alleen omdat Wilders het zo graag wilt. Eigen schuld dikke bult. Als je van een kwestie een groot probleem maakt dan gaan mensen zich er meer aan vasthouden. Jammer dan.

Michel P

Bericht door Michel P » 28 okt 2010, 11:55

@Rene,

Ik schat in dat hij een Surinaamse achtergrond heeft, zijn vader is docent geweest in NL (neem aan thans met pensioen). En er is een grote hindostaanse gemeenschap. Uit India lijkt me namelijk niet echt te verwachten.

@Ravin, in de regel prachtige hindostaanse surinaamse dames, met van die poppe gezichtjes!!

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 12:07

@Ravin:OK
@EG:Duidelijk en OK.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 28 okt 2010, 12:10

EG schreef: Oh ja om rene gerust te stellen, ik heb ook 2 paspoorten, en daar ga ik lekker geen afstand van doen. En weet je waarom? Alleen omdat Wilders het zo graag wilt. Eigen schuld dikke bult. Als je van een kwestie een groot probleem maakt dan gaan mensen zich er meer aan vasthouden. Jammer dan.
Puber :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 28 okt 2010, 12:11

Ar schreef:Tijd voor een inburgeringscursus.
Heb ik al vaker hier verteld, maar jaren geleden was ik bij de MacDrive en aan die balie zit 'n jonge Russische(ik ken d'r uit m'n winkel) die prima haar best doet, maar nog steeds dat accent heeft(doh)

Het was tegen 23h 's avonds en ik rij m'n auto naar 't afhaalpunt waar zij mij dus helpt.
Heel vriendelijk geeft ze me m'n Big Macmenu, ze had 'n lange dag achter de rug en ik was bijna de laatste gast daar.

Ik vroeg met 'n smile : 'Ben je al uitgeburgerd?'

Ze snapte 'm niet :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 28 okt 2010, 12:17

ah, oke...met de antwoorden kan ik mee leven, ik las er wat te snel overheen :bag: na een verkeerde stelling eerst te lezen :mrgreen:

thx...verder met NL gaat naar de haaien, owja daar waren we al mee bezig :wink:

lol @Robin

Plaats reactie