Zijn dat die moderne slaven die daar werken voor €150 - 200 per maand?Ik was een paar weken terug in Dubai. Dat bestaat grotendeels uit buitenlanders die daar werken. Als je daar werkloos raakt heb je exact 3 weken de tijd om een nieuwe baan te vinden. Anders kun je gelijk het land uit, maakt niet uit hoe lang je daar al werkt. Ik sprak daar een Pakistaan, zo iemand zorgt daar wel dat zijn baan niet in gevaar komt.
Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
- 350 Z
Vakbonden = PvdA
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik weet niet precies wat ik ervan moet vinden. Dat die lui staken en hierdoor BMW hun orders verplaatst is idd niet slim. Zeker gezien het verleden.
Ik heb ook geen behoeft om te staken. Ben wel een werknemer (niet bij NEDCar) en het zal me worst zijn of ik er 1-2-3% bij krijg of niet. Ik ben tevreden.
Maar het valt me wel op dat het de werkgevers/ondernemers hier zijn die het hardst schreeuwen bij deze onzin. En ook werkgevers zijn niet altijd van het betrouwbare soort, zie JP. M'n broer is ook ondernemer en die schreeuwt ook moord en brand over werknemers terwijl ik wel eens denk; nounou zij verzorgen mede je boterham.
Vandaar dat ik niet precies weet wat ik ervan moet vinden. Wederzijds respect en wat nuance in de verhalen zou al helpen.
Ik heb ook geen behoeft om te staken. Ben wel een werknemer (niet bij NEDCar) en het zal me worst zijn of ik er 1-2-3% bij krijg of niet. Ik ben tevreden.
Maar het valt me wel op dat het de werkgevers/ondernemers hier zijn die het hardst schreeuwen bij deze onzin. En ook werkgevers zijn niet altijd van het betrouwbare soort, zie JP. M'n broer is ook ondernemer en die schreeuwt ook moord en brand over werknemers terwijl ik wel eens denk; nounou zij verzorgen mede je boterham.
Vandaar dat ik niet precies weet wat ik ervan moet vinden. Wederzijds respect en wat nuance in de verhalen zou al helpen.
- WJ
http://www.nu.nl/binnenland/4195925/vie ... utten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zeven, 7, ZEUVEN, fucking keer al...en dan een baby doorijden en vader verwonden.. Die mag toch nooit meer ze rijbewijs terug krijgen?
zeven, 7, ZEUVEN, fucking keer al...en dan een baby doorijden en vader verwonden.. Die mag toch nooit meer ze rijbewijs terug krijgen?
- Riceaux
Bedoelen ze met die 10 jaar rijontzegging geen 10 jaar cel? 

- Joy
Helaas heb ik een klant die hetzelfde heeft gedaan. Heeft in het gevang gezeten een aantal jaren en is nu nog steeds alcoholist. Rijbewijs ingevorderd en niet meer terug gekregen. Het erge is dat het feit van iemand dood te hebben gereden 'm niet eens zoveel lijkt te doen.
Dat zou verklaren waarom mensen keer op keer gepakt worden. Blijkbaar geen zelfreflectie en/of mededogen met een ander.

- GTRene
een beetje als veelplegers, worden ff opgepakt en ff later weer los gelaten en dat tig keer bij sommige.
wat moet je met dat soort figuren, het zit er als het ware ingebakken, net als wat fanatieke geloofs figuren.
wat moet je met dat soort figuren, het zit er als het ware ingebakken, net als wat fanatieke geloofs figuren.
-
Bron:NRC
Hoewel de aantallen asielaanvragen iets lager zijn nu het winter is, blijft de beschikbaarheid van opvang prioriteit. In 2015 deden 59.100 mensen een verzoek om asiel, voor dit jaar ligt de verwachting ook rond dat aantal. Gemeenten en provincies moeten leveren; vóór 1 februari moet elke provincie al noodopvang voor 2.500 mensen hebben geregeld. Ondertussen is het natuurlijk, zeggen coalitie én oppositie, hopen dat grote incidenten zoals ‘Keulen’ in Nederland uitblijven.
Het gaat maar door en het gaat maar door.
Hoewel de aantallen asielaanvragen iets lager zijn nu het winter is, blijft de beschikbaarheid van opvang prioriteit. In 2015 deden 59.100 mensen een verzoek om asiel, voor dit jaar ligt de verwachting ook rond dat aantal. Gemeenten en provincies moeten leveren; vóór 1 februari moet elke provincie al noodopvang voor 2.500 mensen hebben geregeld. Ondertussen is het natuurlijk, zeggen coalitie én oppositie, hopen dat grote incidenten zoals ‘Keulen’ in Nederland uitblijven.
Het gaat maar door en het gaat maar door.
- GTRene
ja...1 grote EU zal en moet er komen en meer samenwerking, lees= meer macht naar Brussel e.d.
dus moeten eerst landen worden gedestabiliseerd om vervolgens hulp te vragen bij...en dan neemt men de macht oid over.
zal vast anders zijn, maar dat er rare spelletjes worden gespeeld staat bijna vast., wat een puinhoop en hoelang gaat het nog door...en als het ooit stopt met een jaar of 5?
voor het dan weer wordt zoals het lang geleden nog in NL was, dat maken wij waarschijnlijk niet meer mee, althans die van 40<>50+
zonde...en hoe meer van een bepaald soort volk, hoe meer het een bepaalde kant op gaat, die ook nog eens
mogen stemmen e.d. en alles nog meer in een stroomversnelling komt.
dus moeten eerst landen worden gedestabiliseerd om vervolgens hulp te vragen bij...en dan neemt men de macht oid over.
zal vast anders zijn, maar dat er rare spelletjes worden gespeeld staat bijna vast., wat een puinhoop en hoelang gaat het nog door...en als het ooit stopt met een jaar of 5?
voor het dan weer wordt zoals het lang geleden nog in NL was, dat maken wij waarschijnlijk niet meer mee, althans die van 40<>50+

zonde...en hoe meer van een bepaald soort volk, hoe meer het een bepaalde kant op gaat, die ook nog eens
mogen stemmen e.d. en alles nog meer in een stroomversnelling komt.
- Luco
ach, ik ben inmiddels begonnen aan een koran studie
Je leert wat en als ze de boel dan overnemen mag ik iig meedoen

Je leert wat en als ze de boel dan overnemen mag ik iig meedoen

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Tja, de snor had je al.
Nu nog een burka
Nu nog een burka

- GTRene
- Luco
Nee baard he, ook al gehad, ben dan net een jihad strijder
Heerlijk man, 400 jaar terug in de tijd, mag je lekkere blondjes aan der haren meesleuren naar je cave en met ze doen wat je wilt, wat wil een man nu meer

Heerlijk man, 400 jaar terug in de tijd, mag je lekkere blondjes aan der haren meesleuren naar je cave en met ze doen wat je wilt, wat wil een man nu meer

- GTRene
ze zijn weer eens boos...
http://www.nujij.nl/algemeen/asielzoeke ... 0373.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nujij.nl/algemeen/asielzoeke ... 0373.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h7EKAYX9 ... e=youtu.be[/youtube]
Die Wilders heeft een stuk meer begeleiding om zich heen dan de rest van de gasten :*-)
Die Wilders heeft een stuk meer begeleiding om zich heen dan de rest van de gasten :*-)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
http://www.nu.nl/dvn/4197358/profiel-ka ... -arib.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze dame is nu Tweede Kamervoorzitter, dat houdt imho in:
-nog meer over en weer frictie en gedonder tijdens de debatten
-nog meer vriendjespolitiek
-nog een subjectiever tegengeluid jegens 't verval van Nederland wat men niet wil zien blijkbaar
Kortom, ik neem nog 'n kop koffie
-nog een subjectiever tegengeluid jegens 't verval van Nederland wat men niet wil zien blijkbaar

- GTRene
Robin schreef:http://www.nu.nl/dvn/4197358/profiel-ka ... -arib.html
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binne ... n=facebook" onclick="window.open(this.href);return false;De Tweede Kamer kiest vandaag een nieuwe voorzitter. PVV’er Sietse Fritsma neemt één van de kandidaten voortdurend onder vuur. En dat doet hij niet bepaald subtiel.
-
Tja wel wat flauw van de PVV, maar ja, als je 'n Paard van Troje in 't geheel ziet, snap ik de irritatie en angst etc wel 'n beetje.
Bij mij is 'n Paard van Troje meteen brandhout:)
Bij mij is 'n Paard van Troje meteen brandhout:)
- GTRene
http://www.nujij.nl/economie/nederlands ... 2876.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;Het is dit jaar 10 jaar geleden dat het huidige zorgstelsel werd ingevoerd welke de marktwerking moest bevorderen en de prijzen moest drukken. Een beschouwende oordeel na tien jaar: de kosten in de zorg zijn explosief gestegen. We zitten vast aan een wettelijke verplichte zorgverzekering, de zorg is inefficient en Nederland heeft het op één na duurste zorgstelsel ter wereld.
- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7i00Fi0t ... e=youtu.be[/youtube]
Rutte die even op z'n plek gezet wordt..
Rutte die even op z'n plek gezet wordt..
- GTRene
- WJ
Ik zie die Farage altijd alleen maar zeiken, zou ook best een Nederlander kunnen zijn.
- GTRene
als je denkt dat het niet dieper kon zinken bij die man...Quincy Gario: ‘Spelend meisje aan het strand is keihard racisme’
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... d-racisme/" onclick="window.open(this.href);return false;
gaat om die foto als voorbeeld met dat meisje.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
http://www.z24.nl/ondernemen/pensioenfo ... aar-611793" onclick="window.open(this.href);return false;
De bodem Groninger gasveld in beeld
De bodem van de pensioenpot in beeld
De bodem van de Nederlandse staatskas in beeld
De bodem van de burger financieel in beeld
Ja, regeren is vooruitzien, maar de regeringsbodem is ook in beeld.....
een dikke FTOM...........
We kunnen het huidige stelsel niet meer uitleggen”, zegt directeur Riemen van de Pensioenfederatie tegen het FD. Zijn conclusie is dat het eigenlijk niet goed te doen is om “iemand van 25 een toezegging te doen die je over 50 jaar moet waarmaken.”
Zo lust ik er ook nog wel een paar.....eerst groeiden de bomen tot in de hemel maar werd je met een grijpstuiver blij gemaakt door in een verplicht (beroeps) pensioenfonds te moeten deelnemen , nu kan het niet meer uit, zijn de pensioenfondsen niet meer thuis en naar het pension gedegradeerd en ligt het risico bij de werknemer en kan je lekker allemaal individueel verrekken ...........Risico pensioenopbouw bij werknemer
Wat is de oplossing dan? “Wij willen dat pensioenfondsen het zo kunnen regelen, dat deelnemers geen aanspraken opbouwen, maar een hoeveelheid geld”, aldus Riemen. Ofwel: een vorm van een beschikbare premie-regeling waarbij het vermogensrisico bij de deelnemers komt te liggen. De toezegging dat je een bepaald percentage van het loon als pensioenuitkering krijgt, wordt dan geschrapt.
De bodem Groninger gasveld in beeld
De bodem van de pensioenpot in beeld
De bodem van de Nederlandse staatskas in beeld
De bodem van de burger financieel in beeld
Ja, regeren is vooruitzien, maar de regeringsbodem is ook in beeld.....
een dikke FTOM...........
-
Da's nou 't mooie van vrijheid van meningsuiting. In het MO, Noord Afrika, Indonesie, Rusland, Noord Korea, Cuba, Venezuela en Heerenveen had Quincy dit niet zomaar kunnen zeggen:)GTRene schreef:als je denkt dat het niet dieper kon zinken bij die man...Quincy Gario: ‘Spelend meisje aan het strand is keihard racisme’
http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... d-racisme/" onclick="window.open(this.href);return false;
gaat om die foto als voorbeeld met dat meisje.
De Boswachter die geen verbouwde ku(s)t wil heet ook nog eens André Donker. Dit ken niet waar zijn:)
DISCLAIMER: Ik ben gek op de donkere medemens, maar ze moeten niet zeuren.