Nu ook al de eerst real skin, Konrad Motorsport. Machtig mooi:
https://www.racedepartment.com/download ... een.21059/
Nu hebben we dus de Ferrari 550, de Lister Storm, de Murcielago RGT en de Saleen, wachten is nog op de 575.
Rijtechnisch/feel/physics zit AC heel goed in elkaar en als mod RSS daarin ook. Elke kar rijdt echt anders.
Was altijd qua feel een 550/Lister fan, want die gripslip ging easier(front midmotor) dus daar kun je wat mee rammen en ook op over de grens vergevingsgezinder.
Dan nog de 'mooiste' en 'best klinkende auto in AC überhaupt' , de Murcielago RGT, is met z'n middenmotor en dikke kont anders, maar hij is rijd en glijdbaar als je dat wil.
Wat ik eerder al zei, de 6.0 Murc is op 't rechte stuk geen partij voor de Lister met 7 liter inhoud. Die is gewoon '5km' sneller op bepaalde rechte stukken minimaal.
Maar nu de Saleen.
623pk is te doen, maar de 778Nm maakt 't spannender(wagen is uit 2005 ofzo?)
Dus ik had dat ding niet in m'n macht gvd:)
Er vloeiend rijden op de standaard setup met softs is te doen , maar na één vloeiende nette lap staan de achterbanden er al roodgloeiend onder. Moeilijk te handelen ook grip slip overstuur. Beetje kut.
Dus ik naar HARD(!) slicks, waarom, omdat die eerder glijden en je dus 'n mooiere transitie gripslip krijgt met natuurlijk behoud van banden die langer meegaan en minder gauw oververhitten. Wel lagere bochtsnelheid.
Dus dacht ik, als ik nou eens de standaard softs heb en de standaard gearing verleng(...) met 1 click. Van 280 max naar 311. De gearing was geschikt voor Silverstone (280 max) en de Saleen haalt bijv rechte stuk 264, Lister 261, Murc 255(vooorbeeldjes) dus Saleen is echt de krachtigste, dus waarom gearing dan verlengen?
Om de kracht wat gemoedelijker te maken.
En het werkt top, en ook qua rij/glij veel mooier te houden, want minder power beschikbaar eigenlijk.
Je kunt 'm nu ook pushend licht laten oversturen, mooi!
Geweldige kar ook. Ingame shot, niks aan veranderd niet ingezoomd. CM Weather standaard weinig clouds.

Gebulder van die 7 liter Ford V8 mooi hoor.