Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- dvh
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Welke twisted f8ck gaat gisterenavond zo'n domme cartoon in elkaar zitten flanzen.
Sjeezus.
Sjeezus.
-
Don't shoot the messenger.
Als je 'm even leest, geeft 't wel wat duidelijkheid....

Als je 'm even leest, geeft 't wel wat duidelijkheid....
- dvh
Ja hij is me duidelijk. Still... Sjezus !
Er wordt verder niet geschoten
Er wordt verder niet geschoten

- JP
Die cartoon is inderdaad een beetje sick......de lijken zijn bij wijze van spreken nog niet geteld....
Voor duidelijkheid kijk ik wel naar CNN, oid
Voor duidelijkheid kijk ik wel naar CNN, oid
- GTRene
wel ongelofelijk wat daar is gebeurd, ze laten wat foto's zien van de vermoedelijk dader, daar zou je het niet snel van verwachten dat die zoiets doet, of der zou een heel persoonlijk verleden achter zitten waardoor hij tot die daad kwam.
benieuwd of ze achter het hele verhaal komen, erg benieuwd naar de motieven, of er meer achter zit (groepering oid) of puur persoonlijke wraak vanuit zijn verleden?
die cartoon is denk ook een uiting van iemand, op dit moment past het wellicht niet zo maar wel apart om te zien. ("leuk" zal nu een verkeerde woordkeuze zijn)
anyway voor de slachtoffers en nabestaanden R.I.P.
benieuwd of ze achter het hele verhaal komen, erg benieuwd naar de motieven, of er meer achter zit (groepering oid) of puur persoonlijke wraak vanuit zijn verleden?
die cartoon is denk ook een uiting van iemand, op dit moment past het wellicht niet zo maar wel apart om te zien. ("leuk" zal nu een verkeerde woordkeuze zijn)
anyway voor de slachtoffers en nabestaanden R.I.P.
-
Hoor net op het nieuws dat de dader een 'christenfundamentalist' is...jeses, krijgen we dat ook nog.
- GTRene
dacht ook zoiets te horen op CNN
straks krijgen we weer of nog meer een "holy" war.
dus wel benieuwd naar de achtergronden van het verhaal en waar de dader voor stond en al die kids die ook ergens voor stonden? weet alleen niet waarvoor, en wat die minister daar mee te maken had/heeft.
straks krijgen we weer of nog meer een "holy" war.
dus wel benieuwd naar de achtergronden van het verhaal en waar de dader voor stond en al die kids die ook ergens voor stonden? weet alleen niet waarvoor, en wat die minister daar mee te maken had/heeft.
-
- Fernando
Robin schreef:Zeker 80 doden op dat eilandje Utoya.
Scandinavië is z'n maagdelijkheid allang kwijt, maar dit is ongelovelijk.
Echt ongelooflijk dit, sta net op en denk even het nieuws checken ervan uitgaande dat het dodental misschien iets is opgelopen. Gewoon de teller op 87 doden!!!

-
Geloof er niks van, lijkt me eerder een doorgeschoten (no phun intended) extreem rechste sick fuck die altijd zulke plannen heeft gehad, en ze gisteren tot uitvoering heeft gebracht. Ik denk dat ie per se "linksige" mensen moest hebben, want daar zijn ze over het algemeen niet dol op.Robin schreef:Hoor net op het nieuws dat de dader een 'christenfundamentalist' is...jeses, krijgen we dat ook nog.
Ik heb gehoord dat Noorwegen een kleine maar zeer fanatieke groep neonazis heeft.
-
Tja, ze zeggen 't zelf op 't nieuws. Maakt mij niks uit hoor. Ik weet wat religie doet met mensen.EG schreef:Geloof er niks van, lijkt me eerder een doorgeschoten (no phun intended) extreem rechste sick fuck die altijd zulke plannen heeft gehad, en ze gisteren tot uitvoering heeft gebracht. Ik denk dat ie per se "linksige" mensen moest hebben, want daar zijn ze over het algemeen niet dol op.Robin schreef:Hoor net op het nieuws dat de dader een 'christenfundamentalist' is...jeses, krijgen we dat ook nog.
Ik heb gehoord dat Noorwegen een kleine maar zeer fanatieke groep neonazis heeft.

- GTRene
voor zover ze nu weten lijkt het inderdaad iemand die Noorwegen 'schoon" wilde houden van....
en die "groepering" die op dat eilandje af en toe bijeen komen en toegesproken zouden worden door die minister stonden/staan voor meer van de andere kant oid en meer tolerantie en toelating e.d. en das enorm tegen de haren in van die extreem rechtse kant daar.
Religie, gevaarlijker dan je denkt.
en die "groepering" die op dat eilandje af en toe bijeen komen en toegesproken zouden worden door die minister stonden/staan voor meer van de andere kant oid en meer tolerantie en toelating e.d. en das enorm tegen de haren in van die extreem rechtse kant daar.
Religie, gevaarlijker dan je denkt.
-
http://www.nu.nl/buitenland/2572501/sch ... alist.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
Hier is weinig christelijks aan..
- GTRene
wel mooi dat hij zijn verhaal gaat/wil vertellen, zodat je een klein kijkje in z'n hoofd krijgt en zo ook, hoe het zover heeft kunnen komen en wat hij ermee wilde bereiken.
- JP
..of was hij te laf om zichzelf een kogel door zijn kop te jagen. Ja, nu kan hij zijn verhaal vertellen en vervolgd worden....
-
Ik heb nou niet meteen het idee dat dit in Ståphørst gaat gebeuren.
- RVV
Is dit ooit eerder gebeurd in deze orde van grote?
- GTRene
ik kijk eerlijk gezegd niet meer zo snel op van dit soort nieuws, al keek ik toch wel even op van dit in Noorwegen.Robin schreef:Ik heb nou niet meteen het idee dat dit in Ståphørst gaat gebeuren.
ook in NL zitten mensen wat aan grenzen van kunnen "handelen" en of wat in het nauw of geestelijk in het nauw gedreven dat het zomaar elders kan gebeuren soortgelijke zaken...
kijk ook naar die wat laatst in NL in dat winkelcentrum bezig was, wel anders qua motieven maar ook geestelijk vol qua handelen e.d.
- GTRene
hoor net dat hij 6 ton aan kunstmest had gekocht (om een grote bom te maken ala Timoty V oid?) op zijn 1-mans "bedrijfje" in moesgroenten oid...
alles lijkt goed en lang vooruit gepland...verder had hij een wapenvergunning en nam een tas vol wapens en munitie mee naar het eiland.
alles lijkt goed en lang vooruit gepland...verder had hij een wapenvergunning en nam een tas vol wapens en munitie mee naar het eiland.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
RVV schreef:Is dit ooit eerder gebeurd in deze orde van grote?
Ja, Timothy McVeigh..............Oklahoma City Bombing;
http://en.wikipedia.org/wiki/Oklahoma_City_bombing" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Is mij bekend, doelde eigenlijk op de shootout.
- dvh
Uiteraard:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6972/Aan ... -uit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6972/Aan ... -uit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Allemaal gezeur...................."gewoon" een debiel die het in de bol geslagen is......................valt nergens aan te liëren.............................die diepere hersenspinsels en motivatie zullen we wel nooit te weten komen danwel snappen..........