Staat natuurlijk wel heilige poen op nu!

m5 e39 rijden kost gewoon serieus geld per maand.speedy25 schreef:dat de auto zoveel in de maand kost heb je natuurlijk zelf in de hand,rij mijn m5 dagelijks en de auto kost mij maandelijks echt geen 900 euro.maar als je preventief de halve auto gaat vervangen dan gaat het natuurlijk heel erg in de papieren lopen.
Knot schreef:http://www.nu.nl/economie/2672085/knot- ... nemen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat natuurlijk wel heilige poen op nu!
svenbooij schreef:m5 e39 rijden kost gewoon serieus geld per maand.speedy25 schreef:dat de auto zoveel in de maand kost heb je natuurlijk zelf in de hand,rij mijn m5 dagelijks en de auto kost mij maandelijks echt geen 900 euro.maar als je preventief de halve auto gaat vervangen dan gaat het natuurlijk heel erg in de papieren lopen.
maar je weet natuurlijk pas hoeveel als je hem verkocht hebt en hoeveel je afschrijving is.
Maar bij mij kost het standaard iedere maand 80 euro wegenbel en 68 euro all risk verz
en 200 euro aan benzine ( en dan rij ik maar 10K per jaar/ alleen prive gebruik )
Dat is 348 euro per maand zonder afschrijving en onderhoud en die 2 laatste zijn nu juist de hoogste kosten per maand.
Na die rit in jou M5 ben ik ook fucked for life. Die E60 M5 gaat er bij mij een keer komen en zoals het zich nu laat aanzien gaat hij dan ook nooit meer weg.RVV schreef:
Maar ik zeg ook, achteraf is het ook mooi dat je het een keer heb meegemaakt. Het bezit van een M5 voorkomt een leegte op autogebied, want iedere BMW liefhebber zou wel een keertje een M5 willen bezitten.. heb je dat achter de rug dan geeft het ook een stukje innerlijke rust.
drifter? *messen steek*Niels schreef:Donor voor wat?
Eeuwig zonde!