Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Tja, waardeloos.
"There are no facts, only interpretations.-Friedrich Nietzsche"
Dus rechters hier hebben in deze tijden het tij mee, ze zijn 'deskundig' (wie bepaalt dat?) , ondemocratisch(democratisch is ook 'n woord wat niks meer zegt) en ze ondermijnen diezelfde 'democratie' en meningsuiting want ze zeggen eigenlijk : "Volk en politici houd jullie smoel!"
De gehele rechtspraak moet op de schop wat mij betreft.
Verwrongen geesten en wereldvreemden die 'goed konden studeren', meer zie ik er vaak niet in:)
"There are no facts, only interpretations.-Friedrich Nietzsche"
Dus rechters hier hebben in deze tijden het tij mee, ze zijn 'deskundig' (wie bepaalt dat?) , ondemocratisch(democratisch is ook 'n woord wat niks meer zegt) en ze ondermijnen diezelfde 'democratie' en meningsuiting want ze zeggen eigenlijk : "Volk en politici houd jullie smoel!"
De gehele rechtspraak moet op de schop wat mij betreft.
Verwrongen geesten en wereldvreemden die 'goed konden studeren', meer zie ik er vaak niet in:)
-
Vrolijk Pasen allemaal:
http://www.nu.nl/algemeen/4236799/vd-in ... artij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Om je kapot te schamen, we willen geen buitenlands tuig binnenlaten, want we hebben al genoeg tuig/paupers van onszelf. Trots op Nederland haleluja....
http://www.nu.nl/algemeen/4236799/vd-in ... artij.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Om je kapot te schamen, we willen geen buitenlands tuig binnenlaten, want we hebben al genoeg tuig/paupers van onszelf. Trots op Nederland haleluja....

-
OnlineLuco
Allemaal horlogehandelaren die dachten een goedkoop klokkie konden scoren en doorverkopen
Snap het zowieso niet, 20% korting, dat is ook bij een normale uitverkoop.

Snap het zowieso niet, 20% korting, dat is ook bij een normale uitverkoop.
- GTRene
Robin schreef:Vrolijk Pasen allemaal:

-
Klik toevallig SBS aan.
Voetbal
Ik vraag aan me vrouw is dit Zimbabwe tegen Nigeria.
Nee is Ned tegen Fra Ahhh ok.
Voetbal
Ik vraag aan me vrouw is dit Zimbabwe tegen Nigeria.
Nee is Ned tegen Fra Ahhh ok.
-
Kom ik vandaag in de Mc Donalds meteen even een klacht ingediend.
Goedendag,
Vandaag was ik klant bij Mc Donalds. Tot mijn verbazing word ik bediend door een vrouw met een hoofddoek. Ik vind dit ronduit beledigend voor onze Nederlandse Normen en Waarden. Als ik naar Irak ga dan zal mijn vrouw daar niet halfnaakt rondlopen. Nee dan zal ik zorgen dat ze een hoofddoek om heeft en zullen wij ons aanpassen aan de Normen en Waarden van dat land. Als Mc donalds denkt dat de Nederlandse Normen en Waarden hier niet bestaan zullen wij geen stap meer binnen zetten.
mvg,
Het word als maar gekker in dit land. We hebben echt heel europa in de uitverkoop gedaan. Nog even en de katholieke kerken worden ook gesloopt.
Goedendag,
Vandaag was ik klant bij Mc Donalds. Tot mijn verbazing word ik bediend door een vrouw met een hoofddoek. Ik vind dit ronduit beledigend voor onze Nederlandse Normen en Waarden. Als ik naar Irak ga dan zal mijn vrouw daar niet halfnaakt rondlopen. Nee dan zal ik zorgen dat ze een hoofddoek om heeft en zullen wij ons aanpassen aan de Normen en Waarden van dat land. Als Mc donalds denkt dat de Nederlandse Normen en Waarden hier niet bestaan zullen wij geen stap meer binnen zetten.
mvg,
Het word als maar gekker in dit land. We hebben echt heel europa in de uitverkoop gedaan. Nog even en de katholieke kerken worden ook gesloopt.
-
Ik snap de verbazing niet zo.
In de rest van Nederland werken er alleen 'buitenlanders' bij de McDonalds, op de manager na.
Ik heb daar trouwens geen enkel probleem mee. Hoe andere mensen zich kleden moeten ze zelf weten. Zolang ze buiten de deur maar gewoon onze taal spreken en de Nederlandse normen en waarden hanteren. En dan bedoel ik vooral dat vrouwen en mannen gelijk zijn, stoppen met onzin als eerwraak etc. Hoofddoek boeit mij niet.
In de rest van Nederland werken er alleen 'buitenlanders' bij de McDonalds, op de manager na.
Ik heb daar trouwens geen enkel probleem mee. Hoe andere mensen zich kleden moeten ze zelf weten. Zolang ze buiten de deur maar gewoon onze taal spreken en de Nederlandse normen en waarden hanteren. En dan bedoel ik vooral dat vrouwen en mannen gelijk zijn, stoppen met onzin als eerwraak etc. Hoofddoek boeit mij niet.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Vanaf 2025 wordt alles beter 

- Bijlagen
-
- image.png (180.17 KiB) 1658 keer bekeken
- Riceaux
Ik heb ook niks tegen mensen die een hoofddoek dragen, of het nou mannen of vrouwen zijn, moeten ze lekker zelf weten. Zolang ze buiten de deur maar gewoon Nederlands spreken. Daar hebben de Friezen ook regelmatig moeite mee. 

-
OnlineHansD
Ik hoop toch dat dit een geintje is.Vandaag was ik klant bij Mc Donalds. Tot mijn verbazing word ik bediend door een vrouw met een hoofddoek. Ik vind dit ronduit beledigend voor onze Nederlandse Normen en Waarden. Als ik naar Irak ga dan zal mijn vrouw daar niet halfnaakt rondlopen. Nee dan zal ik zorgen dat ze een hoofddoek om heeft en zullen wij ons aanpassen aan de Normen en Waarden van dat land. Als Mc donalds denkt dat de Nederlandse Normen en Waarden hier niet bestaan zullen wij geen stap meer binnen zetten.
Wat is er dan beledigend voor onze Nederlandse Normen en Waarden? En welke normen en waarden bedoel je exact?
-
OnlineHansD
'Wij' waren eerder

-
Zeeuws meisje lol

- tomgtr
Andre schreef:Kom ik vandaag in de Mc Donalds meteen even een klacht ingediend.
Goedendag,
mvg,
Ik weet niet in wat voor dorp jij woont maar ik zie meisjes met hoofddoek achter de kassa van elke supermarkt. Stoort me totaal niet. Moet een Amerikaans bedrijf zich echt zorgen maken om de normen en waarden van een nogal racistische Fries??? Ga toch weg. Ik neem aan dat ze blij zijn dat ze zo'n klant zijn verloren.
-
Haha rustig jongens
Beetje humor moet kunnen niet zo serieus:)
Racistisch verre van dat. Ik zit oa wel eens aan de koffie met een macedonier:)
Beetje humor moet kunnen niet zo serieus:)
Racistisch verre van dat. Ik zit oa wel eens aan de koffie met een macedonier:)
- tomgtr
Ik zou idd maar aardig doen tegen die gasten uit de Balkan, anders heb je een kogel tussen je ogen. 

-
OnlineLuco
of ze slaan je met een accordeontomgtr schreef:Ik zou idd maar aardig doen tegen die gasten uit de Balkan, anders heb je een kogel tussen je ogen.

- 350 Z
http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... keppeltje/Orthodoxe moslims wereldwijd laten er geen twijfel over bestaan: elke hoofddoek hier wordt beschouwd als een islamitische vlag geplant in het hart van het Westen – zeker omdat er nauwelijks wederkerigheid is: andere geloofsovertuigingen kennen in de islamitische wereld amper vrijheid. Historisch beschouwd is er geen twijfel mogelijk: de islamisering en (dus) de onvrijheid en vrouwenonderdrukking is recht evenredig met de mate waarin vrouwen zich (moeten) bedekken.
- GTRene
net zoiets geld het voor een Moskee of Minaret van...
deze dame verwoord het ook mooi
http://www.endofdays.nl/index.php/2015/ ... itgeroeid/" onclick="window.open(this.href);return false;
deze dame verwoord het ook mooi
http://www.endofdays.nl/index.php/2015/ ... itgeroeid/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brute waarschuwing van een Egyptische vrouw: “Word wakker, of je word uitgeroeid.”
”Islam is een racistische politieke en maatschappelijke ideologie verpakt in een dunne schil van religieuze rituelen. Het beoogt overheersing en heerschappij over alle andere systemen en religies. Islam is erger dan het beide nazisme en fascisme systemen gecombineerd zonder enige twijfel.”
“Moslims gebruiken uw eigen democratische wetten en waarden tegen u, en ze doen het met succes, terwijl jullie blijven slapen net als in een diepe coma. Dit is de reden waarom de linkse partijen de mensen zijn die het waard zijn om de titel ‘nuttige idioten’ te dragen. Ze zijn in een voortdurende staat van schaamte en zelfhaat en zullen de eerste slachtoffers zijn van de islam als het eenmaal overneemt. “Moslims gebruiken hun als een stok om jullie ermee te slaan, maar zelfs zij zullen nooit worden geaccepteerd als vrienden door de moslims erna, en zij zullen zeker hun eerste slachtoffers zijn. Linkse partijen, liberalen, progressieven en ga zo maar door zijn allemaal “goed praters” van de islam. Het kwaad goedpraten is lafheid. Ze zijn gek, mensen die krokodillen voeden met de hoop dat ze hun voor het laatst zullen eten. Zij zijn de vijand in uw landen. “Uw land is als je huis, je verwacht bezoekers die naar je huis komen je regels respecteren en niet het tegenovergestelde.
” Een laatste ding waar je je van bewust moet zijn. Moslims zijn projectoren van zichzelf. Ze beschuldigen u van wat ze zelf werkelijk zijn. Ze beschuldigen u van racistisch te zijn, terwijl ze zelf racistisch zijn. Islam is het racisme zelf. Ze beschuldigen u om een hater te zijn, terwijl ze zelf een onvoorwaardelijk hekel aan u heeft. De islam is vol van haat opruiing en geweld. ze beschuldigen u van onverdraagzaamheid, terwijl moslims zelf handelen in overheersingsdrang en zelf fanatisme .” Vergeet niet , moslims moeten moeten zichzelf zien af te schilderen als ‘ slachtoffers ‘. Dit is hun grootste wapen tegen u in het westen . Met slachtofferschap kunnen ze gewelddadig handelen en hiermee de niet-moslims aanvallen over de hele wereld. Hiermee wakkeren ze meer en meer met haat aan .”Deze haat genereert meer geweld. Bovendien stelt deze slachtofferschap hen in staat om u te stoppen en stop je te verzetten tegen hun agenda . Dit is de reden waarom het makkelijkste ding voor hen is om hen die de islam bekritiseren de label ‘ racistisch ‘ een ‘ islamofoob ‘of’ onverdraaglijk’ te bestempelen”
Vorige week in het centrum van Hannover in Duitsland, deden islamitische migranten, niet langer alsof ze ” vluchtelingen ” zijn, en marcheerden ze door de straten van de stad en zwaaiden ze de zwarte vlag van ISIS en maakten aanspraak op de grond voor Allah. Ik weet niet hoe vaak we het nog moeten zeggen – maar – ze zijn niet vluchtelingen en ze zijn niet migranten. Ze zijn islamitische jihadisten die massaal hier naartoe te komen om Europa te eisen voor Allah en de islam. Ze zijn hier niet om te integreren, en zij zullen niet integreren in de cultuur van hun gastlanden. Ze zullen eisen dat u aan de sharia houd, en wat denk je? Dat is precies wat er gebeurt. In Engeland is het al gebeurd.
- GTRene
schijnbaar al van 2010, zou er al wat veranderd zijn en dat er halal op die producten staat?
zo te horen is dat halal volgens sharia wetgeving oid? nooit zo op die manier bij stil gestaan, dat brengt het verhaal achter het halal slachten ook best in een ander daglicht so to speak, althans voor velen.
immers, zou er op staan, volgens de Sharia wetgeving Halal geslacht, zouden er wellicht wat meer mensen over praten lijkt me, Sharia 'steunen' willen de meesten niet neem ik aan
het niet vermelden daarvan levert wel niets vermoedende klanten op.
vanaf 11.30u begint dat, dacht dat het iets nieuws was, maar schijnbaar al een uitzending uit eind 2010
wat voor velen toch wel nieuws zal zijn.
http://www.eo.nl/ditisdedag/reportage/i ... -schappen/" onclick="window.open(this.href);return false;
zo te horen is dat halal volgens sharia wetgeving oid? nooit zo op die manier bij stil gestaan, dat brengt het verhaal achter het halal slachten ook best in een ander daglicht so to speak, althans voor velen.
immers, zou er op staan, volgens de Sharia wetgeving Halal geslacht, zouden er wellicht wat meer mensen over praten lijkt me, Sharia 'steunen' willen de meesten niet neem ik aan

vanaf 11.30u begint dat, dacht dat het iets nieuws was, maar schijnbaar al een uitzending uit eind 2010
wat voor velen toch wel nieuws zal zijn.
http://www.eo.nl/ditisdedag/reportage/i ... -schappen/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Racistisch.tomgtr schreef:Ik weet niet in wat voor dorp jij woont maar ik zie meisjes met hoofddoek achter de kassa van elke supermarkt. Stoort me totaal niet. Moet een Amerikaans bedrijf zich echt zorgen maken om de normen en waarden van een nogal racistische Fries??? Ga toch weg. Ik neem aan dat ze blij zijn dat ze zo'n klant zijn verloren.

Rene haalt een paar goede quotes aan.
- Niels
- Auto: Prius+
Vind je? Goeie bron ook
Het is ook maar net welke informatie je wilt zien imho. O, hier waren "ze" ook al aan het marcheren:
http://www.independent.co.uk/news/uk/ho ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is ook maar net welke informatie je wilt zien imho. O, hier waren "ze" ook al aan het marcheren:
http://www.independent.co.uk/news/uk/ho ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wel alle gelukszoekers welkom willen heten, en dan vergeet je dat er ook nog ouderen zijn etc.
http://www.nu.nl/algemeen/4247911/man-l ... eppel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik denk dat dit artikel de topictitel perfect omschrijft.
http://www.nu.nl/algemeen/4247911/man-l ... eppel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ik denk dat dit artikel de topictitel perfect omschrijft.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Triest verhaal.
-
OnlineLuco
Beetje triest om dit te linken aan asielzoekers, dit gebeurde 20 jaar geleden ook al.
-
Sorry Luco, ik ga m'n leven voortaan beteren.
*diepe buiging*
*diepe buiging*