Vanuit de plek waar ik de foto maakte kon ik niet goed zien dat het een vrij lange container betreft, hij
leek vierkant, maar op bovenstaande beelden inderdaad toch wat langer ja..... maar hij zal er staan om de hele digitalisering mogelijk te maken en mocht er iemand stilstaan, dan
zouden de slimme camera's dat moeten zien, althans dat is toch het hele AI-er-eten ?
Robin schreef: 21 mar 2024, 06:29
Ik heb even gezocht, maar nog geen 'onboard'. Ik wil wel eens duidelijker zien hoe Brünnchen er nu uitziet. Heb jij meer footage JP?
Nee, maar dan kan ik je verwijzen naar de NASA. Brünnchen ziet nog steeds uit als aan maanlandschap.
Zag wel dat ze gisteren de kleine parkeerplaats bij het ticketoffice, tegenover de rotonde, waren aan het bestraten met h-klinkers.
Een positief aspect wat me opviel, tijdens een rondje op het aanpalende industrieterrein, de groei van alle bedrijven. Ze blijven er maar bouwen en alles stond er gewoon vol. Toch een indicatie dat de fabrikanten, raceteams en onderdelenbedrijven toch een mooie goede toekomst verwachten