VS
Daar hebben we macboy niet voor nodig, rest my case
Ik ben benieuwd naar je ervaringen bij Hartog. Die jongens staan wel goed aangeschreven volgens mij. Ik moet eigenlijk de oliezeef ook een keer doen voor mijn gemoedsrust. Ga je hem vervangen of niet? Ik weet dat ze bij Hartog ook de oliezeef schoonkunnen maken met een borsteltje oid zonder het carter eraf te halen.ErikS schreef:De audi gaat in Juni naar Hartog.
Grote beurt, oliezeef en de kop.
die blokken zijn oersterk hoor!ErikS schreef:Neh, 't ding is wel netjes....![]()
Ik zou zelf nooit met zo'n pook blijven rijden, brrrrrrr....![]()
220+ op de klok is voor mij een no-go.
200K op de klok geen probleem, maar anders rij je hem naar de 250 toe... En dat is voor mij echt een grens.
kloptmatthyssie schreef:Even tussendoor: Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de M54B25? M'n vader is bezig met inruil vd E90..
Reind schreef:De 330i is beresterk en met AUT in staat om met gemak 350+K te halen. Dan heb je nog 125K te gaan. Als je daar 5 jaar over doet en erg dan nog 3K voor krijgt heb je 3,5K afgeschreven in 5 jaar. Is zo slecht nog niet.
Wat alleen niet klopt bij dit exemplaar is wel M bumpers maar geen M stuur. En volgens mij hoort die pook ook niet in deze auto
Hmm?///Joost schreef:Hoi Erik,
Heb je al een afspraak staan bij Hartog?
Ik weet het ook niet. Hij had het over een date of zoiets. Weet jij hier meer van?Robin Hartog schreef:Hmm?///Joost schreef:Hoi Erik,
Heb je al een afspraak staan bij Hartog?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten