[29-04-2010]DF @ CPZ deel X
-
Re: [29-04-2010]DF @ CPZ deel X
Héél erg stoere video. Zo'n stukje presentatie en interview geeft echt een extra dimensie mee aan zo'n video 

- Downforce Hans
leuke video. 

- Robin Hartog
Gave video hoor!

- GTRene
bij mij doet ie niet 

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Super om te zien...mooie impressie, en zeker het versnelde rondje over de baan was gaaf om te zien
Dat het geluid af en toe een beetje "overkilled" klinkt komt waarschijnlijk door mijn bagger speakers...
Of hebben meer mensen daar last van....

Dat het geluid af en toe een beetje "overkilled" klinkt komt waarschijnlijk door mijn bagger speakers...
Of hebben meer mensen daar last van....
- Robin Hartog
@Eric H: Nee, had ik ook last van (koptelefoon)..
- GTRene
wordt steeds benieuwder, heeft iemand anders een ander linkje voor me? ik zie alleen een wit beeld maar geen video aan uit of wat ook.
Ik kan beide video's niet zien

Ik kan beide video's niet zien

- ErikMartijn
Heb je silverlight wel geinstalleerd, heb ik net ook gedaan op de mac. Deed het eerst ook niet, maar safari even opnieuw opgestart en hij doet het. Dus als het op de mac lukt zou je zeggen dat het al helemaal goed zal gaan op zo'n raar windows ding.GTRene schreef:wordt steeds benieuwder, heeft iemand anders een ander linkje voor me? ik zie alleen een wit beeld maar geen video aan uit of wat ook.

- GTRene
zag al iets van silverlight...dat heb ik inderdaad niet...keek wel ff op die site ook maar veel bemoeienis van microsoft zo lijkt...aan veel regels gebonden? is dat niet scary...
maar dat zal het zijn, dat heb ik niet.
en daar zegt men steeds, gereed maar met fouten op pagina (voor de download) dus tja fouten op die pagina en ik wat downloaden?

maar dat zal het zijn, dat heb ik niet.
en daar zegt men steeds, gereed maar met fouten op pagina (voor de download) dus tja fouten op die pagina en ik wat downloaden?
- RVV
Rene, je kunt Silverlight zonder problemen downloaden. Niks engs aan. Oja jij bent ook nog aan de beurt in die video 

- Robin Hartog
Gewoon even op Google intikken: Download latest version Silverlight. Dan nieuwste versie Silverlight installeren, browser even opnieuw opstarten en dan zou-het-moeten-werken. (Behalve bij mij i.c.m. Chrome).
- Herman_Wassenaar
De NOS gebruikt ook Silverlight. Werkt daar iig fantastisch, hier straks ook!
- GTRene
oke, ga dat ff doen...stomme is hij zegt nu (zonder fouten op pagina) dat er al een versie op men pc staat? maar verwijderen en opnieuw installerenRico schreef:Rene, je kunt Silverlight zonder problemen downloaden. Niks engs aan. Oja jij bent ook nog aan de beurt in die video

doe ik nu en dan weer proberen

aaargh heb het dus wel (maar zegt zelden gebruikt) maar zie nog steeds een wit sherm....weer verwijderen en weer wat uploaden dan maar, het zal me lukken

- GTRene
:banaan:
wat bleek, ik had het wel? (nooit geweten) maar was silverlight 01? afijn vandaar miscommunicatie met pc...toen gedownload nwe versie dus druk op video zegt ie...u hebt mogelijk de oude versie wilt u de nwe
ik had dus 3 gedownload en der is al een 4...dus ook maar ja geklikt en nu dus kunnen kijken
beetje stoterig beeld/geluid maar kan aan HD of juist niet liggen, verder ziet het er goed uit
leuk, ik mag ook wel eens wat rustiger praten, altijd lastig met een mic voor je snuit als je het niet meer gewent bent
zo, nu de andere filmpjes ook maar eens kijken
thx for the tips
wat bleek, ik had het wel? (nooit geweten) maar was silverlight 01? afijn vandaar miscommunicatie met pc...toen gedownload nwe versie dus druk op video zegt ie...u hebt mogelijk de oude versie wilt u de nwe

beetje stoterig beeld/geluid maar kan aan HD of juist niet liggen, verder ziet het er goed uit

zo, nu de andere filmpjes ook maar eens kijken

thx for the tips
- ErikMartijn
Toppie
Dat stoterige ligt denk ik aan je computer, die is waarschijnlijk niet zo snel als je hartge
En wat moet je ook met zo'n pc ding man, een mac is veel handiger..

Dat stoterige ligt denk ik aan je computer, die is waarschijnlijk niet zo snel als je hartge

- Petrolhead Tom
Mac forever!
- GTRene
ErikMartijn schreef:Toppie![]()
Dat stoterige ligt denk ik aan je computer, die is waarschijnlijk niet zo snel als je hartge![]()

wat is een Mac dan...Mac PC of een laptop

Inderdaad mijn PC zal te traag zijn, heb het wel vaker bv als ik HD filmpje kijk dus meer belast dan stopt ie elke keer en dan gaat ie weer verder

waarschijnlijk kun je dat toch wel sneller laten gaan? maja te weinig verstand er van

Als zo'n mac een laptop is dan moet je ook een router (of hoe heet zo'n draadloos ding) hebben toch? krijg nu al koppijn

- @iko
misschien zit er een haas in je ventilator 

- Robin Hartog
Haha, mooi dit. Een Mac is een Apple. Als je een iMac hebt heb je geen router of draadloos netwerk nodig. Dat heb je pas nodig als je draadloos op je MacBook wilt werken (wat een Apple laptop isGTRene schreef:ErikMartijn schreef:Toppie![]()
Dat stoterige ligt denk ik aan je computer, die is waarschijnlijk niet zo snel als je hartge![]()
En wat moet je ook met zo'n pc ding man, een mac is veel handiger..ik ben al blij dat ik een beetje de PC kan gebruiken, moet er niet aan denken weer wat nieuws er bij te leren, althans niet te veel tegelijk
![]()
wat is een Mac dan...Mac PC of een laptop![]()
Inderdaad mijn PC zal te traag zijn, heb het wel vaker bv als ik HD filmpje kijk dus meer belast dan stopt ie elke keer en dan gaat ie weer verder![]()
waarschijnlijk kun je dat toch wel sneller laten gaan? maja te weinig verstand er van![]()
Als zo'n mac een laptop is dan moet je ook een router (of hoe heet zo'n draadloos ding) hebben toch? krijg nu al koppijn![]()

- GTRene
oh...duidelijk
ik blijf voorlopig nog wel ff achter men pc dus
trouwens hoe zal dat gaan bv als je zo'n Mac hebt, of iMac? kun je dan wel gewoon je @home behouden anders zou ik bv met men mailadres komen te zitten die tegenwoordig vaak deel van een wachtwoord/naam is op websites. krijg het nu al benauwd

ik blijf voorlopig nog wel ff achter men pc dus

trouwens hoe zal dat gaan bv als je zo'n Mac hebt, of iMac? kun je dan wel gewoon je @home behouden anders zou ik bv met men mailadres komen te zitten die tegenwoordig vaak deel van een wachtwoord/naam is op websites. krijg het nu al benauwd

- Robin Hartog
Haha, het is gewoon een veel beter systeem. Heeft niets te maken met je @home o.i.d.GTRene schreef:oh...duidelijk![]()
![]()
ik blijf voorlopig nog wel ff achter men pc dus![]()

- GTRene
oow Mac systeem vs Windows microsoft
ik heb nog oude, destijds kocht ik de vista met nwe pc toen ie net uit was, wat een ellende
toen die pc maar ingeruild en wat bijbetaald zograag wilde ik weer XP terug...dus heb nog XP media ofzo? dat deel gebruik ik helemaal nie, ik moet niet te veel dingetjes...magoed, soms was het wel handig als ik der makkelijker mee om kon gaan en onthouden.
thx for answering.

ik heb nog oude, destijds kocht ik de vista met nwe pc toen ie net uit was, wat een ellende

thx for answering.
- ErikMartijn
Als je niet te veel dingetjes wil moet je juist mac nemen, dat werkt veel simpeler, en zit veel vanzelfsprekender in elkaar. Je moet er even aan wennen, maar daarna is het allemaal veel duidelijker. Zeker voor mensen die niet bovengemiddeld goed met computers om kunnen gaan.GTRene schreef:oow Mac systeem vs Windows microsoft![]()
ik heb nog oude, destijds kocht ik de vista met nwe pc toen ie net uit was, wat een ellendetoen die pc maar ingeruild en wat bijbetaald zograag wilde ik weer XP terug...dus heb nog XP media ofzo? dat deel gebruik ik helemaal nie, ik moet niet te veel dingetjes...magoed, soms was het wel handig als ik der makkelijker mee om kon gaan en onthouden.
![]()
thx for answering.

- GTRene
Ik zal dat proberen te onthouden als ik ooit weer een nwe PC nodig heb, dan denk ik wel aan Mac donalds oidErikMartijn schreef:Als je niet te veel dingetjes wil moet je juist mac nemen, dat werkt veel simpeler, en zit veel vanzelfsprekender in elkaar. Je moet er even aan wennen, maar daarna is het allemaal veel duidelijker. Zeker voor mensen die niet bovengemiddeld goed met computers om kunnen gaan.GTRene schreef:oow Mac systeem vs Windows microsoft![]()
ik heb nog oude, destijds kocht ik de vista met nwe pc toen ie net uit was, wat een ellendetoen die pc maar ingeruild en wat bijbetaald zograag wilde ik weer XP terug...dus heb nog XP media ofzo? dat deel gebruik ik helemaal nie, ik moet niet te veel dingetjes...magoed, soms was het wel handig als ik der makkelijker mee om kon gaan en onthouden.
![]()
thx for answering.

dat windows zit er ook zo ingebakken.
dank voor de tips.

zijn er trouwens nog meer filmpjes van CPZ deel 10 die hier nog niet zjn gepost?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik gok dat het Mac verhalen voor Rene niet zo verstandig is.
Windows is voor hem oud en vertrouwd en zoveel doet ie blijkbaar niet met een pc. Waarom dan een Mac aanschaffen die veel duurder is en waar het allemaal net even anders werkt (niet moeilijker, wel vaak net even anders)
Een Mac is leuk, maar voor huis, tuin en keuken gebruik heeft het voor de gemiddelde mens niet heel veel toegevoegde waarde.
Windows is voor hem oud en vertrouwd en zoveel doet ie blijkbaar niet met een pc. Waarom dan een Mac aanschaffen die veel duurder is en waar het allemaal net even anders werkt (niet moeilijker, wel vaak net even anders)
Een Mac is leuk, maar voor huis, tuin en keuken gebruik heeft het voor de gemiddelde mens niet heel veel toegevoegde waarde.