Voor die gasten die veel rijden met zuipende auto's hebben vaak banen tijd = geld. Je kan in dezelfde tijd meer rondjes rijden en daarna je weer eerder geld verdienen per saldo is dat dan goedkoper.JP schreef: 05 aug 2023, 17:50Zag net een foto op FB, Excellium voor €2.43 de liter......Martijn M schreef: 31 jul 2023, 11:11Waarom niet? Normale ingang en uitgang blijft gewoon bestaan.Knot schreef: 31 jul 2023, 11:07 Op zich goed om de drukte wat te verspreiden alleen kunnen al die wappies geen BtG tijd meer zetten dan.
Denk wel een mooie oplossing, vooral geschikt voor mensen met een jaarkaart of degene die veel rondes achter elkaar rijden. Niet meer in die ellenlange file om de baan af te moeten om je banden ff op spanning te brengen. Ben benieuwd wat de peut prijs wordt.![]()
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Martijn M
Ja, vind het niet eens heel gek. Tuurlijk is het flink duurder dan bij ED, maar het moet ook niet te aantrekkelijk worden ivm de drukteJP schreef: 05 aug 2023, 17:50Zag net een foto op FB, Excellium voor €2.43 de liter......Martijn M schreef: 31 jul 2023, 11:11Waarom niet? Normale ingang en uitgang blijft gewoon bestaan.Knot schreef: 31 jul 2023, 11:07 Op zich goed om de drukte wat te verspreiden alleen kunnen al die wappies geen BtG tijd meer zetten dan.
Denk wel een mooie oplossing, vooral geschikt voor mensen met een jaarkaart of degene die veel rondes achter elkaar rijden. Niet meer in die ellenlange file om de baan af te moeten om je banden ff op spanning te brengen. Ben benieuwd wat de peut prijs wordt.![]()

- Knot
Ze willen het "mindere" volk weren...
- JP
Hoezo? Je mag er ook tanken als je geen BMW rijdt......(denk ik) 

- MParallel
- Auto: BMW
Als je maar betaalt.
Vind de prijs nog wel meevallen, gezien de AAA grade locatie.
Vind de prijs nog wel meevallen, gezien de AAA grade locatie.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Ik denk dat de in en uitgang ook wel prima zijn. Hoop gezeik over gezien.
- JP
Triest ongeval, 9 Augustus, tijdens Industriepool. 

- MParallel
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja stond ook al op de mainstream AD site...
RIP
Edit:
https://www.rtl.lu/sport/auto-moto-sport/a/2102325.html

RIP
Edit:
https://www.rtl.lu/sport/auto-moto-sport/a/2102325.html

- Knot
Beetje offroaden

- Joop
Die Duitsers hebben wel humor… Leuk gedaan en nog steeds een meer dan respectabele rondetijd.
De Scorpions onder de auto hebben het wel even zwaar gehad.

De Scorpions onder de auto hebben het wel even zwaar gehad.

- JP
Hopelijk dat de Engelsen dit niet na gaan doen 

-
Momentje op een erg nat Schwedenkreuz bij 5:55 dacht ik.
TC en ABS aan! Beetje het beste stuurlui staan aan wal, maar:
Misha zegt zelf dat je nooit moet 'hit the brakes in that situation', en dat doet ie daarna weer wél. Tuurlijk snap ik dat je de snelheid eruit wil halen....maar dit soort grappen heb ik in de sneeuw of op Papenburg(moedwillig) ook wel vaker.

(Toen ie scheef ging trekken, beetje modulerend gas erop en het was perfect op 't asfalt geweest, snelheid was behoorlijk laag ook nog eens)
TC en ABS aan! Beetje het beste stuurlui staan aan wal, maar:
Mee eens.@samellio
3 dagen geleden
Not sure about the TC but think you held the brakes too long, if you'd come off them and been very lightly on throttle you'd have balanced the car and possibly pulled off a perfect driftTrying to be quick in those conditions is horrible, I don't know how you manage to calmly talk through it all!
21
Beantwoorden
Misha zegt zelf dat je nooit moet 'hit the brakes in that situation', en dat doet ie daarna weer wél. Tuurlijk snap ik dat je de snelheid eruit wil halen....maar dit soort grappen heb ik in de sneeuw of op Papenburg(moedwillig) ook wel vaker.

(Toen ie scheef ging trekken, beetje modulerend gas erop en het was perfect op 't asfalt geweest, snelheid was behoorlijk laag ook nog eens)
- Fabian
Hij vangt hem toch prima op? Weinig op aan te merken, hij stuurt prima, kalm tegen de drift in en voelt het moment van grip prima aan. Ik denk dat 95% hem in de vangrail had gezet.
-
Hij blijft maar op die rem staan. En vind 'm wat traag reageren in 't begin zo van: Wat krijgen we nou. Maar z'n reactie's waren goed. Ik vind 't om de auto te redden meer dan ok, maar in de berm had niet gehoeven.Fabian schreef: 17 aug 2023, 08:23 Hij vangt hem toch prima op? Weinig op aan te merken, hij stuurt prima, kalm tegen de drift in en voelt het moment van grip prima aan. Ik denk dat 95% hem in de vangrail had gezet.
Ik heb 'm niet hoog in dit soort en vele situaties altijd met alles uit te rijden als een bezetene. Hij kent de Ring als geen ander, dat weten we, maar de rest...ik heb zo mijn beleving.
Dat 95% 'm in de vangrail had gezet. zal zeer zeker, ik denk 99% met tankslappers en al:)
- JP
Geen idee of de G*86 op PS4 staat of semi's, maar toen hij het had over 'standing water' en vervolgens 160 aantikte was ik bang dat hij 'm helemaal ging afschrijven. Bij SX en hevige regenval heb je (als ik herinner) van die overstekende 'riviertjes', terwijl je zelf ook van de rechterkant oversteekt naar links voor de bocht in Aremberg...... 

-
Volgens mij ook een uitstekende reactie? Met semi slicks aquaplanen is ook wel anders dan met een mooie straatband. Zelfs op lage snelheden blijf je maar door glibberen en is het voor je gevoel onmogelijk om die snelheid d'r uit te krijgen.Fabian schreef: 17 aug 2023, 08:23 Hij vangt hem toch prima op? Weinig op aan te merken, hij stuurt prima, kalm tegen de drift in en voelt het moment van grip prima aan. Ik denk dat 95% hem in de vangrail had gezet.
En de snelheid is ook beslist niet laag voor een natte ring met semi's.
-
De snelheid waarin hij ongewild in de situatie beland is niet al te hoog. Hij schrijft m inderdaad niet af.
Van de nood een deugd maken door m in de drifte te houden had mooiste geweest
Van de nood een deugd maken door m in de drifte te houden had mooiste geweest

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Hij remt niet erg lang toch? zijn voet zit heel lang boven de rem maar die drukt hij niet of amper in als ik het goed zie. Denk als je hem had geprobeerd uit te driften met gas houden dat je vervolgens hem de bocht erna in de grindbak parkeert omdat je de snelheid er niet meer uitkrijgt met die semi's eronder.
- Martijn M
Doe ff voor dan op een zeiknatte ring met een stugge/stijve auto op Nankang AR-1.Robin schreef: 17 aug 2023, 09:09 De snelheid waarin hij ongewild in de situatie beland is niet al te hoog. Hij schrijft m inderdaad niet af.
Van de nood een deugd maken door m in de drifte te houden had mooiste geweest![]()

-
Wordt 't een jij-bak verhaal:)Martijn M schreef: 17 aug 2023, 09:51Doe ff voor dan op een zeiknatte ring met een stugge/stijve auto op Nankang AR-1.Robin schreef: 17 aug 2023, 09:09 De snelheid waarin hij ongewild in de situatie beland is niet al te hoog. Hij schrijft m inderdaad niet af.
Van de nood een deugd maken door m in de drifte te houden had mooiste geweest![]()
![]()
Geef die kar maar even.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Denk dat hij het wel vrij netjes oplost. Maar goed, zijn split-second beslissingen wat je doet. De GR86 is erg speels maar kan een aardige 'hand vol' zijn op nat als hij gaat, zo hebben zowel Andre, de andere Wouter en deze Wouter laatst op Meppen nog kunnen ervaren.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Als je de tc aan hebt wordt t driften niet bepaald meer wat, dan denk ik dat remmen een prima optie is, dan hou je de boel in ieder geval aan het glijden in de juiste richting. Ik snap ook niet waarom hij op de grens moet rijden bij een filmpje om uit te leggen hoe je in de regen moet rijden op de ring, dat is al het slechtste advies ooit. Je moet eerder op 50% zitten van wat je normaal in de regen doet. Het verschil in grip tussen wel of niet op de ideale lijn zitten is killing.
Zelf ben ik heel rustig aan het opbouwen in de regen en zonder tc. Dat weerhoud je er ook van te hard te gaan en je rekent er op dat ie komt. Veel anderen vertrouwen op de tc en gaan gewoon (en ja dan kun je sneller).
Zelf ben ik heel rustig aan het opbouwen in de regen en zonder tc. Dat weerhoud je er ook van te hard te gaan en je rekent er op dat ie komt. Veel anderen vertrouwen op de tc en gaan gewoon (en ja dan kun je sneller).
-
Verrek. Heb je gelijk in, de TC stond aan....Jan Terwolde schreef: 17 aug 2023, 12:19 Als je de tc aan hebt wordt t driften niet bepaald meer wat, dan denk ik dat remmen een prima optie is, dan hou je de boel in ieder geval aan het glijden in de juiste richting.

- MParallel
Afschrijven had hem vast meer clicks and view opgeleverd en had die mooi als bedrijfskosten kunnen opvoeren.