BMW M135i
- Petrolhead Tom
- Leen
Re: BMW M135i
blauw is de enig juiste kleur voor de m135i , wit staat hem gewoon niet .
* en een mijlpaal , 750 nuttige reacties van mijn hand
<------
* en een mijlpaal , 750 nuttige reacties van mijn hand
<------
- Petrolhead Tom
Volgens mij heb jij wel een extreem amoureuze relatie met je dealer want ik heb nog nooit gehoord dat een BMW koper iets aangeboden werd.Tristan schreef:Nee, dat heet genieten van de luxe die ons aangeboden wordt.

- Luco
Petrolhead Tom schreef:Volgens mij heb jij wel een extreem amoureuze relatie met je dealer want ik heb nog nooit gehoord dat een BMW koper iets aangeboden werd.Tristan schreef:Nee, dat heet genieten van de luxe die ons aangeboden wordt.

Die stoelverwarming verzacht de pijn van het sterretje als je weer genaaid bent.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Blijf maar ontkennen Wouter, ook jij bekeert vast nog wel een keerWouter81 schreef:stiksel-fun.com
stoelverwarming-fun.com
s1000rr-handvatverwarming-fun.com
Wordt echt een oude mannetjes forum hier.

- Petrolhead Tom
Luco schreef:Petrolhead Tom schreef:Volgens mij heb jij wel een extreem amoureuze relatie met je dealer want ik heb nog nooit gehoord dat een BMW koper iets aangeboden werd.Tristan schreef:Nee, dat heet genieten van de luxe die ons aangeboden wordt.![]()
![]()
![]()
Die stoelverwarming verzacht de pijn van het sterretje als je weer genaaid bent.

- Macboy
http://www.smiley-fun.com kan er dan ook wel bij
-
- Auto: M3P, 130i
- MParallel
- Auto: BMW
+1Tristan schreef:Vind het 's morgens toch wel lekker met het koude leer als de verwarming aan staat.
Mis alleen een verwarmd stuurwiel. Dat zou ook niet gek zijn.
En nee, ik ga niet met handschoenen aan rijden.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mwah, schaam je niet hoor.MParallel schreef:+1Tristan schreef:Vind het 's morgens toch wel lekker met het koude leer als de verwarming aan staat.
Mis alleen een verwarmd stuurwiel. Dat zou ook niet gek zijn.
En nee, ik ga niet met handschoenen aan rijden.
Some say, dat sommigen zelfs bij het spelen van computerspelletjes handschoenen dragen.

- GTRene
doe ik wel eens, als het echt koud is/was en ik men handen niet warm kreeg/krijg,
dan in die koude perioden, leg ik de 'sport' handschoenen in men auto
gebruik ik die ook eens
dan in die koude perioden, leg ik de 'sport' handschoenen in men auto

gebruik ik die ook eens

-
Ik snap niet, dat een auto van een dergelijk caliber op deze velgen wordt afgeleverd. Ronduit belachelijk..

Lijken wel bloemen c/q strikken op een cadeau...of 'n setje mooi geknoopte veters... Ze passen totaal niet bij de auto.
Lijken wel bloemen c/q strikken op een cadeau...of 'n setje mooi geknoopte veters... Ze passen totaal niet bij de auto.
-
of misschien toch wel....Mijn god, wat is een 1-serie lelijk, als je er langer naar blijft kijken..Rebel schreef:Ze passen totaal niet bij de auto.
Het toppunt van Zelfkastijding! .....Je zelf trakteren op een nieuwe 1-serie

- GTRene
stiekum wil je er 1-tjeRebel schreef:of misschien toch wel....Mijn god, wat is een 1-serie lelijk, als je er langer naar blijft kijken..Rebel schreef:Ze passen totaal niet bij de auto.
Het toppunt van Zelfkastijding! .....Je zelf trakteren op een nieuwe 1-serie

- Hielke
Hij wil er echt een hebben.
Op deze manier is het een Freudiaans inkoppertje
Op deze manier is het een Freudiaans inkoppertje

- Luco
135 betere allround auto, megane stuurt beter.
-
Ja denk ook dat ik er 0,2 seconde voor nodig heb om de BMW te kiezen. Leuk hoor zo'n Megane maar m'n rug en gebit is me ook dierbaar.
- MParallel
Een FWD Renault die beter stuurt dan een RWD BMW. Wat een tijden leven we in.Luco schreef:135 betere allround auto, megane stuurt beter.
Maar als Shakes, al was die Megane véél beter, ik zou er geen seconde over twijfelen welke ik zou pakken, al blijft dat puur theoretisch.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
In de UK versie van het blad:
Top Gear Sports Car of the Year.
Yes, you guest it - M135i wins
Beat the new Porsche Boxster!
Just got the mag through the post, so no link or pics to post., but a few extracts from the last para:
"It wins because it exceeds its remit by some margin. It explodes a few myths about BMWs
"It offers fun and laughs and a sense that what you buy for £30k is proper value"
"...The BMW just seems to have more of the things that make up a car that appeals to Top Gear. It's ever-so-slightly humdrum looking, but has the pace to make Supercar owners wince.!! It's one of the best cars BMW makes, and, as it happens, this incredible, improbable, actually very humdrum looking little hatchback turns out to be the TG Sports car of the year...."
- Dennis Cavallino
Bedoelen ze de 1M?
Ik snap al die lof echt niet. Is het het prijsverschil? Wellicht. Maar misschien zijn ze vooral onder de indruk van het vermogen voor dat geld en telt het stuurgevoel en de beleving minder? Misschien moet ik er ook maar eens langer in gaan rijden. Macboy heb je hem al besteld, dan doen we ff een rondje Eifel, Alpen, Dolomieten en Ardennen.

Ik snap al die lof echt niet. Is het het prijsverschil? Wellicht. Maar misschien zijn ze vooral onder de indruk van het vermogen voor dat geld en telt het stuurgevoel en de beleving minder? Misschien moet ik er ook maar eens langer in gaan rijden. Macboy heb je hem al besteld, dan doen we ff een rondje Eifel, Alpen, Dolomieten en Ardennen.

- Luco
Dat bleek uit die test ja, filmpje staat ergens op internet.MParallel schreef:Een FWD Renault die beter stuurt dan een RWD BMW. Wat een tijden leven we in.Luco schreef:135 betere allround auto, megane stuurt beter.
Maar als Shakes, al was die Megane véél beter, ik zou er geen seconde over twijfelen welke ik zou pakken, al blijft dat puur theoretisch.
Dat jij alles met een roze bmw b(r)il bekijkt doet niks af aan het resultaat.
Uit je laatste zin blijkt hoe bekrompen je er tegenaan kijkt.
@Robin, hoe laat moet ik waar zijn om die 135 te testen

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Luco, ik ben 11 uur morgenochtend , ijs en weder dienende, wel in Rijswijk bij BMW NL....
- MParallel
Nou nou, wat een taal zeg.Luco schreef:...Uit je laatste zin blijkt hoe bekrompen je er tegenaan kijkt.
Dat heet BMW fan. Als dat betekent dat ik een roze bril op heb, dan is dat zo en leg ik me bij neer. Zolang niemand die bij me afzet heb ik daar (dan) ook geen last van.