Een schuifdak wil ik ook wel eens. F30 kan ik idd ook in zitten. F10 ook. Maar een station of hatchback vind ik mooier. Een SUV of MPV met panodak kan wel en natuurlijk de G31 ook

Dat zullen ze niet doen met een gechipte. ?Bergwerff schreef:Als u bij ons een jong gebruikte BMW, MINI of importauto koopt, krijgt u automatisch 24 maanden garantie bij levering
Ja, 320d, 328i en nu 330e. En tussendoor nog 2 maanden tijdelijk in een 330d Touring.
Toys for boysJP schreef: 07 mar 2018, 20:23 Zo online eens gekeken bij Bergwerff maar die hebben dus blijkbaar alleen maar p*rno apparaten staan![]()
wel grotendeels buiten mijn budget.....![]()
Was mooi snel weer geregeld via app MartijnMartijn_bmw schreef: 07 mar 2018, 13:47 oke, daar komt ie dan... topic bovenaan met nieuwe auto![]()
![]()
Ik keek zondagmiddag even op de site van Thijs/Bergwerff en zag daar een 320i er bij gekomen nog zonder foto's maar aan de hand van de spec lijst klonk wel heel lekker. En met schuifdakje waar ik in een F30 wel onder kan zitten, dus dat is ook wel eens lekker![]()
Kortom een appje naar Thijs en 2 appjes later waren we over de prijs eens, vandaag langs geweest stukje gereden en meteen mee genomen![]()
Kleur vind ik echt heel gaaf, de 320i is voldoende vlot, de handbak schakelt lekker direct en ook het sturen/veren/dempen is een fijne combi. Veel en veel beter dan de 335i van vorig jaar zomer, waarom geen idee maar echt een wereld van een verschil.
Ook zonde...
Ik wilde het proberen, vind hem serieus leuk sturen maar voor de lange afstanden die ik toch regelmatig maak liever een langere wielbasis ja...Niels schreef: 07 mar 2018, 18:40![]()
Ik vond de 1 al niet echt jouw ding om eerlijk te zijn. Wat zijn de specs van deze?
Sportline = standaard sport onderstel en idd heerlijk om ook eens van schuifdakje te genieten.Knot schreef: 07 mar 2018, 19:42 Haha, gaan we weer... mooi ding man, en MET schuifdak, stoelverwarming en HK audio.... alleen standaard onderstel????
Handbak zal lastiger zijn bij inruil maar (zeker als je m chipt naar 260pk/420nm) geeft het een lekker gevoel als je m doorhaalt.
Jep in overleg met Thijs terug laten zetten
deze heeft 60k km gelopen en voorlopig geen chip nodig, 116i vond ik echt te weinig punch hebben maar de 320i loopt eigenlijk standaard al prima door met 0-100 in een ruime 7 seconde.
klopt, showroom is echt kwijlenJP schreef: 07 mar 2018, 20:23 Zo online eens gekeken bij Bergwerff maar die hebben dus blijkbaar alleen maar p*rno apparaten staan![]()
wel grotendeels buiten mijn budget.....![]()
zeker! prettig zaken doenThijs-v-d-H schreef: 07 mar 2018, 20:40Was mooi snel weer geregeld via app MartijnMartijn_bmw schreef: 07 mar 2018, 13:47 oke, daar komt ie dan... topic bovenaan met nieuwe auto![]()
![]()
Ik keek zondagmiddag even op de site van Thijs/Bergwerff en zag daar een 320i er bij gekomen nog zonder foto's maar aan de hand van de spec lijst klonk wel heel lekker. En met schuifdakje waar ik in een F30 wel onder kan zitten, dus dat is ook wel eens lekker![]()
Kortom een appje naar Thijs en 2 appjes later waren we over de prijs eens, vandaag langs geweest stukje gereden en meteen mee genomen![]()
Kleur vind ik echt heel gaaf, de 320i is voldoende vlot, de handbak schakelt lekker direct en ook het sturen/veren/dempen is een fijne combi. Veel en veel beter dan de 335i van vorig jaar zomer, waarom geen idee maar echt een wereld van een verschil.
![]()
Nogmaals bedankt en veel plezier![]()
Is dat zo? geen idee eigenlijk, wel weet ik dat deze echt veel en veel beter dempt en veert (lees sportiever) dan de 335i F30 luxery line die ik vorig jaar zomer had. Die had wel 180.000km gelopen vs 60.000km nu dus wellicht dat slijtage ook mee speelt...Knot schreef: 08 mar 2018, 09:38 Sportline standaard sportonderstel? Die F30 van mij niet hoor...... Moet er toch echt optie 704 aangevinkt zijn.
Zit het niet standaard in het pakket - maar kun je het uitvinken? Is bij een M-Sport pakket in elk geval wel zo.Knot schreef: 08 mar 2018, 09:38 Sportline standaard sportonderstel? Die F30 van mij niet hoor...... Moet er toch echt optie 704 aangevinkt zijn.
Gebruikers op dit forum: Bart //M en 16 gasten