Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
Ik zit hier in mezelf te vloeken als ik lees dat deze hufter er nog zo mee weggekomen is. Burn in Hell(als er 'n hel bestaat) voor eeuwig.
https://nos.nl/artikel/2562399-van-misb ... erleden-94
*Note to self: Rustaagh Robin*
https://nos.nl/artikel/2562399-van-misb ... erleden-94
*Note to self: Rustaagh Robin*
-
Arnie aan het woord. Goed verhaal. En die paar (on)zinnetjes van Eva tussendoor neem ik maar voor lief:-)
https://www.facebook.com/share/v/16MDL3 ... tid=wwXIfr
-
Reactie van die Petra is ook luid en duidelijk.Robin schreef: 05 apr 2025, 16:33 Arnie aan het woord. Goed verhaal. En die paar (on)zinnetjes van Eva tussendoor neem ik maar voor lief:-)
-
Trump gaat de wereld niet redden, maar de USA wel(?)
https://www.facebook.com/share/v/14gw75 ... tid=wwXIfr
https://www.facebook.com/share/v/14gw75 ... tid=wwXIfr
- Downforce Hans
Mooi uitgelegd over dat plan van Trump maar je maakt mij niet wijs dat verder niemand dat in de gaten heeft. Ik hoor bij de economen uit de hele wereld dit verhaal niet. Wat uiteraard niet zegt dat er geen waarheid in zou zitten.
-
[YouTube]https://youtu.be/wMQBG0cy-uE?si=YJCE_9IelPTqSvla[/YouTube]
Het 'plan' wat Trump en consorten hebben, zou volgens bovenstaande video ook het afdwingen van renteverlagingen door de Fed kunnen zijn.
Het 'plan' wat Trump en consorten hebben, zou volgens bovenstaande video ook het afdwingen van renteverlagingen door de Fed kunnen zijn.
-
Grootste belegger ter wereld Larry Fink (72): ’Importtarieven Trump kunnen op lange termijn goed uitpakken’
„Wie zegt dat er een handelsoorlog komt? Dat moeten we nog maar afwachten. De meeste internationale handel is gebaseerd op het naoorlogse model. Veel handelsrelaties waren asymmetrisch (meer import dan export, red.), in het voordeel van opkomende economieën. Nu is er een overtuiging dat die asymmetrie te lang heeft geduurd en te ver is gegaan en dat er misschien helemaal geen handelstarieven meer moeten zijn. Dat is wat ik denk dat de president bedoelt. Als het uiteindelijke resultaat over een paar jaar is dat we lagere tarieven wereldwijd hebben, dan is dat goed.”
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hier nog wat theorie van eigen bodem.
TL/DW: Herindustrialisatie icm corrigeren van doorgeschoten neoliberalisatie, het verzwakken van de waarde van de dollar, maar toch als DE reserve currency behouden.
TL/DW: Herindustrialisatie icm corrigeren van doorgeschoten neoliberalisatie, het verzwakken van de waarde van de dollar, maar toch als DE reserve currency behouden.
- Hielke
Komt allemaal goed.
- MParallel
- Auto: BMW
Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode hulpverleners die gevonden zijn in een massagraf.
Nou ben ik niet gauw verbaasd of verbolgen, zeker in de context van oorlog, wat altijd lelijk is, maar wat hier te zien was deed mijn maag omkeren.
Geen woorden voor.
Nou ben ik niet gauw verbaasd of verbolgen, zeker in de context van oorlog, wat altijd lelijk is, maar wat hier te zien was deed mijn maag omkeren.
Geen woorden voor.
-
Las ook ergens dat 6 van de personen Hamas leden waren.MParallel schreef: 06 apr 2025, 15:00 Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode kruis medewerkers die gevonden zijn in een massagraf.
Geen woorden voor.
- Downforce Hans
Ja, die zag je natuurlijk niet aankomen. Die Israëliërs zijn in mijn achting inmiddels naar nul gedaald.Kadett schreef: 06 apr 2025, 15:06Las ook ergens dat 6 van de personen Hamas leden waren.MParallel schreef: 06 apr 2025, 15:00 Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode kruis medewerkers die gevonden zijn in een massagraf.
Geen woorden voor.
- Luco
Zeg dat nou niet te hard, want dan wordt je gelijk als antisemiet weggezet.Downforce Hans schreef: 06 apr 2025, 19:44Ja, die zag je natuurlijk niet aankomen. Die Israëliërs zijn in mijn achting inmiddels naar nul gedaald.Kadett schreef: 06 apr 2025, 15:06Las ook ergens dat 6 van de personen Hamas leden waren.MParallel schreef: 06 apr 2025, 15:00 Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode kruis medewerkers die gevonden zijn in een massagraf.
Geen woorden voor.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ach, er werd ook eerst gezegd dat de voertuigen en personeel niet herkenbaar waren als hulpverleners, en met voertuigen en al een massagraf in gepleurd zijn. Dat laatste klopt, dat eerste blijk niet te kloppen.Kadett schreef: 06 apr 2025, 15:06Las ook ergens dat 6 van de personen Hamas leden waren.MParallel schreef: 06 apr 2025, 15:00 Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode kruis medewerkers die gevonden zijn in een massagraf.
Geen woorden voor.
Ik vertrouw die lui voor geen meter meer.
- JP
Of ze gooien een 2000lb'er op een vluchtelingen/tentenkamp.........maar dan heeft Hamas dat zelf gedaan als "PR"

Was the photographer just "lucky" to catch a bomb blast right next to a tent camp or was the rocket placed next to the camp with the intent to create a PR storm? Hamas is a master at controlling the narrative.
-
Even voor de context, over welk filmpje hebben we het?MParallel schreef: 06 apr 2025, 15:00 Gisteren op het nieuws dat filmpje gezien, gevonden op de telefoon van een van die rode hulpverleners die gevonden zijn in een massagraf.
Geen woorden voor.
-
-
Ik herhaal mijzelf maar even, van ongeveer een jaar geleden, Kutvolk!
Als het aan Israël ligt gaan ze door tot de laatste Palestijn (niet Hamas, Palestijn!!!!) het loodje heeft gelegd.
Binnenkort deze oscar winnaar maar eens bekijken
Als het aan Israël ligt gaan ze door tot de laatste Palestijn (niet Hamas, Palestijn!!!!) het loodje heeft gelegd.
Binnenkort deze oscar winnaar maar eens bekijken
-
Hoe erg 't flimpje ook is: Dit is toch waarom het draait? Israel vs Palestina.
Die onthoofdingen , het stenigen van zogenaamd overspelige vrouwen, eerwraak , het langzaam overrijden door een tank van een vastgebonden gevangen soldaat en dat ffilmen, het in de hens teken van een gevangen genomen soldaat en dat filmen. Ophangen en van flats gooien van gevangen homo's in Iran. Etcetera. Daar komt geen Israeli aan te pas hoor.
Die onthoofdingen , het stenigen van zogenaamd overspelige vrouwen, eerwraak , het langzaam overrijden door een tank van een vastgebonden gevangen soldaat en dat ffilmen, het in de hens teken van een gevangen genomen soldaat en dat filmen. Ophangen en van flats gooien van gevangen homo's in Iran. Etcetera. Daar komt geen Israeli aan te pas hoor.
- JP
Ja dat zijn inderdaad gruwelijke daden als je het vergelijkt met een JDAM op je Ring-voordeur..... 

-
en wat te denken van stierenvechten, hanengevechten, berengal, eendenlever, kikkerbillen etc.etc.Robin schreef: 07 apr 2025, 09:41 Die onthoofdingen , het stenigen van zogenaamd overspelige vrouwen, eerwraak , het langzaam overrijden door een tank van een vastgebonden gevangen soldaat en dat ffilmen, het in de hens teken van een gevangen genomen soldaat en dat filmen. Ophangen en van flats gooien van gevangen homo's in Iran. Etcetera.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Hielke
100% gelijkwaardig.Elise schreef: 07 apr 2025, 12:15en wat te denken van stierenvechten, hanengevechten, berengal, eendenlever, kikkerbillen etc.etc.Robin schreef: 07 apr 2025, 09:41 Die onthoofdingen , het stenigen van zogenaamd overspelige vrouwen, eerwraak , het langzaam overrijden door een tank van een vastgebonden gevangen soldaat en dat ffilmen, het in de hens teken van een gevangen genomen soldaat en dat filmen. Ophangen en van flats gooien van gevangen homo's in Iran. Etcetera.
- MParallel
- Auto: BMW
Dit ja. Ik denk dat ze 'behoorlijk baalden' dat dit filmpje opdook, want dat deed wel heel duidelijk maken dat ze pure leugens uitkramen.Bram schreef: 06 apr 2025, 22:11 ...
Ach, er werd ook eerst gezegd dat de voertuigen en personeel niet herkenbaar waren als hulpverleners, en met voertuigen en al een massagraf in gepleurd zijn. Dat laatste klopt, dat eerste blijk niet te kloppen.
Ik vertrouw die lui voor geen meter meer.
Nou ben ik zeker anti Hamas of welke terroristische bende dan ook, maar dit...
-
200% !!!!Hielke schreef: 07 apr 2025, 12:49100% gelijkwaardig.Elise schreef: 07 apr 2025, 12:15en wat te denken van stierenvechten, hanengevechten, berengal, eendenlever, kikkerbillen etc.etc.Robin schreef: 07 apr 2025, 09:41 Die onthoofdingen , het stenigen van zogenaamd overspelige vrouwen, eerwraak , het langzaam overrijden door een tank van een vastgebonden gevangen soldaat en dat ffilmen, het in de hens teken van een gevangen genomen soldaat en dat filmen. Ophangen en van flats gooien van gevangen homo's in Iran. Etcetera.
Stierenvechten en alle dierenleed totaal geen fan van, maar ik zie in de vrije natuur ook een leeuwin een gazelle verslinden, om op te eten en ik vertik het om vegetarier te worden.