BMW E39 M5 [Goede herinneringen...]
-
Re: BMW E39 M5 [Goede herinneringen...]
En nu je andere droom uit laten komen....
http://www.driving-fun.com/occasions/20 ... 000km.aspx
Vind ik voor een exemplaar met net een ton op de teller een nette prijs.
http://www.driving-fun.com/occasions/20 ... 000km.aspx
Vind ik voor een exemplaar met net een ton op de teller een nette prijs.
-
Maar, die heeft Boris al ingeruild op een 335i, toch?
- borism3
Sorry heb ik de350z al verkocht was wel een toppertje geweest voor je.
-
het blijft een top topic.
heb al voor de tweede keer door gelezen.
ik heb zelf ook een bmw e39 m5 die ik van speedy25 heb overgenomen. het blijft een top wagen.
gr
kotje
heb al voor de tweede keer door gelezen.
ik heb zelf ook een bmw e39 m5 die ik van speedy25 heb overgenomen. het blijft een top wagen.
gr
kotje
- Knot
Kijk afentoe nog wel eens treurig naar de foto hier aan de muur, prachtige auto, eeuwig zonde dat ie gesloopt is.
-
Gesloopt??? Wat er mee gebeurd dan??Knot schreef:Kijk afentoe nog wel eens treurig naar de foto hier aan de muur, prachtige auto, eeuwig zonde dat ie gesloopt is.
-
als donor vindt ik het ook beetje ver gaan als je de historie van de wagen weet.
wil je geen e39 m5 weer gaan rijden ?? of het is genoeg geweest
gr
kotje
wil je geen e39 m5 weer gaan rijden ?? of het is genoeg geweest
gr
kotje
- Petrolhead Tom
+1leonard schreef:Gesloopt??? Wat er mee gebeurd dan??Knot schreef:Kijk afentoe nog wel eens treurig naar de foto hier aan de muur, prachtige auto, eeuwig zonde dat ie gesloopt is.
- Peric
De auto is gekocht door die Belg in Geel, die M5-expert.
Die had een voorkant nodig en heeft Knot z'n prachtige M5 gekocht en gesloopt voor de delen die 'ie nodig had.
Zonde.. Was een machtig mooi apparaat.
Die had een voorkant nodig en heeft Knot z'n prachtige M5 gekocht en gesloopt voor de delen die 'ie nodig had.
Zonde.. Was een machtig mooi apparaat.
Laatst gewijzigd door Peric op 04 nov 2012, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
je zegt het al een BELG hahaha
gr
kotje
gr
kotje
-
OnlineMartijn_bmw
Hiermee is dus bewezen dat Belgen echt dom zijn 
Eeuwig zonde was een hele mooie m5 echt een super kleur vond ik en technisch 100 punten

Eeuwig zonde was een hele mooie m5 echt een super kleur vond ik en technisch 100 punten
-
Martijn_bmw schreef:Hiermee is dus bewezen dat Belgen echt dom zijn
hahahaah +1
-
Ik denk dat die ''domme'' belg meer verstand heeft van M5's dan wie dan ook op dit forum
En als het voor hem een goede deal was om zo aan zijn onderdelen te komen, dan is het toch juist slim?
Het is maar een auto....

En als het voor hem een goede deal was om zo aan zijn onderdelen te komen, dan is het toch juist slim?
Het is maar een auto....
- Knot
Hij heeft een niet schade auto gepakt en een blok waar hij de geschiendenis een beetje van weet en het laatste onderhoud op uitgevoerd heeft, maar ik had eentje gepakt die een halve achterkant had ipv mijn exempaar, heb kosten nog moeite gespaard om alles te vervangen aan die auto, verdiende het in mijn ogen nog lang niet om uit elkaar te gaan.
- ///Joost
Helemaal mee eens. Ik heb dan ook geleerd dat je OF een wagen moet houden OF er nooit meer naar om moet kijken. Het is inderdaad maar een auto, zo is het uiteindelijk wel. En hij is nog niet dusdanig schaars dat er cultuurhistorie wordt vernietigd. Helaas maar waar. Zeggen dat het een domme Belg is gaat dan wat ver. Misschien is zijn M5 wel NOG mooier dan de jouwe.Knot schreef:Hij heeft een niet schade auto gepakt en een blok waar hij de geschiendenis een beetje van weet en het laatste onderhoud op uitgevoerd heeft, maar ik had eentje gepakt die een halve achterkant had ipv mijn exempaar, heb kosten nog moeite gespaard om alles te vervangen aan die auto, verdiende het in mijn ogen nog lang niet om uit elkaar te gaan.
Ik weet het, ik speel even advocaat van de duivel, maar het is helaas de realiteit.
- frank de jonge
Was geen slimmerd dan die belg. Wie sloopt nou een perfect onderhouden M5.
- Petrolhead Tom
Hij heeft toch die blauwe met die verbrede achterschermen?
- Erik dB
Iemand die dat blijkbaar een beter idee vond dat het verkopen in het geheel. Een interieurtje wisselen is ook niet goedkoop...(ik vond de M5 van Knot een erg mooi ding, maar dat interieur was toch wel een mega-dooddoener voor me).frank de jonge schreef:Was geen slimmerd dan die belg. Wie sloopt nou een perfect onderhouden M5.
- frank de jonge
Kheb het interieur nooit gezien
- Knot
Vond ik in het begin ook niks, wilde liever zwart leder of dit blauw/zwart leder met een le mans blauwe lakkleur, maargoed alles went.
De styling 44 waar ik mijn E36 mee gekocht heb kon ik niet uitstaan op de marktplaats foto's 3 jaar geleden, nu heb ik 8 van die wielen en vind ik ze prima.
De styling 44 waar ik mijn E36 mee gekocht heb kon ik niet uitstaan op de marktplaats foto's 3 jaar geleden, nu heb ik 8 van die wielen en vind ik ze prima.
-
dus Frits is de belg?? ik zou nooit van zo een gast verwachten die eigenlijk de auto altijd in onderhoud gehad heeft.
maar je hebt gekke tussen.
gr
kotje
maar je hebt gekke tussen.
gr
kotje
- Knot
Tsja, eigenlijk goed toch, hij weet dat de auto goed is, dat er een hoop (uit zijn magazijn) nieuwe onderdelen op zitten. Hij kan de remmen rondom, draagarmen, x-pipe, einddempers, breedbeeld MK4 navi, interieur (topstaat) etc allemaal verkopen EN hij heeft een goed lopend blok met nieuwe vanos, nieuw sensoren, nieuwe luchtmassameters, nieuwe dynamo etc voor zeg 10k.
Hij heeft gewoon geen emotionele band met een auto die ikzelf (en een aantal/hoop van jullie) dus (gelukkig) wel hebben.
Hij heeft gewoon geen emotionele band met een auto die ikzelf (en een aantal/hoop van jullie) dus (gelukkig) wel hebben.
-
keiharde knaken zijn het geworden Rody! maar gelukkig hebben we de video's nog! 

- Knot
Heb eigenlijk niet veel van die auto opgenomen, rondje Nordschleife uit de losse hand nog met standaard remblokken toen en toen ik de x-pipe eronder had. Nooit een goeie drift gefilmd (zandvoort op droog) of een keertje een rolling burnout etc... eigenlijk jammer.
-
ik doelde op deze