@ Robin, toch nog even iets dan. Je ziet Nederland in verval raken door alleen maar verkeerde beslissingen van overheden en gemeenten. We tellen op dit moment meer dan 17.015.905 mensen in dichtbevolkt Nederland.
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolkingsteller" onclick="window.open(this.href);return false;
Knap lastig om dat met zo'n kleine club in goede banen te leiden. Misschien doet de overheid het niet eens zo slecht in dat perspectief gezien. Doen ze echt alles verkeerd?
De lokale overheid heeft hier de afgelopen jaren voor mij overigens ontzettend mooi werk verricht. Het natuurgebied dat al binnen 5 minuten te voet bereikbaar was wordt alsmaar mooier en groter. We hebben een mooi centrum waar ik me absoluut veilig voel. Ook in de avond.
Heb vervallen woonwijken platgegooid zien worden en die zijn getransformeerd tot gezellig uitziende wijken (voor zover dat op een vinexachtige manier mogelijk is). Straten waar ik me vroeger wat minder veilig voelde wandel ik nu ook gewoon doorheen. Het leven kan soms zo prettig zijn als je ook de positieve veranderingen ziet.