Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ik las 't ook, maar dit is geschreven door één persoon toch? Hier zit geen organisatie achter toch? En misschien wel autochtonen die de 'vluchtelingen' op deze manier in 'n kwaad/kwader daglicht willen zetten tov Merkel cs?
Ik bedenk maar wat..wie weet er het fijne van? Mocht dit geen geintje zijn, stem ik volgende keer Wilders, kan me niks meer verreken dan.
Ik bedenk maar wat..wie weet er het fijne van? Mocht dit geen geintje zijn, stem ik volgende keer Wilders, kan me niks meer verreken dan.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is te hopen dat het een eenmans actie is
Het is te hopen dat het rustig blijft in de EU
Het is te hopen dat de politiek van voldoende "situational awareness" blijk geeft
Zo niet, dan is de gehele EU rijp voor revolutie.
Het is te hopen dat het rustig blijft in de EU
Het is te hopen dat de politiek van voldoende "situational awareness" blijk geeft
Zo niet, dan is de gehele EU rijp voor revolutie.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
En na 6 dagen iets van 480 handtekeningen.Robin schreef:Ik las 't ook, maar dit is geschreven door één persoon toch? Hier zit geen organisatie achter toch?
Alleen piepende wielen krijgen olie.

-
Deze al gezien bar
https://www.facebook.com/Daylux.D/video ... 976064862/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Daylux.D/video ... 976064862/" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
gezellig onderonsje, voel je thuis...doe zoals je gewend bent....euh.
-
^^^Turken tegen PKK(Koerden) aanhangers in dat filmpje. Lijkt wel GTA V man:(
-
In mijn ogen kan geen enkele politicus in Den Haag hier iets fatsoenlijks tegen inbrengen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6682923 ... r_azc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dumpert.nl/mediabase/6682923 ... r_azc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
In augustus 172 nieuwe vluchtelingen per dag.
Momenteel 700 nieuwe vluchtelingen per dag.
Met die stijgende lijn gaan we de 100.000 nog doorbreken dit jaar.
https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers" onclick="window.open(this.href);return false;
Momenteel 700 nieuwe vluchtelingen per dag.
Met die stijgende lijn gaan we de 100.000 nog doorbreken dit jaar.
https://www.coa.nl/nl/over-coa/feiten-en-cijfers" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
dat gaat helemaal goed wil je dat allemaal goed regelen....not,
bijna iedereen wil tegelijk en als eerste en sommige beginnen dan ook meteen te eisen, alsof
Europa net als China spooksteden heeft waar al dat volk in kan met huis en tv en rekening en familie enz enz.
zullen regelmatig lekkere rellen door komen lijkt me, of de media gaat dat indammen (nieuws naar buiten brengen) of ze gaan het wel veel brengen omdat het de spuitgaten uitloopt en ze zo strengere? maatregelingen kunnen nemen, bv ipv 50 inch TV een 46 inch TV

bijna iedereen wil tegelijk en als eerste en sommige beginnen dan ook meteen te eisen, alsof
Europa net als China spooksteden heeft waar al dat volk in kan met huis en tv en rekening en familie enz enz.
zullen regelmatig lekkere rellen door komen lijkt me, of de media gaat dat indammen (nieuws naar buiten brengen) of ze gaan het wel veel brengen omdat het de spuitgaten uitloopt en ze zo strengere? maatregelingen kunnen nemen, bv ipv 50 inch TV een 46 inch TV

-
Helaas hebben vele van die linkse theedrinkende vluchtelingenknuffelaars oogkleppen op en wuiven ze dit soort feiten weg.Robin schreef:In mijn ogen kan geen enkele politicus in Den Haag hier iets fatsoenlijks tegen inbrengen:

Staan ze in Munchen daar te appludiseren wanneer treinen vol aankomen, alsof het een soort van helden zijn.

Maar dit is allemaal nog maar het begin.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Blootvluchtelingen. LSFW 

- WJ
Meer dan 650km file, het fucking regent wat het zo'n 200dagen in het jaar doet in dit land. Clusterfuck van malloten op de weg.
-
Wacht maar dat die asiel zoekers ook auto s hebben.
Kijk de dashcam filmpjes uit polen en rusland maar doe dat in het kwadraat dan weet je hoe het er over aantal jaren op de weg aan toe gaat.
Kijk de dashcam filmpjes uit polen en rusland maar doe dat in het kwadraat dan weet je hoe het er over aantal jaren op de weg aan toe gaat.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die leggen anders veel langere en brutere drifts neer dan jij ooit zal kunnen.
-
Bram heeft wel 'n punt. Langer, bruter, gecontroleerder en veel verantwoordelijker ook
met die mensen zou ik graag op Papenburg eens 'n kopje thee willen drinken:)
Oh ja. Waarom rijden ze geen Lexus?
IS 200, IS 250, IS 300:)
Deze is ook mooi, je hoeft er niet voor naar Mekka om bij Allah te komen blijkt wel weer:

met die mensen zou ik graag op Papenburg eens 'n kopje thee willen drinken:)
Oh ja. Waarom rijden ze geen Lexus?
IS 200, IS 250, IS 300:)
Deze is ook mooi, je hoeft er niet voor naar Mekka om bij Allah te komen blijkt wel weer:
-
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... tijd.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat zijn de financiele/economische voordelen? Koopkracht? Wat is dit?
Wie kan mij duidelijk uitleggen waarom 'we' dit moeten?
de PvdA is zo ongeveer de gevaarlijkste entiteit in dit land, vandaar mijn bedenkingen...
Wat zijn de financiele/economische voordelen? Koopkracht? Wat is dit?
Wie kan mij duidelijk uitleggen waarom 'we' dit moeten?
de PvdA is zo ongeveer de gevaarlijkste entiteit in dit land, vandaar mijn bedenkingen...
- Luco
Omdat in heel veel cao's al een 36 urige werkweek is afgesproken.
Alleen niet verdeeld over 4 dagen.
-
Een 9 urige werkdag dus in dit voorbeeld ..krijg je weer gezeik van de bonden.Luco schreef:Omdat in heel veel cao's al een 36 urige werkweek is afgesproken.
Wat is er mis met 5 dagen werken dan?
- Luco
Niks mis mee, maar als je beiden werkt en een gezinnetje hebt kan het heel veel schelen met kinderopvang bv en meer tijd met je gezin, want ipv 8uur per dag 7,12 uur per dag werken heb je toch niks aan.
-
Aha, gezin, kinderopvang, snappum. Duidelijk. Maar niet mijn wereld/denkwijze.Luco schreef:Niks mis mee, maar als je beiden werkt en een gezinnetje hebt kan het heel veel schelen met kinderopvang bv en meer tijd met je gezin, want ipv 8uur per dag 7,12 uur per dag werken heb je toch niks aan.

- Luco
Nee dat wordt lastig.Robin schreef:Aha, gezin, kinderopvang, snappum. Duidelijk. Maar niet mijn wereld/denkwijze.Luco schreef:Niks mis mee, maar als je beiden werkt en een gezinnetje hebt kan het heel veel schelen met kinderopvang bv en meer tijd met je gezin, want ipv 8uur per dag 7,12 uur per dag werken heb je toch niks aan.
Maar ik probeer het ook zoveel mogelijk als de opdrachtgever het goed vind.
Toch een dagje extra vrij en dat is soms best handig/fijn.
- Maus
Is het niet simpel gezegd gewoon een manier extra banen creëren om de "hoogopgeleide" dobbernegerts, ik bedoel onze werklozen, aan een baan te helpen?
- Luco
Denk het niet want in heel veel branches heb je al een 36 urige werkweek.
- romo
Ik heb niks met de PvdA, maar op zich hoeft het niet een beroerd idee te zijn.
- als het budget neutraal kan
- als niet de werkgever er weer voor op moet draaien
Ik vind het ook wel wat passen bij veranderende economische denkwijzen, ik had daar al eens een draadje over gepost.
Hoe dan ook, moeten we naar een andere economische orde, de huidige is de houdbaarheidsdatums genaderd, wellicht reeds overschreden en zit er nog net geen schimmel op....................
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=30655" onclick="window.open(this.href);return false;
- als het budget neutraal kan
- als niet de werkgever er weer voor op moet draaien
Ik vind het ook wel wat passen bij veranderende economische denkwijzen, ik had daar al eens een draadje over gepost.
Hoe dan ook, moeten we naar een andere economische orde, de huidige is de houdbaarheidsdatums genaderd, wellicht reeds overschreden en zit er nog net geen schimmel op....................
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=30655" onclick="window.open(this.href);return false;