Zo, de kar weer terug, eerste test km`s gedraaid.
Wat is het toch een heerlijke kar, man man man, kippenvel krijg ik er van als ik het schrijf.
Allereerst wil ik nochmaals Ilija bedanken voor zijn waanzinnig logistieke operaties, 2.100 km gereden, ruim €900,-- brandstof kosten, de tijd die er in ging zitten nog niet eens benoemd.
Baas Boven Biets Baas !!
Ik heb mijn bedrijf, zonder gedoe over afhandeling, normaal kunnen runnen door deze ont-zorg acties, waanzinnig !!
Ten tweede wil ik Bart-Jan (BMW Amsterdam) wederom zeer bedanken voor de uitmuntende service, meedenk en feedback acties. Niets is en was te veel!! Ik kom daar graag terug en kan iedereen dit bedrijf aanraden, een man een man, een woord een woord !!
BMW staat voor Noblesse Oblige, dat is in Amsterdam meer dan waargemaakt, daar waar mijn eigen dealer het jammerlijk liet liggen, heeft BMW Amsterdam het dubbel en dwars waargemaakt.
Niks moeilijk, niets gezeur, gewoon boter bij de vis, leveren waarvoor de naam BMW wereldroem heeft vergaard. Ik voel me er maximaal begrepen.
Dan de kar;
1 Remmen; tadellos, niets geen gepiep en gehuil.
2 iDrive snel en fehlerfrei.
3 Nieuwe voorruit er in, strak, goed, Ilija heeft getest, de resonantie lijkt weg, ik zal het zelf nog hertesten morgen.
Komende uit de diesel van Ilija, niet normaal wat de CS anders voelt, strak, response, sturen, geluid, echt; wat een heerlijke apparaat is de CS, totaly in love again. Waanzinnig apparaat.
We moeten vaker even van kar ruilen, als je je kar dan terug hebt is als of je compleet weer nieuw rijdt

Heerlijk.
Bijna 3 weken met de 330d van Ilija mogen cruisen, heerlijk ontspannende rij machine, de lome lijzige maar verrassend snelle diesel als je er om vraagt rijdt heerlijk relaxed, een super cruise machine. De 8 traps automaat doet naadloos, gevoelloos zijn werk, prachtige techniek.
Verrassend strak en scherp sturend, uiteraard wel het zware blok voelbaar op de neus, dash nog steeds erg wennen voor mij, HUD fantastisch, maar technisch en electronisch erste Sahne, verder dan de CS die toch een generatie ouder is.
Het was even gedoe, maar met de goede mensen om mij heen is dit avontuur fantastisch afgesloten.
En nu voor(r) uit