Als die het gelooft is het pas een idioot

Als die het gelooft is het pas een idioot
Nou knot, ik denk dat ze voor 5k al graag langskomen, wij hebben max een paar honderd liggen.Knot schreef: 04 aug 2021, 15:59 Zou nooit alles thuis houden, lekker ergens in een beveiligde kluis stoppen. Stapeltje van 5 tot 10k thuis is meer dan voldoende om even te overleven in een digitale oorlog voor puur levensmiddelen.
De 5K zendmasten kunnen mensen roosteren.
je kasten en koel en vriescombinatie zijn toch niet leeg, ik neem aan dat je er geen weken mee hoeft te doen?
k? als in paar honderd kLuco schreef: 04 aug 2021, 16:13Nou knot, ik denk dat ze voor 5k al graag langskomen, wij hebben max een paar honderd liggen.Knot schreef: 04 aug 2021, 15:59 Zou nooit alles thuis houden, lekker ergens in een beveiligde kluis stoppen. Stapeltje van 5 tot 10k thuis is meer dan voldoende om even te overleven in een digitale oorlog voor puur levensmiddelen.
Was dat maar waar, dan zat ik hier niet tussen de plebsRobin schreef: 04 aug 2021, 16:40k? als in paar honderd kLuco schreef: 04 aug 2021, 16:13Nou knot, ik denk dat ze voor 5k al graag langskomen, wij hebben max een paar honderd liggen.Knot schreef: 04 aug 2021, 15:59 Zou nooit alles thuis houden, lekker ergens in een beveiligde kluis stoppen. Stapeltje van 5 tot 10k thuis is meer dan voldoende om even te overleven in een digitale oorlog voor puur levensmiddelen.![]()
Haha dat idd, ik heb überhaupt geen cash in huis. Dit soort topics zet wel aan het denken misschien 300 ofzo is wel handig voor het geval dat… maar meer niet, liever op de bank.
Belangrijk is vooral of je ook wat inkomen betreft omhoog bent gegaan. Als daar ook groei in blijft zitten, compenseert dat hopelijk nog het e.e.a.Tom schreef: 28 dec 2022, 12:59 Tussenliggende jaren overgeslagen in die Excel maar waarschijnlijk wel.
Stijgingen zitten 'm nu vooral in servicekosten woning en gas/elektra, dat hakt er wel in. Oud pand, grote tuin. En alles stijgt natuurlijk, over de hele linie.
Ijdele hoop.Martijn_bmw schreef: 28 dec 2022, 14:28 Veel zal idd afhangen van wat energie doet, die markt is en blijft erg grillig momenteel. Zie ook de gasprijs die nu flink duikelt, hopelijk gaat ie door en blijft ie weer op een normaal niveau hangen. Dat zou al heel veel gaan schelen op veel gebieden. (als alle prijsverhogingen van fabrikanten, energie boeren, etc dan ook terug worden gedraaid...)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 32 gasten