Klopt, die van ons ga ik ook binnenkort vervangen.Erik dB schreef:Die instaplijstjes zijn van slechte kwaliteit. Had die van mij ook last van, en voor een paar tientjes (te) vervangen.
Het kleine 130i (occasion) draadje
- Tristan
Re: Het kleine 130i (occasion) draadje
- Hugo Bos
Instaplijsten alu € 170.00
Cilinder + houder + stangetje € 150
OBD kapje € 25.00
Bumpers spuiten € 500.00?
Velgen € 500?
Kleppendekselpakking + vervangen € 250.00?
Knots €1000 eurobeurt €2000
Blehh laat maar...
Aan de andere kant: bumpers en velgen laten voor wat het is en geld in een drexler steken
Cilinder + houder + stangetje € 150
OBD kapje € 25.00
Bumpers spuiten € 500.00?
Velgen € 500?
Kleppendekselpakking + vervangen € 250.00?
Knots €1000 eurobeurt €2000
Blehh laat maar...
Aan de andere kant: bumpers en velgen laten voor wat het is en geld in een drexler steken

- Niels
- Auto: Prius+
Ik snap niet dat je een auto zo te koop zet of vermeld dan dat ie diefstal schade heeft. Ik vond het al een beetje to good to be true maar die tent laat ik iig links liggen. Een te hoog jetcars gehalte...
- GTRene
ik zou die auto ook laten staan, kwam laatst nog een mooie 130i tegen voor niet veel meer dan die prijs, je moet dan wel snel kunnen handelen.
- Luca
Arthur schreef:Nou idd, ik zie 1 brok ellende. Schade is mss tot daar aan toe maar slangen die los zitten en lekken. Wie zegt dat de rest wel betrouwbaar is? Kocht ik voor 10k liever een nieuwe FIAT Panda.Luca schreef:De prijs moet wel heel laag zijn als je deze auto wil kopen.

- Macboy
Klopt mijn M135i en 120d hebben daar absoluut geen last van. Gaat mij ook niet om het dak (zo lang ben ik niet) maar ik wil wel zo laag mogelijk zitten. Dat hoger zitten is dus ofwel een fabel of het geldt niet bíj alle modellen ?Kasteel schreef:Helaas gaat dat niet altijd bij alle modellen van BMW op, beste is dus even checkenTristan schreef:Vaak wel ivm. elektomotor. Daarom bestel ik altijd zonder.JoostSchouten schreef:Zijn de elektrisch verstelbare stoelen ook niet wat hoger dan de handmatig verstelbare?
- Hugo Bos
M'n meetlint was ik helaas vergeten mee te nemen maar heb wel een foto gemaakt van de hoogte. De rechter wang zit op precies gelijke hoogte als de linker wang.
Stoel uiteraard op z'n laagste positie.

Stoel uiteraard op z'n laagste positie.
- Martin van der Zwaard
Hij rookt omdat de klepdekselpakking(en) lek zijn????
Ten eerste heeft ie er maar 1 en waar rookt ie dan? Onder de kap omdat het op de uitlaat loopt of uit de uitlaat?
Dat laatste zou dan wel wat anders zijn dan klepdekselpakking.
Ten eerste heeft ie er maar 1 en waar rookt ie dan? Onder de kap omdat het op de uitlaat loopt of uit de uitlaat?
Dat laatste zou dan wel wat anders zijn dan klepdekselpakking.
- Hugo Bos
Ja 1 pakking, klopt, is geen V8 natuurlijk
Rookt uit de uitlaat en je ruikt het volgens de verkoper. Ik heb hem niet gestart dus zou het verder niet weten.

Rookt uit de uitlaat en je ruikt het volgens de verkoper. Ik heb hem niet gestart dus zou het verder niet weten.
- Martin van der Zwaard
Dat is geen klepdekselpakking dan maar eerder klepseals.
Als dat zo is kan de motor open om die te vervangen.
Als dat zo is kan de motor open om die te vervangen.
- Knot
Die witte van Maikel die was goed volgens mij .... dakje, m pakket, sper...
- GTRene
deze is een jaar jonger en heeft ongeveer dezelfde kmst, is een cup uitvoering? alhoewel het gewoon een simpele lijkt, weet ook niet meer hoe het met zo'n cup uitvoering zat.Hugo Bos schreef:Iemand bekend met deze import 130i? 75-JZZ-4
http://link.marktplaats.nl/m1018973073" onclick="window.open(this.href);return false;
december 2006 voor 9.350,-euro vrpr
http://www.autowereld.nl/bmw/1-serie/13 ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
deze 2 zijn ook redelijk qua prijs en minder km gelopen, vooral die laatste is apart, blauw met dat bruine interieur
2005 voor 11.249,- met 176k/km
http://www.autowereld.nl/bmw/1-serie/13 ... /foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en 2005 voor 11.750,- met 176k/km
http://www.autowereld.nl/bmw/1-serie/13 ... /foto.html" onclick="window.open(this.href);return false;

2005 voor 11.249,- met 176k/km
en 2005 voor 11.750,- met 176k/km
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die 1e zwarte is geen Cup. Heeft nl geen M-pakket.
- Hugo Bos
Was een Cup niet alleen in NL te koop? En aangezien het een import is...
Heb natuurlijk al wel gekeken of er een net leder sportinterieur tekoop staat, maar nog niks kunnen vinden. Geen M onderstel, M stuur, M bumpers.
Heb natuurlijk al wel gekeken of er een net leder sportinterieur tekoop staat, maar nog niks kunnen vinden. Geen M onderstel, M stuur, M bumpers.
- PimV
- Auto: E46 M3
Potverdrie ik was ook nog van plan voor die blauwe 130i bij Senna te gaan kijken.
Op de foto's een nette auto, maar wat een hok zeg als ik dat van Hugo zie en lees. Hoe DURF je zo een auto aan te bieden zonder enige vermelding hiervan
Zo ben ik tijdje terug eens naar een 2006 Impreza WRX gaan kijken bij de Subaru dealer, welke in topstaat zou zijnvolgens de advertentie. Ik kom daar aan, vol met parkeerdeuken, interieur vies, kofferbakbekleding beschadigd, bumpers en spoiler beschadigd, uitlaatspruitstuk lek, kvs slang lekte, blauwe pluimen. Ongelooflijk. Met alle fora tegenwoordig wil je zo je naam toch niet bedoezelen?
Wel bijzonder, want dit bedrijf (Senna) had een tijdje terug ook/wél een erg nette 130i te koop welke binnen een dag verkocht was.
Op de foto's een nette auto, maar wat een hok zeg als ik dat van Hugo zie en lees. Hoe DURF je zo een auto aan te bieden zonder enige vermelding hiervan

Zo ben ik tijdje terug eens naar een 2006 Impreza WRX gaan kijken bij de Subaru dealer, welke in topstaat zou zijnvolgens de advertentie. Ik kom daar aan, vol met parkeerdeuken, interieur vies, kofferbakbekleding beschadigd, bumpers en spoiler beschadigd, uitlaatspruitstuk lek, kvs slang lekte, blauwe pluimen. Ongelooflijk. Met alle fora tegenwoordig wil je zo je naam toch niet bedoezelen?

Wel bijzonder, want dit bedrijf (Senna) had een tijdje terug ook/wél een erg nette 130i te koop welke binnen een dag verkocht was.
- Hugo Bos
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw ... e/14758580" onclick="window.open(this.href);return false;
08-RX-LT
Geen xenon, aftermarket PDC (of niet? geen pdc knopje)? Wat is dat voor bumper?
08-RX-LT
Geen xenon, aftermarket PDC (of niet? geen pdc knopje)? Wat is dat voor bumper?
- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
Hugo Bos schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw ... e/14758580
08-RX-LT
Wat is dat voor bumper?
Een lelijke bumper

- Arthur
Bij alleen PDC achter heb je geen knopje. Bij V+A wel. Als je de achteruit inschakelt dan gaat het automatisch aan. Als je ook voor hebt dan gaat het niet automatisch aan als je vooruit inparkeert, dan zet je het aan dmv het knopje.
- Hugo Bos
Aha, duidelijk, dankjewel Arthur.
Er staat niks over M sport onderstel. Kun je aan de rijhoogte achterhalen of hij dat wel of niet heeft?
Er staat niks over M sport onderstel. Kun je aan de rijhoogte achterhalen of hij dat wel of niet heeft?
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Bumper lijken spoiler lippen op vast te zitten, dus een originele bumper met een stuk eraan gekit. Dat idee heb ik in ieder geval.
Onderstel kun je misschien zien als de auto op de brug staat. Bij mijn e46 zit een sticker erop dat ze afwijkend zijn ivm m sports package. Misschien hanteren ze dat ook op de 1 serie?
Anders het chassis nummer door een vin decoder halen en kijken of de optie er wel/niet op staat.
Onderstel kun je misschien zien als de auto op de brug staat. Bij mijn e46 zit een sticker erop dat ze afwijkend zijn ivm m sports package. Misschien hanteren ze dat ook op de 1 serie?
Anders het chassis nummer door een vin decoder halen en kijken of de optie er wel/niet op staat.
- Arthur
Dat laatste: Mailtje naar bmw-kis@bmw.nl
Binnen paar minuten reactie.
Binnen paar minuten reactie.
-
- Tom V
Ik kreeg bij die een Captcha error maar deze werkte hier wel : http://www.bmwvin.com" onclick="window.open(this.href);return false;bm-dub schreef:Je kan het ook zelf invullen:
http://bimmer.work/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Re: Het kleine 130i (occasion) draa
Hier klopt dus niks van. Die bruine leren stoelen en deurgrepen komen uit een nieuwere 1-serie. Dat bruin had je toen helemaal niet. Bovendien wordt dat bruine leer (als dat al uit die tijd komt) altijd geleverd met zwarte interieur delen. Deze versie is duidelijk een versie die met grijs leder werd gebouwd. Toevallig mijn droomcombo die helaas niet meer bestaat, blauwe lak met volledig grijs interieur. Dus ook alle (deur)panelen en interieur delen. Tegenwoordig is het grijs leer maar met zwarte interieurdelen en panelen. Er horen dus ook grijze matten in terwijl er zwarte inzitten. Conclusie, deze auto rammelt qua interieur aan alle kanten. Wat verder niks hoeft te betekenen natuurlijk, maar vaak zegt het wel iets, vooral als het niet eerlijk vermeld wordt in de advertentie.
GTRene schreef:vooral die laatste is apart, blauw met dat bruine interieur