Geile schoenen draadje.
- mrbbs
- HansD
Re: Geile schoenen draadje.
Iemand bekend met http://www.reinhardfrans.nl/man-collection.html?
'Handgemaakt' voor € 150.
Ga er binnenkort even langs als ik in Apeldoorn moet zijn.
'Handgemaakt' voor € 150.
Ga er binnenkort even langs als ik in Apeldoorn moet zijn.
- Macboy
Check pagina 45 
En altijd de bijpassende riem erbij nemen, geen geld !

En altijd de bijpassende riem erbij nemen, geen geld !
- HansD
Duh
Ben je tevreden over de kwaliteit? Indien goed is € 180 geen geld voor een combo.

Ben je tevreden over de kwaliteit? Indien goed is € 180 geen geld voor een combo.
- Macboy
Heb nu in totaal 6 paar dus ik draag ze om en om. Kwaliteit vooralsnog tevreden over, maar geen ervaring met slijtage op langere termijn nog. Voor mij groot voordeel dat ik veel kan wisselen omdat het zo voordelig is. Dan mag van mij de kwaliteit iets minder zijn. Maar ik ben een zeer tevreden klant ! Vooral de custom made schoenen maken het erg uniek in deze prijsklasse.
- WJ
150e is niet heel veel, ook maar eens spieken. 

-
Macboy schreef:Heb nu in totaal 6 paar [...]

-
Heb de Vico's inmiddels binnen en gedragen. Wat een fijne schoenen. Goede en gelijke kwaliteit (kan nog niet zeggen hoe dit op de lange termijn blijft), heerlijke zool en een zacht gedeelte aan de binnenkant van de hiel. Aanrader!flieger schreef:
- Barend
- Auto: F20 m135i
Wacht even, wil je zeggen dat die schoenen bij Reindhard Frans voor 150,- euro weggaan? Dus ook bijvoorbeeld die Berlin Cognac Calf schoenen? Ook maat 47? Dan moet ik binnenkort maar eens langsgaan, wat een prachtige schoenen hebben ze daar!Macboy schreef:Heb nu in totaal 6 paar dus ik draag ze om en om. Kwaliteit vooralsnog tevreden over, maar geen ervaring met slijtage op langere termijn nog. Voor mij groot voordeel dat ik veel kan wisselen omdat het zo voordelig is. Dan mag van mij de kwaliteit iets minder zijn. Maar ik ben een zeer tevreden klant ! Vooral de custom made schoenen maken het erg uniek in deze prijsklasse.
edit: Lees het verhaal net, interessant!
- Macboy
Alles is €150 ongeacht model en kleur. Alles handgemaakt in Roemenie. Alle riemen €50.
Alleen custom kleuren en ideeen €30 extra. Nog steeds gratis dus.
Kwaliteit op lange termijn vast minder maar dat boeit me echt geen drol. Met zoveel paar draag ik ze toch 10 jaar zonder problemen.
Alleen custom kleuren en ideeen €30 extra. Nog steeds gratis dus.
Kwaliteit op lange termijn vast minder maar dat boeit me echt geen drol. Met zoveel paar draag ik ze toch 10 jaar zonder problemen.
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ben al een tijd op zoek naar een paar groene stappers. Afgelopen week bij Van Tilburg een geslaagd paar van Van Lier getroffen, maar helaas niet in mijn maat...
Vervolgens in Nijmegen nog maar eens de stad in om te kijken of ze wellicht daar nog ergens in mijn maat verkrijgbaar zijn, en ja hoor, gevonden
Het toeval wilde dat ze in Nijmegen nog in de aanbieding waren, en er is een passende riem bij dit paar! Saillant detail dat de riem uitverkocht was, maar gelukkig meteen op internet bijbesteld.

Inmiddels het 3e paar Van Liers, moet zeggen dat ik over deze schoenen toch wel erg te spreken ben. Zeker aangezien ze +- de helft van Van Bommels kosten. Die heb ik er inmiddels ook 3 paar staan, dus lekker afwisselen
Vervolgens in Nijmegen nog maar eens de stad in om te kijken of ze wellicht daar nog ergens in mijn maat verkrijgbaar zijn, en ja hoor, gevonden

Het toeval wilde dat ze in Nijmegen nog in de aanbieding waren, en er is een passende riem bij dit paar! Saillant detail dat de riem uitverkocht was, maar gelukkig meteen op internet bijbesteld.
Inmiddels het 3e paar Van Liers, moet zeggen dat ik over deze schoenen toch wel erg te spreken ben. Zeker aangezien ze +- de helft van Van Bommels kosten. Die heb ik er inmiddels ook 3 paar staan, dus lekker afwisselen

-
Grappig! I like.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^ van Lier mooi !!
SALE@Monfrance !!!
Leuke aanbiedingen, alle merken !!! Doe er uw voordeel mee........
Gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en besteld, Magnanni 14602 (had ik reeds in midden bruin, skitterend) nu in blauw er bij......jahaaaaa

SALE@Monfrance !!!
Leuke aanbiedingen, alle merken !!! Doe er uw voordeel mee........
Gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en besteld, Magnanni 14602 (had ik reeds in midden bruin, skitterend) nu in blauw er bij......jahaaaaa

-
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^^ en binnen, verdomd wat een mooie schoen !!
Zo, nu is de collectie weer op peil, "voorlopig" even uitgeshopt
Zo, nu is de collectie weer op peil, "voorlopig" even uitgeshopt

-
Ik hoop het niet voor je. 

- Joop
Vanmddag maar eens een creatief paar Florisjes opgehaald bij Van Dael...
...echt net deze week vers binnen. Had ze van de week al in Breda gezien bij Van Bommel, maar toen laten liggen, omdat ik er eigenlijk kwam om een hapje te eten tegenover.
Te extreem?
...nee toch?!

...echt net deze week vers binnen. Had ze van de week al in Breda gezien bij Van Bommel, maar toen laten liggen, omdat ik er eigenlijk kwam om een hapje te eten tegenover.
Te extreem?
...nee toch?!

- dvh
Onder een pak wel hip....
Zag nog een paar mooie afgeprijsde Santoni's bij V Arendonk...
Maandag eens kopen als ze er nog zijn..
Zag nog een paar mooie afgeprijsde Santoni's bij V Arendonk...
Maandag eens kopen als ze er nog zijn..
- FreudeamFahren
Zwarte riem erbij? Vind ze wel 'n tikkie clown-esque.
- Joop
Er is een bijpassende riem, maar die vond ik in verhouding nog wat aan de dure kant...
...ga het nu eerst met een zwarte riem oplossen. Maar wellicht verander ik nog van gedachte...
...ga het nu eerst met een zwarte riem oplossen. Maar wellicht verander ik nog van gedachte...

-
Dan maar bijpassende riem klaar. Met zwarte riem = "Nou,... eigenlijk durf ik niet zo..."FreudeamFahren schreef:Zwarte riem erbij? Vind ze wel 'n tikkie clown-esque.
Dus Joop

Veel plezier met je Florisjes. In beide modi...
-
Soms lukt het je na anderhalve maand "wauw, gotta have those " schoenen op te sporen die je onder iemand z'n voeten op het drukke Utrecht Centraal zag.

Maar.... dat wil niet zeggen dat ze comfortabel zullen passen. Met pijn in mijn hart moeten weglopen van deze prrrrrrachtige en eigenzinnige Magnanni's afgelopen maandag @ Van den Assem..
Pff

Maar.... dat wil niet zeggen dat ze comfortabel zullen passen. Met pijn in mijn hart moeten weglopen van deze prrrrrrachtige en eigenzinnige Magnanni's afgelopen maandag @ Van den Assem..

Pff

-
Smits Schoenen heeft momenteel weinig interessants, Oxener heeft wél wat maar ik twijfelde..... De Florisjes van Joop een paar posts terug in dit draadje staan ook bij Oxener in de collectie. Ik moet zeggen dat ze niet tot hun recht komen op die foto!
Anyway, where was I? Oh yes. Uiteindelijk belandde ik helemaal in Noord Brabant. 's Hertogenbosch om precies te zijn. Van Arendonk had wat liggen wat ik een tijd laag op mijn lijstje had staan: gevlamde bordeaux schoenen. Ik heb 2 paar bordeaux schoenen in de kast staan maar die zijn niet echt in de mode meer. Bordeaux is bovendien een kleur die ik niet dagelijks zou dragen. Vandaar "laag" op mijn lijst.
Het werd wederom Francesco Benigno's. De 'Vit Rosso Sc Luc Sigaro'.

Een rebound aankoop na mijn telleurstelling vorige week.
De Van Lier's van Godspeed heb ik onderweg naar de kassa gepast. Erg comfortabel!

Anyway, where was I? Oh yes. Uiteindelijk belandde ik helemaal in Noord Brabant. 's Hertogenbosch om precies te zijn. Van Arendonk had wat liggen wat ik een tijd laag op mijn lijstje had staan: gevlamde bordeaux schoenen. Ik heb 2 paar bordeaux schoenen in de kast staan maar die zijn niet echt in de mode meer. Bordeaux is bovendien een kleur die ik niet dagelijks zou dragen. Vandaar "laag" op mijn lijst.
Het werd wederom Francesco Benigno's. De 'Vit Rosso Sc Luc Sigaro'.

Een rebound aankoop na mijn telleurstelling vorige week.
De Van Lier's van Godspeed heb ik onderweg naar de kassa gepast. Erg comfortabel!

Laatst gewijzigd door Xave30 op 27 jun 2015, 03:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joop
Die Francesco Benigno's zijn wel erg fraai!