Nederland gaat naar de haaien
-
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ik woon zelf naast het gemeentehuis en het was idd heftig.
Alleen de prive ingehuurde beveiligers zijn hier de aanstichters. Plus grootste hoeveelheid relschoppers kwamen absoluut niet uit Geldermalsen!
ff een korte opsomming
De gemeente doet dit 100% voor het geld 60 miljoen gedurende 10 jaar, dit omdat ze failliet zijn door verkeerd aangekocht bouwgrond
Beslissing moet voor 1 januari vallen anders geen subsidie
Mevrouw de vries handelt vanuit de wil van de inwoners wat niet waar is.
1500 asielzoekers op 10.000 mensen is wel erg veel.
De sprekers waren vooral geselecteerd op standpunt.
Pers was niet welkom omdat er geen vergunning was voor het uitrollen van de kabels.
Alleen de prive ingehuurde beveiligers zijn hier de aanstichters. Plus grootste hoeveelheid relschoppers kwamen absoluut niet uit Geldermalsen!
ff een korte opsomming
De gemeente doet dit 100% voor het geld 60 miljoen gedurende 10 jaar, dit omdat ze failliet zijn door verkeerd aangekocht bouwgrond
Beslissing moet voor 1 januari vallen anders geen subsidie
Mevrouw de vries handelt vanuit de wil van de inwoners wat niet waar is.
1500 asielzoekers op 10.000 mensen is wel erg veel.
De sprekers waren vooral geselecteerd op standpunt.
Pers was niet welkom omdat er geen vergunning was voor het uitrollen van de kabels.
- GTRene
mooie samenvatting van
natuurlijk komen er ook veel van buitenaf, het speelt ook landelijk en ja, de relschoppers zijn makkelijker aan te zetten tot hard optreden dan de brave huisvaders/moeders over het algemeen.
maar ook daar kan het op den duur 'genoeg' zijn als het heel dichtbij komt en of wat meer gebeurt en of indirect
gevolgen ondervinden van, slecht beleid/gelukszoekers/jihadisten/asielzoekers enz.
vroeger was dat ook al zo in de middeleeuwen, met hooivorken en al de barricades op
zo te zien was het hier bijltjesdag oid

natuurlijk komen er ook veel van buitenaf, het speelt ook landelijk en ja, de relschoppers zijn makkelijker aan te zetten tot hard optreden dan de brave huisvaders/moeders over het algemeen.
maar ook daar kan het op den duur 'genoeg' zijn als het heel dichtbij komt en of wat meer gebeurt en of indirect
gevolgen ondervinden van, slecht beleid/gelukszoekers/jihadisten/asielzoekers enz.
vroeger was dat ook al zo in de middeleeuwen, met hooivorken en al de barricades op

-
Het was even kort en met mijn mobielGTRene schreef:mooie samenvatting van![]()
vroeger was dat ook al zo in de middeleeuwen, met hooivorken en al de barricades op![]()

De prive ingehuurde beveiligers zijn begonnen met agressie tegen de mensen welke tegen het hek aan stonden.
- GTRene
dat is als aansteken van het lont in het kruitvat.
Laatst gewijzigd door GTRene op 17 dec 2015, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het verhaal van Royke lijkt exact op dat van hier in Heerenveen. 600 man, op 28000 man in de plaats zelf.
Zwaar ondemocratisch en dan krijg je dit soort shit wat ik niet goedkeur , maar zeker begrijp..
Aanslagen in Parijs etc. Nav 'onze' inmenging' Syrië/Midden Oosten...plausibel
Deze schermutselingen vanwege ondemocratisch handelen EU/Den Haag/Gemeentes...ook plausibel.
Tuurlijk is Parijs even wat ingrijpender en veel erger dan 'n stelletje NL tokkies, maar even analyserend hoe en waarom...
Zwaar ondemocratisch en dan krijg je dit soort shit wat ik niet goedkeur , maar zeker begrijp..
Aanslagen in Parijs etc. Nav 'onze' inmenging' Syrië/Midden Oosten...plausibel
Deze schermutselingen vanwege ondemocratisch handelen EU/Den Haag/Gemeentes...ook plausibel.
Tuurlijk is Parijs even wat ingrijpender en veel erger dan 'n stelletje NL tokkies, maar even analyserend hoe en waarom...
- GTRene
der gaan nu zo'n 800 man van Geldermalsen naar Heerenveen las ik zojuist ergens, dat om de boel wat te bedaren in Geldermalsen.
dat las ik in mijn eigen tekst

dat las ik in mijn eigen tekst

- Arthur
- Auto: Nr.51
@Rene: wat heeft die drogisterij ermee te maken?
- GTRene
ow...oeps, kruitvatArthur schreef:@Rene: wat heeft die drogisterij ermee te maken?

-
Klopt is gewoon teveel, hier is het de bedoeling zelfs 1500 op 10.000 voor 10 jaar lang.Robin schreef:Het verhaal van Royke lijkt exact op dat van hier in Heerenveen. 600 man, op 28000 man in de plaats zelf.
..
Alleen de politiek roept op dit moment we hebben het niet zien aankomen, echter was een dag eerder het hele gemeentehuis omgetoverd tot een fort.
Ik keur het geweld absoluut af maar het handelen van de prive beveiligers was schandalig.
De burgemeester is puur op de subsidie uit van het COA. Het AZC zou naast een nieuwbouw project komen wat nog niet voor 5% is vol gebouwd. Mensen hebben massaal hun contracten afgezegd, helaas word mijn huis op dit project over 1 maand opgeleverd. Met andere woorden op langetermijn gaat het de gemeente erg veel geld kosten alleen de burgemeester wilt zich graag omhoog likken voor een betere politieke functie!
Dit korte filmpje legt precies uit waarom het zo snel besloten moest worden en wat de gedachte van de gemeente erachter is.
https://www.facebook.com/avanburken/vid ... fallback=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Royke schreef:Klopt is gewoon teveel, hier is het de bedoeling zelfs 1500 op 10.000 voor 10 jaar lang.Robin schreef:Het verhaal van Royke lijkt exact op dat van hier in Heerenveen. 600 man, op 28000 man in de plaats zelf.
..
Alleen de politiek roept op dit moment we hebben het niet zien aankomen, echter was een dag eerder het hele gemeentehuis omgetoverd tot een fort.
Ik keur het geweld absoluut af maar het handelen van de prive beveiligers was schandalig.
De burgemeester is puur op de subsidie uit van het COA. Het AZC zou naast een nieuwbouw project komen wat nog niet voor 5% is vol gebouwd. Mensen hebben massaal hun contracten afgezegd, helaas word mijn huis op dit project over 1 maand opgeleverd. Met andere woorden op langetermijn gaat het de gemeente erg veel geld kosten alleen de burgemeester wilt zich graag omhoog likken voor een betere politieke functie!
Dit korte filmpje legt precies uit waarom het zo snel besloten moest worden en wat de gedachte van de gemeente erachter is.
https://www.facebook.com/avanburken/vid ... fallback=1" onclick="window.open(this.href);return false;
+1. College B & W Heerenveen /Geldermalsen: Witteboorden criminelen. Ik kan er niks anders van maken.
Slaap zacht colleges van B& W....
dit is nog maar het begin, en jullie/EU/Den Haag zijn de oorzaak....
-
De grootste relschopper wiki:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miranda_de_Vries" onclick="window.open(this.href);return false;
PvdA, wie had dát nou gedacht(die van ons ook, ik had 't kunnen weten) Stiekumpjes dingen er 'democratisch' doorheen jassen met geld van 'n ander. Skitterend.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Miranda_de_Vries" onclick="window.open(this.href);return false;
PvdA, wie had dát nou gedacht(die van ons ook, ik had 't kunnen weten) Stiekumpjes dingen er 'democratisch' doorheen jassen met geld van 'n ander. Skitterend.
- GTRene
over Geldermalsen zeggen ze, laten we nou gewoon het debat voeren, geen geweld.
en ja dat is ook zo, maar wat als het gewoon door de strot gedrukt wordt, dus niet luisteren naar de bevolking.
of wellicht wel luisteren maar niet naar handelen, bv EU e.d.
of als onderstaand>
en ja dat is ook zo, maar wat als het gewoon door de strot gedrukt wordt, dus niet luisteren naar de bevolking.
of wellicht wel luisteren maar niet naar handelen, bv EU e.d.
of als onderstaand>
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... chtelingen" onclick="window.open(this.href);return false;Grote noodopvang Kaatsheuvel biedt plek aan 1200 vluchtelingen.
De inwoners van de gemeente Loon op Zand krijgen geen recht op inspraak, 'gezien het maatschappelijk belang van het verzoek en de gastvrijheid van onze gemeente'. De gemeente stemt in met de noodopvang omdat 'de nood in Nederland hoog is', zo staat op de website van de gemeente.
- Luco
Het is voor drie maanden, moeten mensen dan overal inspraak in hebben, van heel die inspraak gaat juist het land naar de klote, ellenlang onderhandelen en polderen en ondertussen wordt je achterhaald door de werkelijkheid.
- GTRene
dat van Geldermalsen is dacht ik voor langere tijd.
dat van Loon op Zand zal ook wel meevallen als het werkelijk bij 3 maanden blijft, maar zou ook zo een soort doorloop iets kunnen worden, dus verschuiving, die blijven 3 maanden en dan komt de volgende groep.
Maar op een park meer buiten een dorp/stad? (don't know) zal je er geen last van hebben denk.
dat van Loon op Zand zal ook wel meevallen als het werkelijk bij 3 maanden blijft, maar zou ook zo een soort doorloop iets kunnen worden, dus verschuiving, die blijven 3 maanden en dan komt de volgende groep.
Maar op een park meer buiten een dorp/stad? (don't know) zal je er geen last van hebben denk.
- Luco
Ik had het over loon op zand.
Verder is het zo dat "noodopvang" ook opgelegd kan worden door den haag, dan MOET je, dan ben je verstandiger dat je het zelf regelt als je denkt een risico gemeente te zijn, nu kunnen ze zelf nog enigszins sturen, als het opgelegd wordt heb je als gemeente ook niks meer te vertellen.
Verder is het zo dat "noodopvang" ook opgelegd kan worden door den haag, dan MOET je, dan ben je verstandiger dat je het zelf regelt als je denkt een risico gemeente te zijn, nu kunnen ze zelf nog enigszins sturen, als het opgelegd wordt heb je als gemeente ook niks meer te vertellen.
- Luco
Zo , we hebben weer tonnen uitgegeven aan milieuzones in gemeentes en den haag zet er ff een groot rood kruis doorheen, prachtig dit 

- tomgtr
Dat zullen wel wat rechtzaakjes worden van mensen die hun auto voor (te) weinig verkocht hebben.
-
http://www.nu.nl/buitenland/4185093/moe ... laard.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De volgenden in de rij: Burgemeester Miranda de Vries(mooie diesaain bril, lekker kortpittig kapsel) , Frans Timmermans, Angela Merkel en Mark Rutte:)
De volgenden in de rij: Burgemeester Miranda de Vries(mooie diesaain bril, lekker kortpittig kapsel) , Frans Timmermans, Angela Merkel en Mark Rutte:)
-
Da's godverdomme mooi nieuws voor haar.
-
LOL
En dan wordt die vergeelde levensgrote poster van haar boven je altaartje ook meer waard op marktplaats. Winwin Tom:)
Edit:

En dan wordt die vergeelde levensgrote poster van haar boven je altaartje ook meer waard op marktplaats. Winwin Tom:)
Edit:

- GTRene
- Arthur
Goedemorgen!! Die burgemeester idd, zag ik ook op tv. Dacht precies hetzelfde, daar is echt alle erotiek uitgeramd zeg

Robin schreef:http://www.nu.nl/buitenland/4185093/moe ... laard.html
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het korte pittige kapsel is sowieso een nationale ziekte.
https://www.facebook.com/HenksFashion" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/kortpittig" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/HenksFashion" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/kortpittig" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur

-
Daar had ik 'm ook van. Kreeg wekelijks zware xxx erotica voor de kiezen op FB gedeeld door FB vrienden, vandaarsmiley schreef:Het korte pittige kapsel is sowieso een nationale ziekte.