Gelijk maar eens uitproberen!
Nee dat ligt weer een paar uur daaronder aan de Middelandse Zee. Dit is Le Mans , >150km zuidwestelijk van Parijs.
Even over dit fenomeen, Ik rij Silverstone International , 3.6 km, 3 laps en na start/finish dus 200m erbij finito/dood, met 20 liter fuel.Joop schreef: 24 jun 2018, 10:41 Auto ook even uitgeprobeerd. Inderdaad de stuurinrichting is veel directer dan van de AC 991.1 GT3RS...
...voor mijn gevoel moet ik alleen wel meer stuurcorrecties doorvoeren dan bij de Mk1; maar verder gaat het wel makkelijk hard, wat denk ik vooral voor rekening komt van de banden.
Weet niet hoe het zich in het echt voor doet, maar deze 991.2 GT3RS mod is wel een klap dorstiger dan de AC auto. 1 extra rondje Brands Hatch GP lukt geen eens als het lampje begint te branden. Iets om even bij te stellen met de Car Tuner denk ik (of benzineverbruik in AC uitzetten).
Afgeschaft? Is dat voor de PS4 ofzo?Fernando schreef: 30 jun 2018, 10:47 Heb zojuist die ultimate edition afgeschaft. Nu even 14gb downloaden en kijken of het wat is...
Dit alles zit in de FREE download.I create 6 different physical road mesh, each one with a different level of bumps.
This meshes are located at "ROAD MESH" subfolder, there is 6 sub folder (N15,N25,N35,N45,N55,N65) each one with a pyshical mesh. Track default is N35. To try other mesh just copy the sandev_road.kn5 file from selected folder into main track folder, content/tracks/sandev_f3ct
I hope you enjoy this one and have great time around here.
For more info visit www.f3classictracks.com or email me at sergiomloro@gmail.com
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten