Ok, dus iemand mag pas een mening hebben als hij DF ervaart op een manier zoals jij dat doet? Apart. 99 pct van mensen wil liever een 911 dan een GR86. 99 pct van mensen komt nooit op een circuit. Het gros van de mensen geeft zelfs niks om auto’s. Al die mensen hebben vast lol in hun leven. Andere lol dan jij. Dat kan, dat mag en die mensen mogen ook allemaal een mening hebben en die mening geven. Als je denkt dat jouw mening de enige juiste is en een andere mening niet gegeven mag worden kom je niet zo nozel over.Andre schreef: ↑15 jun 2024, 15:52 Geen last van! Maar mensen die zo reageren en niet weten waar ze over praten kan ik mij wel aan storen inderdaad.
Wouter heeft vele verschillende auto’s gehad rijd ook op circuit en weet waar hij over praat. Dan komt Arthur een 911 rijder koopt vast een GR86.
Nou ik heb een GT4RS en een GR86 en weet heel goed waarom ik ook een GR86 heb naast mijn Porsche. Als je auto’s niet kan waarderen op zijn rij eigenschappen kom dan niet met zulke domme uitspraken.
Het grote Porsche 992 draadje
- tomgtr
Re: Het grote Porsche 992 draadje
-
- Knot
Ik ken André al meer dan 20 jaar en hij is bepaald niet iemand die je snel geïrriteerd krijgt.
-
Arthur heeft hier overal wel ergens een mening over en verstand van! Hij zal de wijsheid wel in pacht hebben. Maar mij overtuigd ie in ieder geval niet. Gelukkig maar!
Er zijn heel veel mensen die supercars bezitten en daar bijv een Yaris GR naast hebben. Ik vindt dat gewoon super dat een merk zoiets Toyota dat kan brengen dat zelfs mensen met porsche s en andere exoten gewoon ook een toyota GR product hebben.
Maar ja ik snap het waarschijnlijk allemaal niet en die andere mensen die een supercar hebben en daarnaast nog een GR in hun garage hebben zijn volslagen idioten. Of iemand die een GR product verkiest boven een premium merk die moet toch echt wel knettergek zijn.
Sommige mensen och och! Over nozel gesproken.
Er zijn heel veel mensen die supercars bezitten en daar bijv een Yaris GR naast hebben. Ik vindt dat gewoon super dat een merk zoiets Toyota dat kan brengen dat zelfs mensen met porsche s en andere exoten gewoon ook een toyota GR product hebben.
Maar ja ik snap het waarschijnlijk allemaal niet en die andere mensen die een supercar hebben en daarnaast nog een GR in hun garage hebben zijn volslagen idioten. Of iemand die een GR product verkiest boven een premium merk die moet toch echt wel knettergek zijn.
Sommige mensen och och! Over nozel gesproken.
-
Euh..., André, je neemt het allemaal 'iets' te serieus, denk ik.
Sowieso is autorijden/racen een suk saaier dan motorrijden/racen. Wel veiliger en verstandiger...
Sowieso is autorijden/racen een suk saaier dan motorrijden/racen. Wel veiliger en verstandiger...

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Precies André. Het is bij mij ook geen 'centenkwestie' oid, zou prima een 911 kunnen kopen. Maar ik heb gewoon liever een GR86. Status boeit mij niet, ik rij auto's voor mezelf en niet voor een ander. Het gaat mij om de driving-fun en ik gebruik de auto waarvoor hij gemaakt is. Iets waar dit forum ooit voor is opgericht.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik denk dat André het niet helemaal snapt en alles uit z’n verband trekt. Kun je hem niet kwalijk nemen. Over de dingen die hij beschrijft heb ik het niet en benoem ik het al helemaal niet zo. Dat is André zijn beleving en dat maakt hij ervan, over nozel gesproken.
- JP
99.2% komt ook niet op een kartbaan, dus die moet je ook helemáál niet serieus nemen 

- Philipoo
Maar waar dit forum helaas al lang niet meer over gaat.Wouter81 schreef: ↑15 jun 2024, 19:24 Precies André. Het is bij mij ook geen 'centenkwestie' oid, zou prima een 911 kunnen kopen. Maar ik heb gewoon liever een GR86. Status boeit mij niet, ik rij auto's voor mezelf en niet voor een ander. Het gaat mij om de driving-fun en ik gebruik de auto waarvoor hij gemaakt is. Iets waar dit forum ooit voor is opgericht.

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Ik zou ook een Yaris GR naast een supercar willen hebben. Kom je tenminste nog ergens met goed fatsoen een drempel over.
-
Wouter zegt toch dat ie morgen wel een 911 kan kopen maar liever een gr86 heeft. We zitten hier toch op driving-fun of nu ineens niet meer.
Jij maakt iemand als Wouter hier belachelijk vandaar ik ook zo reageer. Er zijn dus wel degelijk mensen die anders denken en wel voor plezier in sturen gaan en geen status kopers zijn. Ze bestaan!
Jij maakt iemand als Wouter hier belachelijk vandaar ik ook zo reageer. Er zijn dus wel degelijk mensen die anders denken en wel voor plezier in sturen gaan en geen status kopers zijn. Ze bestaan!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dus als Wouter dat zegt dan is dat de maatstaf? Het is hier zeker driving-fun alleen is die beleving voor een ieder anders. Ik maak Wouter niet belachelijk maar doe ook niet aan de Toyota verheerlijking mee. Ik heb gewoon (veel) liever een 911 en dan boeit het mij totaal niet wat een andere auto op een bochtig weggetje doet. Dat jij dat vanwege je oogkleppen weer aan status hangt, of rijplezier, is jouw probleem.
En toch heb ik ook gewoon plezier in het autorijden en kom ik niet op een circuit. Ook die bestaan!
En toch heb ik ook gewoon plezier in het autorijden en kom ik niet op een circuit. Ook die bestaan!
-
Jou maatstaf weegt meer? In kilogrammen win je dat wel van Wouter schat ik zo in.
- Knot
Ik heb ook plezier in mijn A3 maar vanuit sportief oogpunt is het gewoon een kut ding.
Laten we dan allemaal Dacia gaan rijden en dit forum de nek omdraaien
Laten we dan allemaal Dacia gaan rijden en dit forum de nek omdraaien
-
Rody plezier is ook naar de snackbar rijden via de snelweg. Wij zien dat helemaal verkeerd.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Als het om mensen belachelijk maken gaat, de laatste 2 post maak je wat mij betreft vooral jezelf belachelijk…
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik kom ook nooit op het circuit, maar om er een mening over te hebben heb ik ze beide dan maar gekocht.
De groeten verder.

De groeten verder.
-
Kijk daar hebben we wat aan:)
-
- jos_br
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat Arthur zegt, altijd plezier, en dat zonder circuit, laat staan op de grens rijden.
Ja, het bestaat idd.
En dan ook nog een mening hebben, het is wat zeg, asjemenou !
De koffie vloeit hier de laatste tijde rijkelijk, nou doe nog maar dan.
Ja, het bestaat idd.
En dan ook nog een mening hebben, het is wat zeg, asjemenou !
De koffie vloeit hier de laatste tijde rijkelijk, nou doe nog maar dan.
-
Voor naar de snackbar in de regen binnendoor kan je beter de Yaris GR nemen dat zal Romo ook wel bevestigen. Voor naar het medisch centrum om een gehoortest te doen na je woon werk verkeer in je GT4RS kan je je beter door een taxi laten brengen. Parkeren is daar drama.
- JP
Iedereen hier is toch zeker vermogend genoeg om op zijn minst een 911 GT3 te kunnen kopen, lijkt me zo.
Voor de boodschappen een YGR ernaast moet ook nog wel lukken…..
Voor de boodschappen een YGR ernaast moet ook nog wel lukken…..
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Leuke wending zo in dit topic 

-
- Auto: Bmw G31 / BMW E89
Kan het vanaf nu weer over de Porsche 992 gaan in dit topic en de andere discussie even afsplitsen en verder voeren op het viva-forum oid?