Ik juist wel, ieder zijn dingArthur schreef: 30 apr 2025, 13:39 Ja, en als ik geld teveel had maakte me het geen moer uit wat energie kostte en ging ik ergens wonen wat geen buitengebied was![]()

Ik juist wel, ieder zijn dingArthur schreef: 30 apr 2025, 13:39 Ja, en als ik geld teveel had maakte me het geen moer uit wat energie kostte en ging ik ergens wonen wat geen buitengebied was![]()
vooruitziende blikFernando schreef: 04 mar 2025, 21:27 Ik zou echt per direct alle leveringen van ASML machines aan de VS stoppen en starten met leveringen aan China.
De schraperlink. https://archive.ph/qPOPUFernando schreef: 02 mei 2025, 00:11vooruitziende blikFernando schreef: 04 mar 2025, 21:27 Ik zou echt per direct alle leveringen van ASML machines aan de VS stoppen en starten met leveringen aan China.![]()
Ik zag net de beelden, nog niemand opgepakt werd er gezegd… Dan zal ik ff flink generaliseren maar je zag meteen welk soort volk het was. En meteen filmen natuurlijk zodat ze meteen naar de politie kunnen wijzen, mochten die teveel geweld gebruikt hebben…Robin schreef: 02 mei 2025, 13:48 Ik vond vooral Gené (erg) irritant er tussendoor te blaten. De Kruif had wel 'n punt ook.
Anyway 54 (of was 't 57?) moslim naties op deze aardkloot, en Israel mag géén Israel zijn;
Palestijnen kunnen niet naar islamitische buurlanden, maar uit vele van die 54/57 moslim naties komt 'men' hier(West EU/USA) wél genieten van de lusten en als 't over lasten gaat wordt 't een veldslag (Rijswijk /Scheveningen gisteren)
Edit, hoe lang blijven we seculier en kerk/moskee en staat gescheiden houden(lijkt er nu al niet meer op trouwens)
Of om bij deze maand te blijven; deporteren
‘t Is net als printers, ruiken ze angst dan ben je de pineut.Arthur schreef: 02 mei 2025, 20:11 Mwoah, je beschreef ze net als stekende goudzoekers, dus ik zou toch wel op m’n hoede zijn.
Hier zat ik naderhand wel aan te denken inderdaad. Was aan de rand van de woonwijk en toen ik fietspad naast provincieweg pakte en omkeek stond ie er nog buiten de auto te bellen. Of Mo en Ali even konden komen denk ik.Eric Z schreef: 02 mei 2025, 20:39‘t Is net als printers, ruiken ze angst dan ben je de pineut.Arthur schreef: 02 mei 2025, 20:11 Mwoah, je beschreef ze net als stekende goudzoekers, dus ik zou toch wel op m’n hoede zijn.
Blijf je staan en blaf je terug druipen ze over het algemeen weer af, de ellende is alleen dat je daarna nog extra op je hoede moet zijn want is het “zijn wijk” dan komen de vriendjes ineens uit alle hoeken en gaten een kijkje nemen.