De M5 wordt per 1/7 zelfs goedkoper..... door de turbo's heeft hij een relatief lage uitstoot.Martijn_bmw schreef:nee die gaat pas per 1/7/2012 veranderenJP schreef:BPM zal per 1 januari wel omhoog gaan, dus moet je je M5 maar op 2011 kenteken zetten. Wie het kleine niet eert....
Nieuwe BMW M5 (F10)
-
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
- Erik K.
In de testen die ik tot nu toe heb gelezen is het verschil nog groter in het voordeel van de M5 t.o.v. de Porsche.M-bitious schreef:De turbo is echt te duur ten opzichte van de andere auto"s. Bij de sprint van 0-250kmh is de M5 sneller dan de Panamera dus dat gehakt valt nog wel tegen. Ook naar de 200 kmh zitten ze maar 0,2 uit elkaar. De panamera pakt zijn winst bij vertrek met zijn 4x4, maar boven de 200 zal hem dat opbreken. Ik denk ook dat de M5 een stuk hogere top heeft. Ik las vandaag ook een testverzameling op 4 verschillende circuits en de M5 won het 3x van de Panamera. Maar ja ik ben een M liefhebbermaarten22 schreef:Jammer dat het een Panamera S is, Turbo had gehakt gemaakt van de rest. Al is de Turbo we een stuk duurder.
Auto Motor und Sport heeft de M5 van 0-100 in 4.0s getest (iets wat de Porsche ook zo ongeveer doet) echter 0-200 in 12,6s, de Porsche heb ik niet sneller gezien dan 13,5s. Dit zijn overigens cijfers van de Turbo, er is ook een Turbo S die dichterbij de M5 zal staan.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Buiten de lagere prestaties dan de M5 is de Panamera een stuk diarree waarbij de Porsche badge er voor zorgt dat ie verkocht wordt, de M5 ismeer een rijdersauto, een 4wd Panamera een poseurs kar eerste klas.
Vind 't knap dat er toch lui zijn die zo'n ding aanschaffen/erin rijden. Ik ken er twee persoonlijk.
Dat is net zoiets als dat sprookje van 'De nieuwe kleren van de keizer'. In je nakie 24/7 rondlopen is nog minder schaamteloos dan in 'n Panamera rijden, in de ogen van 'n autorijliefhebbert dire ik ben.
Nu krijg ik hier weer reacties op in de trant van : Minderwaardigheidscomplexje en wat denk je wel niet etc.en alles wat in die richting zit.
Dat ken ik (hier) zo langzamerhand wel

Vind 't knap dat er toch lui zijn die zo'n ding aanschaffen/erin rijden. Ik ken er twee persoonlijk.
Dat is net zoiets als dat sprookje van 'De nieuwe kleren van de keizer'. In je nakie 24/7 rondlopen is nog minder schaamteloos dan in 'n Panamera rijden, in de ogen van 'n autorijliefhebbert dire ik ben.

Nu krijg ik hier weer reacties op in de trant van : Minderwaardigheidscomplexje en wat denk je wel niet etc.en alles wat in die richting zit.

Mooi. Wie bestelt er hier één.Thijs-v-d-H schreef:De M5 wordt per 1/7 zelfs goedkoper..... door de turbo's heeft hij een relatief lage uitstoot.Martijn_bmw schreef:nee die gaat pas per 1/7/2012 veranderenJP schreef:BPM zal per 1 januari wel omhoog gaan, dus moet je je M5 maar op 2011 kenteken zetten. Wie het kleine niet eert....

- GTRene
supercar tijden voor grote boten...
het wordt er niet leuker op voor "echte" sportwagens
rijkelui hangend achterover in hun grote bakken vingers in de neus stoplichtsprintjes winnen in een boot

het wordt er niet leuker op voor "echte" sportwagens

rijkelui hangend achterover in hun grote bakken vingers in de neus stoplichtsprintjes winnen in een boot

-
Dit is mijn kleur hoor. Individual x08 Champagner Quartz metallic. Gisteren al stiekum de brochure gehaald bij de dealer al ben ik nog lang niet aan de beurt.

En het interieur doet me ergens aan denken

En het interieur doet me ergens aan denken
- GTRene
mooie kleur en mooie auto (voor zo'n bak dan) vind hem ook mooier dan de vorige.
doch wat ik jammer vind is die chromen? rand om de kieuwen...verschrikkelijk...die hadden ze minder opvallend moeten maken en anders van model en gewoon in zelfde kleur auto (als ze van nut zijn anders weglaten)
doch wat ik jammer vind is die chromen? rand om de kieuwen...verschrikkelijk...die hadden ze minder opvallend moeten maken en anders van model en gewoon in zelfde kleur auto (als ze van nut zijn anders weglaten)
-
Ben ik wel met je eens. De E60 had slechts 2 chromen stripjes maar dit is een heel oppervlak zo.
Het zou denk ik mooi zijn om het in het zwart te maken, net als de raamlijsten. staat ook wel mooi bij de kleur
Het zou denk ik mooi zijn om het in het zwart te maken, net als de raamlijsten. staat ook wel mooi bij de kleur
- Macboy
Die kleur
Dat interieur
Die combo: mwoa met grijs of wit nog mooier !

Dat interieur

Die combo: mwoa met grijs of wit nog mooier !
- Robin
Prachtkleur, mooi leer, maar dat hout ken echt niet.
- GTRene
vind dat juist wel wat hebben, onderbreekt en geeft wat stijl? like a luxury yacht.Robin schreef:Prachtkleur, mooi leer, maar dat hout ken echt niet.
probeer je dat deel maar eens in te denken in zwart of carbon of zilver oid...dat zou hier niet staan lijkt me.
-
Hier de hele serie.
http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... uartz.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
De combi van het hout en het leer is in het echt veel mooier hoor. Zo zag het er in mij vorige auto uit.

http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... uartz.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
De combi van het hout en het leer is in het echt veel mooier hoor. Zo zag het er in mij vorige auto uit.
- GTRene
ook mooi dat interieur
zo op de foto is deze kleur wel gaaf zeg.

zo op de foto is deze kleur wel gaaf zeg.
-
Ik heb een jaar of wat geleden een E39 gehad in de kleur Kalahari Beige dat was ook een beetje parelmoerachtig, dit lijkt er heel veel op al is het iets lichter:

- GTRene
die kleur op een e39 M5 zie je ook niet snel, apart en sjiek.
- Robin
Dat kale Harry beige is wel 'n kleur die schoon het best tot z'n recht komt. Dus elke week poetsen/wassen den ik?
-
En nog wat plaatjes voor de liefhebber

-
En klinkt toch niet vervelend dacht ik zo
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h68lmT5YCo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sYhL446pFI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... h68lmT5YCo" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sYhL446pFI" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ruil je er een 2009 M5 op in met 30dkm ? 

-
Als je lekker wilt afschrijven is alles mogelijk. 

- Robin
:banging:
Oh ja , zoals hierboven, ZO wil ik 'm exact.
*zwijmel*
Oh ja , zoals hierboven, ZO wil ik 'm exact.
*zwijmel*
- Martijn_bmw
dat kan idd goed dan! er gaan weer grote veranderingen ontstaan per 01/07Thijs-v-d-H schreef:De M5 wordt per 1/7 zelfs goedkoper..... door de turbo's heeft hij een relatief lage uitstoot.Martijn_bmw schreef:nee die gaat pas per 1/7/2012 veranderenJP schreef:BPM zal per 1 januari wel omhoog gaan, dus moet je je M5 maar op 2011 kenteken zetten. Wie het kleine niet eert....

- Martijn_bmw
geweldig mooie auto!! en gaaf geluid 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Kar groeit met de dag voor mij, heerlijk ding.........beste dash ook ondanks de neue 6er en 3er, ik vind het geïntegreerde satnav systeem vele malen mooier dan het uit-stekende iPad gebeuren...
Dat grijs is superb, die verroeste remschijven vind ik altijd een zwaar minpunt (soms ook de wielnaaf) doet erg goedkoop op dit soort karren aan (moet toch anders kunnen?)
Uiteraard wel de kleur van de remklauwen aanpassen, dat kan echt niet bij dat grijs, liever ook geen hout inleg, te oubollig IMO............
Dat grijs is superb, die verroeste remschijven vind ik altijd een zwaar minpunt (soms ook de wielnaaf) doet erg goedkoop op dit soort karren aan (moet toch anders kunnen?)
Uiteraard wel de kleur van de remklauwen aanpassen, dat kan echt niet bij dat grijs, liever ook geen hout inleg, te oubollig IMO............
- Martijn_bmw
100% eens! dash is echt super en zo'n geintergeerde satnav is echt veel mooier dan een losse "ipad" of extra kamelen bult zoals de E9* serie...romo schreef:Kar groeit met de dag voor mij, heerlijk ding.........beste dash ook ondanks de neue 6er en 3er, ik vind het geïntegreerde satnav systeem vele malen mooier dan het uit-stekende iPad gebeuren...
- Snipe
Koop een auto met keramische remschijven, die roesten nietromo schreef:Dat grijs is superb, die verroeste remschijven vind ik altijd een zwaar minpunt (soms ook de wielnaaf) doet erg goedkoop op dit soort karren aan (moet toch anders kunnen?)

Anyway, hier nog een setje foto's van de nieuwe M5 op de Miljonair Fair: http://www.driving-fun.com/2535/home/ne ... beurs.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;