Als ik op het medische verhaal in mag haken, hier in Ned. heb je weinig keuze als de medici vinden ter plaatse dat de impact zo hard geweest is en dat je wel 'iets' kan hebben ga je gewoon mee voor controle, en als ik de restanten van de auto gezien heb was deze de persoon gelijk mee gegaan.Enrico schreef: 14 jun 2024, 17:04 Dat go fund me is belachelijk. Al hoorde ik dat hij het offline gezet heeft en daar ipv een donate via Paypal account heeft. Geen idee of het waar is.
Gerucht is dat de crash voor of na vastgesteld is door fotografen en inboards van andere wagens maar ik kan nog niets vinden.
Moet een harde klap zijn.
Mij verbaasde dat hij verteld dat de medici ter plekken hem de keuze gaven om niet naar de MC te gaan. In NL was de regel auto 20cm korter mag je direct naar het MC.
Je zal niet de eerste coureur zijn die op adrenaline nog even niks voelt en dan in elkaar zakt, daarom worden ze vaak meegenomen mogen ze ff bijkomen in de MC.
En deze service is ook gewoon zonder kosten, maar dat zal denk ik op de Ring anders zijn misschien ?