Lekkere brocoli ovenschotel erin 35 minuten

Dus of je steeds op die 380,- uitkomt is de vraag. Maar het overwegen waard als er zo’n verschil is. En je kunt kosteloos opzeggen, als het niet bevalt.Je tarief beweegt mee met de marktprijs: stroom per uur en gas per dag.
Oxxio Los/Vast. Geen idee wanneer dat schommelt.
Dat kwartje is hier inmiddels ook al ingedaald.Knot schreef: 23 nov 2022, 10:44 Het enige wat je kunt doen is gewoon zo min mogelijk verbruiken, de rest is met hoog risico rommelen in de marge.
jouw kuub gas is anders dan deze kuub gas. 1 kuub aardgas is ongeveer 1,3 liter vloeibaar gas.Knot schreef: 23 nov 2022, 11:18 Op het platteland zie ik kleinere tanks staan dan deze als daar maar 10 kuub in gaat Hoe kunnen die mensen dan ooit verwarmen en douchen en koken?
En er gaat 1000 liter in een kuub, dus 1000/1,33=750Philipoo schreef: 23 nov 2022, 11:37jouw kuub gas is anders dan deze kuub gas. 1 kuub aardgas is ongeveer 1,3 liter vloeibaar gas.Knot schreef: 23 nov 2022, 11:18 Op het platteland zie ik kleinere tanks staan dan deze als daar maar 10 kuub in gaat Hoe kunnen die mensen dan ooit verwarmen en douchen en koken?
Vloeibaar gas wordt omgezet in de gasvorm en dan verbrandKnot schreef: 23 nov 2022, 11:55 Moeten we daar zelf dan niet aan, CV ketels die vloeibaar gas stoken.
Mag daar ook waterstof in ?
Mijn verbruik is de helft daarvan
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Darudevampire, EvdP, Nico e39 en 3 gasten