Helaas slechts probleemverplaatsing...Tom schreef:Gelukkig zijn ze overgeplaatst!!

Binnenkort worden ze losgelaten in de "vrije natuur"

Helaas slechts probleemverplaatsing...Tom schreef:Gelukkig zijn ze overgeplaatst!!
Zulke ideeën heb ik ook wel eens, maar het lijkt me vrij klote om ze dan "een paar jaar" niet te kunnen beschermen.Mike R32 schreef:Als zulke 'gasten' aan mijn dochter komen speel ik voor eigen rechter, beul is misschien een beter woord. Dan maar een paar jaar de bak in.
Is dit dikgedrukte serieus of sarcasme? Ik denk namelijk dat er ook nog wel eens wat wrijving onderling zal zijn. En zat ook. Niet dat ze meteen op de vuist gaan, maar gedoe zeer zeker.Macboy schreef:Wat ik trouwens ook niet begrijp is al dat geweld op die opvanglocaties met paar honderd mannen. Ik bedoel die komen dan hierheen voor bescherming en dan zitten ze met elkaar te vechten. Van die mannen dingen. Hebben ze dan geen respect voor wat onze samenleving te bieden heeft ?
Ik bedoel zet 500 oer Hollandse boeren en yuppen en wetenschappers voor 3 dagen bij elkaar in een kippehok op de hei en ze gaan de hele dag gezellig liedjes zingen, elkaars haren kammen en massage spelletjes doen.
Zal wel cultuur verschil zijn denk ik ...
Mwoa...misschien als het bier op isNiet dat ze meteen op de vuist gaan, maar gedoe zeer zeker.
best zonde, ook nog veel geld aan plasticRobin schreef:Dus. Het CBS heeft dit doorberekend, maar de vuilstort/ovewns/instanties konden de dure metalen en plastics niet redden. Gewoon wat rekeken en nattevingerwerk uitgaande van een GSM-etje heeft (iknoemmaarwat) 0.5 gr 24krt in zich gemiddeld? Hoe werkt dat?
http://www.nu.nl/geldzaken/4176745/27-m ... -2012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En de gemiddelde Nederlander heeft 259kg aan electronische apparaten in huis?
Ja die Teslas maken 't gemiddelde hoger:)
Maar ook een dikke SMEG koelkast gedeeld door 'n gezin van 4 ofzo?
Dat CBS hebben wij ook wel aan meegedaan als bedrijf 'n paar jaar. Je kunt ze alles zeggen qua prijs/tendens, en nemen dat aan(nu ben je als bedrijfje maar een speld in de equation, maar als 1000den detaillisten zo te werk gaan), echt nattevingerwerk. ik snap ook wel dat het praktisch onmogelijk is dit verhaal anders in beeld te brengen.
http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... verdubbeld" onclick="window.open(this.href);return false;De splinternieuwe Friese verpleeg- en thuiszorgorganisatie Patyna, deze maand wegens bezuiniging geboren uit de gefuseerde zorggroepen Tellens en Plantein, is van start gegaan met een verdubbeling van het salaris van de zittende toezichthouders.
dat oude mannetje met z'n aow heeft aardig gelijkRS-Ron schreef:waar moet het naartoe in dit land.............,
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/ttvni ... ag___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Iedereen dadelijk in een M5 ofzo ?
Gr Ron
+1Wouter81 schreef:Mijn oplossing tegenwoordig: ik lees en volg gewoon minder nieuws.
Nieuws is over het algemeen negatief. Wereldproblemen, ellende, oorlog, IS, politiek gekrakeel, dode jongetjes op een strand. Negatief nieuws scoort gewoon meer dan feelgood nieuws.
TV kijken doe ik sowieso (op Formule 1 na) nooit, sites als AD.nl of Telegraaf bezoek ik amper meer. Op social media volg ik slechts mensen en organisaties die ik bewust wil volgen. Gebeurt er iets echt groots, dan sijpelt dat snel genoeg door via deze sociale kanalen en ben ik alsnog wel op de hoogte. Ik hoor vaag wat gedoe over Teeven deals maar weet het fijne er niet vanaf, vind ik ook niet zo interessant. Geen idee wat er precies speelt, ook totaal niet belangrijk naar mijn mening. Geneuzel in de marge.
Op deze manier is het een uitstekend filter. Echt belangrijke dingen komen selectief wel door, minder belangrijke zaken worden vrij effectief gefilterd. Via sites als Blende.nl of de Correspondent lees ik regelmatig goede achtergrondartikelen zodat ik verder goed geïnformeerd blijf. Ik vind de wereld enorm interessant, maar de waan (en onzin) van de dag, die mag vaak wel achterwege blijven. Ik hoor soms namen over BN'ers of andere bekende personen. Vaak in de media geweest, vaak heb ik er nog nooit van gehoord en dat hou ik ook graag zo.
Ik merk aan mezelf dat dit me goed bevalt. Ik kies wat ik wil lezen, geen sensatiemedia, politici of andere pulpkanalen die hun onzin opdringen aan mij. Als ik de heersende media teveel volg, dan wordt ik vanzelf meer down, meer geïrriteerd, kwaad en soms verdrietig over alle ellende die je over je heen gestort krijgt. Nu ik daar selectiever mee omga merk ik zelf van heel veel problemen en ellende helemaal niets. Eigenlijk is mijn leven behoorlijk top momenteel, dat gevoel laat ik liever niet teveel verpesten door externe nieuws- en informatiekanalen die bestaan van negativiteit. De discussie over de stromen asielzoekers. Ik denk ook dat dat niet goed voor Nederland is maar aan de andere kant: ik heb nog geen asielzoeker hier in de buurt gezien dus ik en mijn gezin hebben er ook totaal geen last van. Het is maar net hoe je het bekijkt. Of weer een politieke maatregel: je kunt je er wel druk om maken maar veranderen doe je het ook niet. Maak je er dus niet al te druk om. Stop die energie beter in je eigen leven en dat van je naasten te verbeteren. Dat is effectiever dan klagen.
Dit alles komt mijn humeur en levensinstelling zeker ten goede. Consumeer gewoon minder negatief nieuws, dan wordt je vanzelf vrolijker en positiever. Probeer het eens zou ik zeggen. Het bevalt mij uitstekend, terwijl ik toch nog goed genoeg op de hoogte blijf zo.
+1000dvh schreef:+1Wouter81 schreef:Mijn oplossing tegenwoordig: ik lees en volg gewoon minder nieuws.
Nieuws is over het algemeen negatief. Wereldproblemen, ellende, oorlog, IS, politiek gekrakeel, dode jongetjes op een strand. Negatief nieuws scoort gewoon meer dan feelgood nieuws.
TV kijken doe ik sowieso (op Formule 1 na) nooit, sites als AD.nl of Telegraaf bezoek ik amper meer. Op social media volg ik slechts mensen en organisaties die ik bewust wil volgen. Gebeurt er iets echt groots, dan sijpelt dat snel genoeg door via deze sociale kanalen en ben ik alsnog wel op de hoogte. Ik hoor vaag wat gedoe over Teeven deals maar weet het fijne er niet vanaf, vind ik ook niet zo interessant. Geen idee wat er precies speelt, ook totaal niet belangrijk naar mijn mening. Geneuzel in de marge.
Op deze manier is het een uitstekend filter. Echt belangrijke dingen komen selectief wel door, minder belangrijke zaken worden vrij effectief gefilterd. Via sites als Blende.nl of de Correspondent lees ik regelmatig goede achtergrondartikelen zodat ik verder goed geïnformeerd blijf. Ik vind de wereld enorm interessant, maar de waan (en onzin) van de dag, die mag vaak wel achterwege blijven. Ik hoor soms namen over BN'ers of andere bekende personen. Vaak in de media geweest, vaak heb ik er nog nooit van gehoord en dat hou ik ook graag zo.
Ik merk aan mezelf dat dit me goed bevalt. Ik kies wat ik wil lezen, geen sensatiemedia, politici of andere pulpkanalen die hun onzin opdringen aan mij. Als ik de heersende media teveel volg, dan wordt ik vanzelf meer down, meer geïrriteerd, kwaad en soms verdrietig over alle ellende die je over je heen gestort krijgt. Nu ik daar selectiever mee omga merk ik zelf van heel veel problemen en ellende helemaal niets. Eigenlijk is mijn leven behoorlijk top momenteel, dat gevoel laat ik liever niet teveel verpesten door externe nieuws- en informatiekanalen die bestaan van negativiteit. De discussie over de stromen asielzoekers. Ik denk ook dat dat niet goed voor Nederland is maar aan de andere kant: ik heb nog geen asielzoeker hier in de buurt gezien dus ik en mijn gezin hebben er ook totaal geen last van. Het is maar net hoe je het bekijkt. Of weer een politieke maatregel: je kunt je er wel druk om maken maar veranderen doe je het ook niet. Maak je er dus niet al te druk om. Stop die energie beter in je eigen leven en dat van je naasten te verbeteren. Dat is effectiever dan klagen.
Dit alles komt mijn humeur en levensinstelling zeker ten goede. Consumeer gewoon minder negatief nieuws, dan wordt je vanzelf vrolijker en positiever. Probeer het eens zou ik zeggen. Het bevalt mij uitstekend, terwijl ik toch nog goed genoeg op de hoogte blijf zo.
Zelfs dit draadje lees ik niet meer... nu bladeren ik het toevallig even door en denk ik: 'ja' , dat doe ik dus , onbeschreven, ook..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Wimo en 2 gasten