Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Joy
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Ik denk dat het gezonder is voor hem en zijn passagiers om iets meer marge aan te houden. Het gaat wel heel vaak maar net goed ook met het passeren of naderen van andere auto's.
- jos_br
Maat van me "vliegt" er de laatste tijd ook vaak rond......
Jos.
Jos.
- Philipoo
Was er vlak na de crash. Vangrail zat lekker in elkaar, baan ook een uur dicht geweest. sterk verhaal weer over hoe het gebeurd zou zijn..
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wat ik mij afvraag, hij heeft regelmatig een momentje (al dan niet met schade) maar rijd ook aardig wat rondjes op een behoorlijk tempo. Er zijn daar zat mensen die met serieus tempo en met regelmaat rondjes maken, hebben die gemiddeld net zoveel momentjes?
Hij staat met zijn social media accounts natuurlijk direct in de picture, maar ben dus wel benieuwd of eenzelfde persoon zonder al die social media aandacht net zo vaak crasht. Een keer crashen is vroeg of laat toch onderdeel van het spelletje lijkt mij....
Hij staat met zijn social media accounts natuurlijk direct in de picture, maar ben dus wel benieuwd of eenzelfde persoon zonder al die social media aandacht net zo vaak crasht. Een keer crashen is vroeg of laat toch onderdeel van het spelletje lijkt mij....
- Fabian
Het is ook nogal een dingetje, elke dag meerdere verschillende auto, verschillende setup, banden, remmen, etc etc. En soms zit er wel eens een zepert tussen die zn onderhoud niet voor elkaar heeft. Je moet er ook maar op durven vertrouwen dat de auto veilig is om op dit tempo rond te gaan. Dat kan het wel eens vaker dan gemiddeld fout gaan natuurlijk.
Maar over het algemeen moet hij gewoon echt even 10% rustiger aan doen in TF. Dan kijken er nog genoeg naar zn laps en crasht hij misschien wat minder.
Maar over het algemeen moet hij gewoon echt even 10% rustiger aan doen in TF. Dan kijken er nog genoeg naar zn laps en crasht hij misschien wat minder.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja...ehm zijn attitude is nogal veranderd de laatste paar jaar: Hij wil de nay-sayers tóch een beetje laten zien dat hij 'het gemaakt heeft' of iets in die richting. Zo komt 't tussen de verhaaltjes door bij MIJ over.
Mes tussen de tanden tijdens TF weten we wel, maar dat is hij nog niet afgeleerd blijkbaar.
Dan ook zijn mini rants tussendoor tov de negatieve comments die hij blijkbaar vaak genoeg krijgt, om die personen op hun plaats te zetten op een 'neutrale manier'....
Wat Philip hierboven ook al zegt: Sterk verhaal. Het ligt in de basis aan de staat van de auto, dat is Misha.
Dit zet 'm hopelijk weer met beide benen op de grond, maar ik ben bang van niet.
Mes tussen de tanden tijdens TF weten we wel, maar dat is hij nog niet afgeleerd blijkbaar.
Dan ook zijn mini rants tussendoor tov de negatieve comments die hij blijkbaar vaak genoeg krijgt, om die personen op hun plaats te zetten op een 'neutrale manier'....
Wat Philip hierboven ook al zegt: Sterk verhaal. Het ligt in de basis aan de staat van de auto, dat is Misha.
Dit zet 'm hopelijk weer met beide benen op de grond, maar ik ben bang van niet.
- JP
Dat mes tussen de tanden gaat nu eenmaal beter na die kaakoperatie 

-
Een feit is dat die foutmelding er was.
En hij rijdt genoeg rondjes in BMW's om die auto's toch te kennen, ook qua limiet.
De kans op 1000 rondjes is natuurlijk een stuk groter dan op 20 rondjes, dat je ook een keer een technisch falen hebt.
Er rijdt niet voor niks zo'n grote industrie pool rond daar.
En hij rijdt genoeg rondjes in BMW's om die auto's toch te kennen, ook qua limiet.
De kans op 1000 rondjes is natuurlijk een stuk groter dan op 20 rondjes, dat je ook een keer een technisch falen hebt.
Er rijdt niet voor niks zo'n grote industrie pool rond daar.
-
Als ik zie hoeveel crashes en bijna crashes hij in alléén BMW's heeft gemaakt(nog buiten dit laatste akkefietje) heb ik daar wel 'n beetje mijn twijfels over. Baankennis is één, car control is een ander verhaal....ErikS schreef: 11 jun 2024, 10:54 En hij rijdt genoeg rondjes in BMW's om die auto's toch te kennen, ook qua limiet.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Misschien moet iemand hem eens aan zijn verstand peuteren dat het verstandig is om eens wat anders te gaan doen. Het brengt niks, en levert vooral een bak gevaar op. Of klink ik nou teveel als een bijna 47 jarige 

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Spannend rijden en leuke content maken kan ook zonder anderen in gevaar te brengen, dus je hebt groot gelijk...Bram schreef: 11 jun 2024, 11:39 Misschien moet iemand hem eens aan zijn verstand peuteren dat het verstandig is om eens wat anders te gaan doen. Het brengt niks, en levert vooral een bak gevaar op. Of klink ik nou teveel als een bijna 47 jarige![]()
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & CLA 45
Als je regelmatig over de Ring blaast, dan is het niet of je crashed, maar wanneer. Er ligt meerdere keren per dag troep op de baan in de weekenden. Denk dat er weinigen zijn met 1000+laps zonder een crash tijdens TF.
Afgelopen weekend was het in de ochtenden heerlijk rustig. Ik heb prima mijn rondjes kunnen draaien.
Afgelopen weekend was het in de ochtenden heerlijk rustig. Ik heb prima mijn rondjes kunnen draaien.
- Philipoo
- JP
De bijrijder vertrouwt het niet ?
- MParallel
- Auto: BMW
Ik wil nog niet niet "ha ha lekker" zeggen, maar ik ben geen hater, dus nee. Maar dit was natuurlijk een 'disaster in the making'.
Tot het écht fout gaat en je het niet meer navertelt.
Maar voor de clicks and clout is dit natuurlijk feesten.
Tot het écht fout gaat en je het niet meer navertelt.
Maar voor de clicks and clout is dit natuurlijk feesten.
- Philipoo
Sommige mensen vinden het fijner om een helm op te doen, sommigen niet. Ikzelf rijd in een straatauto met 3 punts gordels en airbag liever zonder helm op het circuit. De jongens die met mij meereden droegen wel een helm in de auto’s waarin zij reden danwel mee reden. Hun keuze
- EmielS60
Een bekende van een vriend van mij kwam hem tegen bij T13.
Met koude banden ging ie er als een malle vandoor, niet bij te houden aldus de bestuurder. De bestuurder zei nog dit kan niet goed gaan zo. Bij fuchsrorhe een grote stofwolk en verderop stond de BMW.
Valt mij op dat het weer aan het materiaal ligt.
Met koude banden ging ie er als een malle vandoor, niet bij te houden aldus de bestuurder. De bestuurder zei nog dit kan niet goed gaan zo. Bij fuchsrorhe een grote stofwolk en verderop stond de BMW.
Valt mij op dat het weer aan het materiaal ligt.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Wat is de "normale" procedure als je met semi's TF wilt doen?
1e rondje is opwarmen, dan lucht eruit in de pits en dan knallen?
- Martijn M
Dit ja. En banden aflaten kun je mooi in de T13 pits doen tegenwoordig.smiley schreef: 11 jun 2024, 17:10 Wat is de "normale" procedure als je met semi's TF wilt doen?
- Philipoo
Jup. Andere optie is gewoon starten op 1.6 of 1.8 bar; zeker als je eenmaal weet wat je banden warm vs koud doen kan je ook prima op lage druk starten..
- Fabian
Wel even erg rustig aan doen dan, je zal niet de eerste zijn die daardoor een kapotte wang oploopt voordat de spanning op peil is.
- Martijn M
En vooral niet 's avonds na het diner de bandjes vergeten op te pompen voor de weg naar huis. 

-
Hier is ie dan, zal mij benieuwen...
- JP
Zit die vanavond bij J(ell)inek ?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Auto wel bij Stipt, vermoed ik