Youp schreef:Enrico schreef:Hmmm hope dat het straks niet de hairdressers Subaru wordt....

Who cares?
Ik rij ook een dameskappersauto en met mij velen hier op DF. De misplaatste perceptie van onwetend Nederland laat mij volkomen koud.

ik heb een MX5
Kijk, Subaru rijders in een GTT en WRX en STI swaaien naar elkaar...... gewoon.... omdat het zo is... al 8 jaar.... maar rij je een Forrester.... swaait niemand.... en zijn de gemiddelde rijders 50+ wat kan verklaaren dat ze jou niet zien swaaien....

nu is er een nieuw model... (wel erg duur) maar hopend dat het geen dameskappers auto wordt is meer het hopen dat er mensen die kopen die wel terug swaaien als je swaait..... dan blijft het een echte Subaru... als mensen de BRZ kopen die niet terug swaaien, daan is de BRZ geen echte subaru... subaru.... (dat is hij al niet.. het is toybaru) maar ik hope nog om meer sub da toyota.... stiekem... zodat het swaaien door kan gaan..... WRX en en STI's worden nauwelijke meer verkocht, en het subaru swaai werk is doomed for extinction zonder een goed verkochte swaai model....
........ zo iets, in die richting..... maar als dammes kapsters swaaien... dan is het van geen enkel belang...