Toyota GT 86 en Subaru BRZ

Voor alle koikarpers en andere rauwe auto's uit het land van de rijzende zon.
Plaats reactie

Welke kies jij? Toyota GT86 of de Subaru BRZ

Toyota GT86
71
48%
Subaru BRZ
77
52%

Totaal aantal stemmen: 148

Enrico

Re: Toyota GT 86 en Subaru BRZ

Bericht door Enrico » 24 apr 2012, 21:41

Alexsti schreef:Even iets anders dan alleen over de prijs...
Was gisteravond op uitnodiging van Subaru Nederland op CPZ geweest waar de mogelijkheid was om mee te rijden met de BRZ bestuurd door coureurs.
Kijk, en ik moet 75 Euro betalen.... tis niet eerlijk. :zwijntje: :blink: Ik ben niet geweest bij de 75 Euro dagen.... Denk niet dat ik een BRZ als vervanging van de STI zie....

Alexsti
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Bericht door Alexsti » 25 apr 2012, 18:35

En oja , had ook nog een gratis keykoord en jas gekregen........ :tong:

Zie de BRZ ook niet als vervanger voor de STI , het is een totaal andere wagen......voorlopig bijft hier de STI ook nog even. :wink:

Alex,

Enrico

Bericht door Enrico » 26 apr 2012, 19:13

Hmmm hope dat het straks niet de hairdressers Subaru wordt.... :verveeld:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 26 apr 2012, 22:19

Enrico schreef:Hmmm hope dat het straks niet de hairdressers Subaru wordt.... :verveeld:

Who cares?

Ik rij ook een dameskappersauto en met mij velen hier op DF. De misplaatste perceptie van onwetend Nederland laat mij volkomen koud. ;)

Enrico

Bericht door Enrico » 27 apr 2012, 18:49

Youp schreef:
Enrico schreef:Hmmm hope dat het straks niet de hairdressers Subaru wordt.... :verveeld:
Who cares?
Ik rij ook een dameskappersauto en met mij velen hier op DF. De misplaatste perceptie van onwetend Nederland laat mij volkomen koud. ;)
ik heb een MX5

Kijk, Subaru rijders in een GTT en WRX en STI swaaien naar elkaar...... gewoon.... omdat het zo is... al 8 jaar.... maar rij je een Forrester.... swaait niemand.... en zijn de gemiddelde rijders 50+ wat kan verklaaren dat ze jou niet zien swaaien.... :blink: nu is er een nieuw model... (wel erg duur) maar hopend dat het geen dameskappers auto wordt is meer het hopen dat er mensen die kopen die wel terug swaaien als je swaait..... dan blijft het een echte Subaru... als mensen de BRZ kopen die niet terug swaaien, daan is de BRZ geen echte subaru... subaru.... (dat is hij al niet.. het is toybaru) maar ik hope nog om meer sub da toyota.... stiekem... zodat het swaaien door kan gaan..... WRX en en STI's worden nauwelijke meer verkocht, en het subaru swaai werk is doomed for extinction zonder een goed verkochte swaai model....
........ zo iets, in die richting..... maar als dammes kapsters swaaien... dan is het van geen enkel belang... :blink:

JP

Bericht door JP » 27 apr 2012, 19:44

Alexsti schreef:En oja , had ook nog een gratis keykoord en jas gekregen........ :tong:
Heb ik iets gemist? Waar is mijn keykoord Mark? :sealed:

Enrico

Bericht door Enrico » 27 apr 2012, 20:08

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 28 apr 2012, 14:07

Enrico schreef:
Youp schreef:
Who cares?
ik heb een MX5

Kijk, Subaru rijders in een GTT en WRX en STI swaaien naar elkaar...... gewoon.... omdat het zo is... al 8 jaar.... maar rij je een Forrester.... swaait niemand.... en zijn de gemiddelde rijders 50+ wat kan verklaaren dat ze jou niet zien swaaien.... :blink: nu is er een nieuw model... (wel erg duur) maar hopend dat het geen dameskappers auto wordt is meer het hopen dat er mensen die kopen die wel terug swaaien als je swaait..... dan blijft het een echte Subaru... als mensen de BRZ kopen die niet terug swaaien, daan is de BRZ geen echte subaru... subaru.... (dat is hij al niet.. het is toybaru) maar ik hope nog om meer sub da toyota.... stiekem... zodat het swaaien door kan gaan..... WRX en en STI's worden nauwelijke meer verkocht, en het subaru swaai werk is doomed for extinction zonder een goed verkochte swaai model....
........ zo iets, in die richting..... maar als dammes kapsters swaaien... dan is het van geen enkel belang... :blink:
Als ik wil zwaaien, stap ik wel op de motor... ;)

Enrico

Bericht door Enrico » 28 apr 2012, 17:26

Youp schreef:Als ik wil zwaaien, stap ik wel op de motor... ;)
Dat is ook waar, onder motor rijders heerst de zelevde zwaai gedrag..... maar ik durf niet om op een motor te rijden....

Erik
Auto: BMW ///M

Bericht door Erik » 29 apr 2012, 10:47

Ik heb inmiddels 6 subaru's (ben aan het opruimen hoor) je denkt toch niet dat ik naar andere Subaru rijders ga zwaaien, doe ff fokking normaal man

Of zwaai je naar iedereen die voor lul rijdt, kun je wel aan de gang blijven

:kikker:

Macboy

Bericht door Macboy » 30 apr 2012, 19:01

Is het niet kunnen spellen ook iets voor Subaru rijders Enrico ?

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 30 apr 2012, 19:07

Macboy schreef:Is het niet kunnen spellen ook iets voor Subaru rijders Enrico ?
Ja. Net zoals alle Golf rijders een petje op hebben (achterste voren) ;) :tong:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 apr 2012, 21:35

Och och, hij probeert zich tenminste uit te drukken in een vreemde taal. Je mag ook in het Engels met hem
Communiceren...

Enrico

Bericht door Enrico » 01 mei 2012, 20:09

:blink: Bij de Subaru forum waren ze zo vriendelijk om een spelling check knopje in te bouwen.... :wink: hier nog niet..... :gek:

wim breman

Bericht door wim breman » 01 mei 2012, 21:15

Beetje flauw, hij probeert het tenminste.
Ben benieuwd hoe jij het er vanaf brengt in het Spaans, Engels of Colombiaans.

Enrico

Bericht door Enrico » 01 mei 2012, 21:25

:devil: Colombia.... you talking to me Mcboy? let me introduce you to my little uncle....

Afbeelding

wij raken nu wel iets of topic...... :blink: oops doe ik het weer... is Macboy niet McBoy.

Enrico

Bericht door Enrico » 01 mei 2012, 21:32

En dan weer ontopic
The Subaru BRZ (along with its Toyota GT 86 and Scion FR-S) sister cars, is a vehicle that handles great doesn’t quite offer a complete performance package due to the fact that it only comes with 200 hp.

Taken in isolation, this level of power is enough for an enthusiastic driver, but in the current era when even hot hatches top that, a sportscar really needs more and here is where the aftermarket developers enter the stage.

The Subaru BRZ has recently received a tuning kit (preview) from Tunehouse , which promises goodies such as an engine swap. The coupe will get a 2.6-liter Cosworth crate engine with an intercooler, a HKS turbo and a billet crankshaft & flywheel, as well as an EcuTek ECU. Thus, the driver will be able to play with no less than 335 hp.

To handle the extra power, the vehicle will also receive Whiteline anti-roll bars, a limited-slip differential, an adjustable KW coilover suspension, a set of 18-inch rims, as well as a Cosworth braking system.
Afbeelding

Youp

Bericht door Youp » 01 mei 2012, 21:47

Enrico schreef:En dan weer ontopic
The Subaru BRZ (along with its Toyota GT 86 and Scion FR-S) sister cars, is a vehicle that handles great doesn’t quite offer a complete performance package due to the fact that it only comes with 200 hp.

Taken in isolation, this level of power is enough for an enthusiastic driver, but in the current era when even hot hatches top that, a sportscar really needs more and here is where the aftermarket developers enter the stage.

The Subaru BRZ has recently received a tuning kit (preview) from Tunehouse , which promises goodies such as an engine swap. The coupe will get a 2.6-liter Cosworth crate engine with an intercooler, a HKS turbo and a billet crankshaft & flywheel, as well as an EcuTek ECU. Thus, the driver will be able to play with no less than 335 hp.

To handle the extra power, the vehicle will also receive Whiteline anti-roll bars, a limited-slip differential, an adjustable KW coilover suspension, a set of 18-inch rims, as well as a Cosworth braking system.
Afbeelding
Leuk, maar ik vraag me wel af wat er met de balans en de handling gebeurt... Het zwaartepunt zal een stuk omhoog gaan, de neus zal wellicht een ietwat zwaarder worden en dikkere stabi's hoeft ook geen voordeel te zijn. Ik ben sceptisch...

Enrico

Bericht door Enrico » 01 mei 2012, 21:58

Youp schreef:
Enrico schreef:En dan weer ontopic
Leuk, maar ik vraag me wel af wat er met de balans en de handling gebeurt... Het zwaartepunt zal een stuk omhoog gaan, de neus zal wellicht een ietwat zwaarder worden en dikkere stabi's hoeft ook geen voordeel te zijn. Ik ben sceptisch...
adjustable KW coilover = uitwegen, zolang de wagen diagonaal uitgewogen is, zit het goed met de balans. als de auto goed afgesteld wordt, is het een monster met 335pk.... wat niet bekend is is de prijskaart, BRZ= 43,000 kit.... +25,000?

Youp

Bericht door Youp » 01 mei 2012, 22:33

Enrico schreef:
Youp schreef:
adjustable KW coilover = uitwegen, zolang de wagen diagonaal uitgewogen is, zit het goed met de balans. als de auto goed afgesteld wordt, is het een monster met 335pk.... wat niet bekend is is de prijskaart, BRZ= 43,000 kit.... +25,000?
Ik zou te allen tijde een kitje prefereren om het originele motorblok op te peppen. Danwel atmosferisch, danwel met drukvulling... Gewoon, omdat het kan. ;) En om het extreem lage zwaartepunt (een van de troefkaarten van deze auto) zo veel mogelijk te behouden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 02 mei 2012, 08:35

Ik kan mij nog wel een tijd herinneren waarin de meeste spelfouten op 't conto van ene Mr. Macboy stonden.

Trek 't je niet aan Enrico, zeker niet van iemand als Ilja. Het gaat steeds beter met jouw Nederlands en volgens mij helpen forums enorm bij je taalkundige progressie. Dus keep on posting, om 't maar ff in goed Nederlands uit te drukken. :D

Youp

Bericht door Youp » 02 mei 2012, 16:32

Dennis Cavallino schreef:Ik kan mij nog wel een tijd herinneren waarin de meeste spelfouten op 't conto van ene Mr. Macboy stonden.

Trek 't je niet aan Enrico, zeker niet van iemand als Ilja. Het gaat steeds beter met jouw Nederlands en volgens mij helpen forums enorm bij je taalkundige progressie. Dus keep on posting, om 't maar ff in goed Nederlands uit te drukken. :D
Fora. :tooth:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 02 mei 2012, 16:33

Youp schreef:
Dennis Cavallino schreef:Ik kan mij nog wel een tijd herinneren waarin de meeste spelfouten op 't conto van ene Mr. Macboy stonden.

Zowel fora als forums is goed. :mrgreen:

Youp

Bericht door Youp » 02 mei 2012, 16:48

Riceaux schreef:
Youp schreef:

Zowel fora als forums is goed. :mrgreen:
Nou... "Forums" is ingeburgerd wegens langdurig falen, of het tegenwoordig officieel "correct" is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat forum van origine een Latijns woord is, vandaar dat het meervoud eindigt op a. ;)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 02 mei 2012, 16:53

Nou... "Forums" is ingeburgerd wegens langdurig falen, of het tegenwoordig officieel "correct" is weet ik niet. Wat ik wel weet is dat forum van origine een Latijns woord is, vandaar dat het meervoud eindigt op a.
Volgens de dikke van Dale mag het officieel allebei tegenwoordig.

Plaats reactie