Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Very nice indeed!
-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
FikseTristan schreef:Steven Nauta schreef: Schitterende velgen!Zijn dit Racing Dynamic's? Heel erg fraai.
- stefan740
- Berichten: 1419
- Lid geworden op: 28 jan 2008, 12:48
- Locatie: Nijmegen
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zag net deze foto op 6speed, volgens mij nog niet gepost hier:

- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
-
- Berichten: 11409
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
proberen daar nu een aantal boten af te meren in de haven.
- Joop
- Berichten: 9061
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
leuk plaatje.... 

- romo
- Berichten: 27065
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zo, die ploft er even lekker op..........................
-
- Berichten: 55210
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
romo schreef:Zo, die ploft er even lekker op..........................
Huh? Dat ding draait 8000rpm en +320 teller? Welke tuner is dáár bezig geweest?
Meer info?
-
- Berichten: 55210
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Andre verhaal: Ik gisteren weer eens 100den kilometers de snelweg op voor werk, net na de files vertrokken en ohohohoh wat is het leven van een vertegenwoordiger/automobilist op de snelwegen van NL toch stresserig/saai/niet uitdagend, ik baalde al na een kwartier dat ik überhaupt op de snelweg zat. Kudos aan iedereen die z'n brood verdient op de snelweg met 50/60/70/80/100000km per jaar, ik trek 't niet en dan rij ik nogal een kar die d'r wel zin in heeft, het is zó fokking relatief. De lol is eraf(behalve op en afritten en her en der een fly over:SKITTEREND)
Ik rij dus 140/150 op de cc op de Anogwat bij nogwat(bij mij bekend) Er rijdt al 'n tijdje een A6 station tdi achter me en op 'n manier van treintje rijden(......) we halen wat spul in en opeens vult m'n binnenspiegel niet meer de Audi neus, maar een betr saaie W203 Mercedes C Klasse neus 1na laatste model. Een zwarte station. Niks bijzonders, ik ga aan de kant met 150 op de CC en het ding sprint TOGWEL en zonder kabaal mij erg vlot voorbij. Saaie zwarte kar met iets grotere wielen, geen badges, 2 ovale uitlaatjes links, geen opsmuk. Ik denk C 320 Cdi ofzo????
Wij ff doortrekken van 100-160 ofzo nadat een vrachtwagen inhaalde. Het eerste moment zet ie de sprint feller in dan ik(en ik zit in z'n 3) maar na een nanoseconde kom ik op en bij 160 kappen we. Ik hou er niet zo van en angst voor politie etc. Later zie ik 'm wat verder voor me nog wat sprints doen die zo te zien werk moeten zijn van een zwaarder motortje dan een CDI ofzo.
IK kenteken opzoeken. Was een C32 AMG compressor V6 met 354pk's. Nounou, ook niet de armste stakker dacht ik:
http://www.geocities.com/MotorCity/Spee ... 203c32.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit was m'n dom lulverhaal op de dinsdagmorgen.
oh ja: Ik vertrok met 5 graden boven nul, later werd 't zelfs 8.5 graad boven nul en inderdaad elke flyover waar ik als 'n bezetene maar neutraal houdend over heen boenderde met 5.5 graad kon ik nu met boven 7 graden OPEENS nemen met 10/15kmh meer op de terugweg. Not.
Ik rij dus 140/150 op de cc op de Anogwat bij nogwat(bij mij bekend) Er rijdt al 'n tijdje een A6 station tdi achter me en op 'n manier van treintje rijden(......) we halen wat spul in en opeens vult m'n binnenspiegel niet meer de Audi neus, maar een betr saaie W203 Mercedes C Klasse neus 1na laatste model. Een zwarte station. Niks bijzonders, ik ga aan de kant met 150 op de CC en het ding sprint TOGWEL en zonder kabaal mij erg vlot voorbij. Saaie zwarte kar met iets grotere wielen, geen badges, 2 ovale uitlaatjes links, geen opsmuk. Ik denk C 320 Cdi ofzo????
Wij ff doortrekken van 100-160 ofzo nadat een vrachtwagen inhaalde. Het eerste moment zet ie de sprint feller in dan ik(en ik zit in z'n 3) maar na een nanoseconde kom ik op en bij 160 kappen we. Ik hou er niet zo van en angst voor politie etc. Later zie ik 'm wat verder voor me nog wat sprints doen die zo te zien werk moeten zijn van een zwaarder motortje dan een CDI ofzo.
IK kenteken opzoeken. Was een C32 AMG compressor V6 met 354pk's. Nounou, ook niet de armste stakker dacht ik:
http://www.geocities.com/MotorCity/Spee ... 203c32.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit was m'n dom lulverhaal op de dinsdagmorgen.

oh ja: Ik vertrok met 5 graden boven nul, later werd 't zelfs 8.5 graad boven nul en inderdaad elke flyover waar ik als 'n bezetene maar neutraal houdend over heen boenderde met 5.5 graad kon ik nu met boven 7 graden OPEENS nemen met 10/15kmh meer op de terugweg. Not.
- romo
- Berichten: 27065
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Als het maar droog is..............................dan oneindig grip, op nat wordt het een klein beetje "anders" ........... 
Dat filmpje heb ik van bimmerpost, volgens de berichten daar is alleen de DME aangepast ( de begrenzer buiten werking dus).......................FWIW
Meer info heb ik ook niet............................

Dat filmpje heb ik van bimmerpost, volgens de berichten daar is alleen de DME aangepast ( de begrenzer buiten werking dus).......................FWIW
Meer info heb ik ook niet............................
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dat kan ik me altijd slecht voorstellen. Als je toch de software laat aanpassen voor de begrenzer dan laat je toch ook gelijk wat paardjes de wei in?
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
329
No way dat zo'n ding standaard krap 330 rijdt imo


No way dat zo'n ding standaard krap 330 rijdt imo
- romo
- Berichten: 27065
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Laat de teller 10% afwijking hebben............................dan doet ie toch +/- 297 km/h ..........................
Is dat gek?
Is dat gek?
- Erik K.
- Berichten: 7209
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Denk dat zo'n M3 zeker >300 echte km/u kan halen.
-
- Berichten: 55210
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dat weet ik wel zeker.Erik K. schreef:Denk dat zo'n M3 zeker >300 echte km/u kan halen.
Alleen is de tellerafwijking stuk minder dan 10%.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Zien jullie trouwens wel hoe vaak die wordt geflitst? Niet normaal meer...
-
- Berichten: 9435
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Echte BMW rijder, zich aso met groot licht seinend door het leven begevend. 

- romo
- Berichten: 27065
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Dat bedoelde ik ook............................even van uit 10% afwijking geredeneerd ( worst case scenario) zou dus al 297 km/h zijn, de afwijking zal geheid minder zijn, daarmee wordt de 300 km/h muur uiteraard doorbroken..............................Robin schreef:Dat weet ik wel zeker.Erik K. schreef:Denk dat zo'n M3 zeker >300 echte km/u kan halen.
Alleen is de tellerafwijking stuk minder dan 10%.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
BMW. Vreugde met varen.Andre schreef:proberen daar nu een aantal boten af te meren in de haven.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Tuurlijk kan dat ding gewoon 300. Kom op zeg, een 330i met 231pk haalde al 250km/h begrensd. Dan kan een M3 echt wel makkelijk 300 halen en zelfs meer. Daarnaast denk ik dat dit in Duitsland is in de omgeving Frankfurt/Munchen met veel bergen en naar beneden op de berg 's avonds met 3 banen is het net even makkelijker om 330 te halen 
En dat groot licht seinen vind ik geweldig ! Jeugdsentiment voor mij hehe
Het is ook heel ergerlijk op de snelweg vaak ...

En dat groot licht seinen vind ik geweldig ! Jeugdsentiment voor mij hehe

PrachtigRobin schreef:Andre verhaal: Ik gisteren weer eens 100den kilometers de snelweg op voor werk, net na de files vertrokken en ohohohoh wat is het leven van een vertegenwoordiger/automobilist op de snelwegen van NL toch stresserig/saai/niet uitdagend, ik baalde al na een kwartier dat ik überhaupt op de snelweg zat. Kudos aan iedereen die z'n brood verdient op de snelweg met 50/60/70/80/100000km per jaar, ik trek 't niet en dan rij ik nogal een kar die d'r wel zin in heeft, het is zó fokking relatief. De lol is eraf(behalve op en afritten en her en der een fly over:SKITTEREND)

-
- Berichten: 55210
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Even wat anders, zou een Domstrebe voor m'n auto uitmaken qua strakheid voor (onder motorkap) of is het gerommel in de marge. Zag in dat BMW Performance foldertje een carbon domstrebe voor normale 3 series:998 euro ofzo(!!!) En dezelfde in Alu, 250 euro...
Is er 'n tunert die voor de E9x M3 een Domstrebe heeft voor normale bedragen? Maar volgens mij is 't op zo'n dikke baffer amper merkbaar.
Is er 'n tunert die voor de E9x M3 een Domstrebe heeft voor normale bedragen? Maar volgens mij is 't op zo'n dikke baffer amper merkbaar.
-
- Berichten: 11409
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
nee joh maakt niks op zo n grote boot. Al het blikwerk wappert zo bi zo om je heen.


-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Nope Steve ook niet. Het zijn de HRE P43.steve smith schreef:FikseTristan schreef:Steven Nauta schreef: Schitterende velgen!Zijn dit Racing Dynamic's? Heel erg fraai.
Die carbon front splitter is eigenlijk wel een must voor een witte e92 m3
-
- Berichten: 11409
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Die front splitter van welk merk is die.
We zoeken nog zo iets voor de racer.
We zoeken nog zo iets voor de racer.
-
- Berichten: 55210
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alles over de E90/E92/E93 M3 (part II)
Vörsteiner?
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=235637" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=235637" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Wimo en 3 gasten