Nederland gaat naar de haaien
- 350 Z
Re: Nederland gaat naar de haaien
Wij leven in een democratische dictatuur niets meer en niets minder.
-
Er zijn zeker ook dingen die ik niet begrijp hoor. Belasting als je het hebt verdient, wanneer je het overdraagt en wanneer het uit gegeven wordt. Neemt niet weg dat met anticiperen en creativiteit er vast gunstigere manieren zijn.Robin schreef:wat is het verschil tussen een belastingdienst die geld 'jat' waarover al vele keren belasting is betaald, want 't gaat hier dan om wit(spaar)geld, want zwart wordt niet eens over gepraat en doet niet terzake natuurlijk, en corruptie? De hele wereld is corrupt behalve Nederland ofzo? Alles moet altijd door en door dubbel belast worden? En grote delen verdwijnen in gaten die wij/ik niet bedacht hebben.Bij volk 'dat het nodig heeft' . Dus eigenlijk is die erfenis waar de overledene voor gespaard/gewerkt heeft en die hij bedoeld heeft voor naasten/familie/vrienden/buren bestemd voor volk wat er geen reet mee te maken heeft. Dat is een beetje hier hoe de successie/erfbelasting hier is. De grootste graaier is de belastingdienst/overheid.
Maar dit is geen discussie waard inderdaad
Hoe weet je waar dat geld voor gebruikt wordt trouwens? Misschien worden daar de begraafplaatsen wel deels van onderhouden.
Als ik je goed begrijp zijn/waren Occupiers allerhande verschillende gelukzoekers die er eigenlijk stonden alleen voor hun eigen belang? Zoja, heb je dat beeld uit de media? Want ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen het langere tijd bij elkaar uithouden als ze er alleen voor hun eigen belang zitten.Robin schreef:Ik las 'm en ja dat klopt ook, die Occupiers hebben niks te verliezen en alles te winnen(zeg maar de inbreker tov de burger, de Oostblok instromer naar NL, de Midden Oosten Vluchteling naar W Europa) , dus komt HUN dat goed uit
On that note, waar denk jij dat de mensen zijn die zich gezamelijk inzetten voor het algemeen belang? Ze moeten er zijn, toch?
Dit volg ik niet, als jij iets te verliezen hebt dan trekt Wilders zijn mond voor je open?Robin schreef:En over dat 'bek houden als we wat te verliezen hebben'. Daar hebben we Geert Wilders voor en dat bedoel ik nu een keer niet sarcastisch. Man heeft vanalles maar zeker ook karakter
Een pijnlijke herinnering aan de uitkomst in 2004?Peric schreef:Goh, een referendum.. Hier in NL, wa is da??

-
- Auto: Fun Damn Mentally
TLRS schreef:Er zijn zeker ook dingen die ik niet begrijp hoor. Belasting als je het hebt verdient, wanneer je het overdraagt en wanneer het uit gegeven wordt. Neemt niet weg dat met anticiperen en creativiteit er vast gunstigere manieren zijn.Robin schreef:wat is het verschil tussen een belastingdienst die geld 'jat' waarover al vele keren belasting is betaald, want 't gaat hier dan om wit(spaar)geld, want zwart wordt niet eens over gepraat en doet niet terzake natuurlijk, en corruptie? De hele wereld is corrupt behalve Nederland ofzo? Alles moet altijd door en door dubbel belast worden? En grote delen verdwijnen in gaten die wij/ik niet bedacht hebben.Bij volk 'dat het nodig heeft' . Dus eigenlijk is die erfenis waar de overledene voor gespaard/gewerkt heeft en die hij bedoeld heeft voor naasten/familie/vrienden/buren bestemd voor volk wat er geen reet mee te maken heeft. Dat is een beetje hier hoe de successie/erfbelasting hier is. De grootste graaier is de belastingdienst/overheid.
Maar dit is geen discussie waard inderdaad
Hoe weet je waar dat geld voor gebruikt wordt trouwens? Misschien worden daar de begraafplaatsen wel deels van onderhouden.
Misschien is geen zekerheid, buiten dat is het onderhoud van begraafplaatsten natuurlijk 'n schijntje qua centen tov de erfbelastinginkomsten
Als ik je goed begrijp zijn/waren Occupiers allerhande verschillende gelukzoekers die er eigenlijk stonden alleen voor hun eigen belang? Zoja, heb je dat beeld uit de media? Want ik kan me niet voorstellen dat zulke mensen het langere tijd bij elkaar uithouden als ze er alleen voor hun eigen belang zitten.Robin schreef:Ik las 'm en ja dat klopt ook, die Occupiers hebben niks te verliezen en alles te winnen(zeg maar de inbreker tov de burger, de Oostblok instromer naar NL, de Midden Oosten Vluchteling naar W Europa) , dus komt HUN dat goed uit
Jij mag mij dan uitleggen dat ze daar wél voor 'het algemeen belang' zitten en hoe we dat dan denken te weten. Net als dat Wim Kok en Samsom, mensen die zogenaamd voor het 'algemeen belang' gingen. Maar ga je gang en laat me zien wat Occupy doet voor dat 'algemeen belang'
On that note, waar denk jij dat de mensen zijn die zich gezamelijk inzetten voor het algemeen belang? Ze moeten er zijn, toch?
ik schat dit in als sarcastisch bedoeld, we leven in 'n maatschappij en die moet ook verder, dus moeten en zullen we daaraan wel moeten toegeven, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij een redelijk idealistische kijk op de wereld hebt, is niet erg, maar Wouter81 zei al ergens in 'n ander draadje dat eigenbelang wel de boventoon voert op deze aardbol, ik voeg er aan toe :van bankiers tot arm donker Afrika.
Dit volg ik niet, als jij iets te verliezen hebt dan trekt Wilders zijn mond voor je open?Robin schreef:En over dat 'bek houden als we wat te verliezen hebben'. Daar hebben we Geert Wilders voor en dat bedoel ik nu een keer niet sarcastisch. Man heeft vanalles maar zeker ook karakter
Ja , mensen die aanvoelen iets te verliezen te hebben hier in NL kunnen bij hem terecht, hij wil toch gesloten grenzen? Da's de praktisch aanpak als de burger in NL iets te verliezen heeft. Zo heb ik ook Bulgaren op bezoek gehad en ik had letterlijk iets te verliezen. Dus ik sta dan wel niet op de barricaden, maar zit met verschillende instanties/gemeente/uitmelkbureaucraten vaak om de tafel om mijn eigen hachie te redden/veilig te stellen: Het 'algemeen belang' doet zoiets echt niet voor je weet ik uit ervaring
-
Het is inderdaad allemaal 'niet zo positief' nee. Allemaal verschillende (botsende) culturen op één hoop hier.
Maar dat zal natuurlijk rap verbeteren met het (moeten) toelaten van vluchtelingen etc. Toch?
http://www.nu.nl/politiek/4069546/assch ... tisme.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het vingerwijzen kan beginnen!

Maar dat zal natuurlijk rap verbeteren met het (moeten) toelaten van vluchtelingen etc. Toch?
http://www.nu.nl/politiek/4069546/assch ... tisme.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het vingerwijzen kan beginnen!

- GTRene
ja het wordt nog heel gezellig, lees bv ook eens op FB oid als er een artikel komt over iets waar bv een bepaald type in voorkomt en of waar een bepaald type wel eens in voor kan komen,
als iemand daar wat van zegt, wat bv richting anti Islam gaat of zou kunnen gaan, heb je meteen een heleboel 'normaal' lijkende 'metgezellen' zowel man als vrouw die woorden gebruiken waarvan je denkt
En gaan schelden (goh) en dan vooral op NL en soortgelijke e.d.,
dan denk ik wel eens, jeej wat doe en of zoek je dan in NL behalve de Islam boven alles te plaatsen en de waarden en normen van NL omlaag te praten en de Koran zaken goed te praten.
Als het nu sporadisch voorkwam, het komt echt heel veel voor de laatste tijd, als er bv nwe nieuwsberichten oid opduiken en mensen daarop reageren.
En dat gaat alleen maar toenemen de komende jaren zo het lijkt, wordt nog gezellig
als iemand daar wat van zegt, wat bv richting anti Islam gaat of zou kunnen gaan, heb je meteen een heleboel 'normaal' lijkende 'metgezellen' zowel man als vrouw die woorden gebruiken waarvan je denkt

En gaan schelden (goh) en dan vooral op NL en soortgelijke e.d.,
dan denk ik wel eens, jeej wat doe en of zoek je dan in NL behalve de Islam boven alles te plaatsen en de waarden en normen van NL omlaag te praten en de Koran zaken goed te praten.
Als het nu sporadisch voorkwam, het komt echt heel veel voor de laatste tijd, als er bv nwe nieuwsberichten oid opduiken en mensen daarop reageren.
En dat gaat alleen maar toenemen de komende jaren zo het lijkt, wordt nog gezellig

-
Nog 'gezelliger' voor de koopkracht:(
Wiebes oetlul wat maak je me nou, we worden er vaak op gewezen dat graaiers niet in Den Haag/bij de overheid zitten, maar het tegendeel bewijs jij weer eens. Hoeveel btw zit er op 'n bezoekje bandidos? Krijg jij die van mij:)
http://www.nu.nl/economie-achtergrond/4 ... ereen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu denk ik 'n beetje tweeledig. 'Wij' zitten al decennia in 't hoogste (21%) tarief(ook reparaties), terwijl fietsenmakers/verbouwers/kappers en schoenmakers nog easy in 6% zitten. Dus van die kant bekeken worden we weer gelijk getrokken...
Wiebes oetlul wat maak je me nou, we worden er vaak op gewezen dat graaiers niet in Den Haag/bij de overheid zitten, maar het tegendeel bewijs jij weer eens. Hoeveel btw zit er op 'n bezoekje bandidos? Krijg jij die van mij:)
http://www.nu.nl/economie-achtergrond/4 ... ereen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu denk ik 'n beetje tweeledig. 'Wij' zitten al decennia in 't hoogste (21%) tarief(ook reparaties), terwijl fietsenmakers/verbouwers/kappers en schoenmakers nog easy in 6% zitten. Dus van die kant bekeken worden we weer gelijk getrokken...
-
Wat ik bedoel te zeggen dat je geen idee hebt van het doel van dat geld. Maar je wekt het idee dat het gaat naar iets waarvan jij vind dat niet goed is. Waardoor ik mij afvraag wat jij ervan zou denken als dat belasting geld blijkt te gaan naar iets wat je wel goed vindt?Robin schreef:Misschien is geen zekerheid, buiten dat is het onderhoud van begraafplaatsten natuurlijk 'n schijntje qua centen tov de erfbelastinginkomsten
Daar heb ik me niet in verdiept. Zou ik dat willen dan ging ik zelf informatie zoeken op het internet. Ik weet zeker dat het beeld dan anders is dan wat op TV te zien is geweest.Robin schreef:Jij mag mij dan uitleggen dat ze daar wél voor 'het algemeen belang' zitten en hoe we dat dan denken te weten. Net als dat Wim Kok en Samsom, mensen die zogenaamd voor het 'algemeen belang' gingen. Maar ga je gang en laat me zien wat Occupy doet voor dat 'algemeen belang'
Tenzij je mij kunt overtuigen dat ze er direct belang bij hebben, ben ik geneigd te geloven dat ze er niet alleen voor zichzelf staan.
Verder: als de ene persoon A wil en de andere G, dan kom je normaliter ergens halverwege uit. Dus hard maken dat een politicus wel of niet het Algemeen belang dient is ongetwijfeld lastig. En als de meeste mensen het niet geloven, omdat ze het niet begrijpen is het vast makkelijker voor een politicus/ca om zulke idealen los te laten.
Heb je dat beeld gevormd met informatie die je zelf hebt opgedaan of door wat anderen hebben geformuleerd? Vind je eigenbelang per definitie slecht? Hoe dien jij het algemeen belang?Robin schreef:..maar Wouter81 zei al ergens in 'n ander draadje dat eigenbelang wel de boventoon voert op deze aardbol, ik voeg er aan toe :van bankiers tot arm donker Afrika.
Praktisch? Hekje om NL en klaar?Robin schreef:Ja , mensen die aanvoelen iets te verliezen te hebben hier in NL kunnen bij hem terecht, hij wil toch gesloten grenzen? Da's de praktisch aanpak als de burger in NL iets te verliezen heeft.

Klinkt als een kans om m'n creativiteit te prikkelen. Voor het gemak ga ik ervan uit dat je er niet kiest voor een andere professie. Wat heb je geprobeerd om tuig te weren, het lastiger te maken, etcetera? Antwoord hoeft niet openbaar, uiteraard..Robin schreef:Zo heb ik ook Bulgaren op bezoek gehad en ik had letterlijk iets te verliezen. Dus ik sta dan wel niet op de barricaden, maar zit met verschillende instanties/gemeente/uitmelkbureaucraten vaak om de tafel om mijn eigen hachie te redden/veilig te stellen: Het 'algemeen belang' doet zoiets echt niet voor je weet ik uit ervaring
- GTRene
toen ik hekje om las moest ik denken aan dit bericht>TLRS schreef: Praktisch? Hekje om NL en klaar?
.
http://nos.nl/artikel/2041916-hongarije ... anten.html" onclick="window.open(this.href);return false;Hongarije gaat een vier meter hoog hek langs de grens met Servië plaatsen om de stroom van illegale migranten te stoppen. Dat heeft de Hongaarse minister van Buitenlandse Zaken Peter Szijjarto op een persconferentie aangekondigd.
-
I wonder how that'll work out..
- GTRene
als mensen echt willen krijg je taferelen ala Spanje/Afrika, ze weten ook dat de grenswachten die mensen niet neerschieten oid (als bv grens Oost en West Berlijn destijds) en ze veel 'rechten' krijgen toegeworpen en dus doen ze het gewoon...TLRS schreef:I wonder how that'll work out..
Berlijnse muur voorbeeld, zelfs daar probeerden mensen over te gaan, daar werd vaak wel geschoten>Afrikaanse migranten zitten boven op het hek op de grens tussen Noord-Afrika en Europa. Spaanse grensbewakers proberen ze terug te sturen.
evenals het hek tussen Noord en Oost Korea, denk dat je daar ook niet snel over gaat...heel andere rechten aldaar, niet zo beschermend als Europa zeg maar voor de mensen.
in NL hebben we ook wel een Hek, Youp van't Hek

-
LOL @ René, het enige hek in NL is Youp van 't Hek.
@TLRS: In 't kort: We snappen mekaar wel hoor. Mijn praktijk'ervaring'(...voor wat dat waard is) door de decennia icm info die we opdoen waar dan ook.
Van TV /krant/internet, volk wat ik spreek, de vreemde reizen die ik heb gemaakt naar voor vele NLers obscuurdere niet toeristische gebieden, de bedrijven en klanten waar ik mee werk, de instanties waar ik als ondernemer/werkgever/slaaf van dit land lol mee te maken krijg geven mij 'n beeld van NL/EU/ROW. Niet van 'horen zeggen' en alleen 'De Telegraaf' natuurlijk.

@TLRS: In 't kort: We snappen mekaar wel hoor. Mijn praktijk'ervaring'(...voor wat dat waard is) door de decennia icm info die we opdoen waar dan ook.
Van TV /krant/internet, volk wat ik spreek, de vreemde reizen die ik heb gemaakt naar voor vele NLers obscuurdere niet toeristische gebieden, de bedrijven en klanten waar ik mee werk, de instanties waar ik als ondernemer/werkgever/slaaf van dit land lol mee te maken krijg geven mij 'n beeld van NL/EU/ROW. Niet van 'horen zeggen' en alleen 'De Telegraaf' natuurlijk.

-
*bestelt voor 3 man patat voor 1 persoon met extra mayo, want 't kén weer*
http://www.nu.nl/geldzaken/4070885/vert ... -jaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nu.nl/geldzaken/4070885/vert ... -jaar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
yep,

http://www.mixedgrill.nl/2015/06/18/dez ... elijk-weg/" onclick="window.open(this.href);return false;Deze crisis ging wel heel makkelijk weg

- Peric
Kwam voorbij op Facebook.. Vond 'm wel leuk.. 

Op een dag ging een bloemist naar de kapper
om zijn haar te laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt vroeg de bloemist wat hij de
kapper moest betalen.
De kapper antwoordde:
'Ik neem deze week van niemand geld aan omdat ik deze week bezig
ben met dienstverlening aan de Gemeenschap’.
De bloemist was blij en verliet de winkel.
Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij
een kaartje met het opschrift “dank u” en een dozijn rozen voor de
deur.
Later op de dag komt een agent om zijn
haardos te laten fatsoeneren.
Als hij na afloop wil betalen zegt de kapper weer:
De agent vond het mooi en verliet vrolijk de kapsalon.
Toen de kapper de volgende ochtend zijn kapsalon opende zag hij
een kaartje met het opschrift “dank u” en een dozijn donuts voor
bij de koffie.
Nog dezelfde dag kwam er een lid van de 2e Kamer om zijn haar te
laten knippen.
Nadat de kapper zijn haar had geknipt, vroeg het parlementslid wat
hij de kapper moest betalen.
De kapper antwoordde weer:
Het lid van het Parlement was zeer gelukkig en verliet de
kapsalon.
De volgende ochtend, toen de kapper zijn kapsalon weer open deed
stonden er al een dozijn Parlementsleden in de rij te wachten voor
een gratis kapsel.
En dat, mijn vrienden, illustreert het fundamentele verschil
tussen de burgers van ons land en de politici die
het besturen.
- GTRene
whahahah 

-
Ok, fair enough.. zal ik het wel zijn die het zo niet ziet of wil zien..Robin schreef:In 't kort: We snappen mekaar wel hoor. Mijn praktijk'ervaring'(...voor wat dat waard is) door de decennia icm info die we opdoen waar dan ook.
-
Hoe wil jij 't dan zien? Waar haal jij dan je info vandaan? En deugt die dan wél?TLRS schreef:Ok, fair enough.. zal ik het wel zijn die het zo niet ziet of wil zien..Robin schreef:In 't kort: We snappen mekaar wel hoor. Mijn praktijk'ervaring'(...voor wat dat waard is) door de decennia icm info die we opdoen waar dan ook.
Maakt mij niet uit hoor, ik weet zo langzamerhand wel hoe de wereld 'n beetje werkt.

-
Let me rephrase, je hebt vast meer ervaring dan mij, in die zin kan ik proberen daar wat van te leren. Maar het is ook een deel beleving, die kleuren ervaringen. En in dat opzicht is elk mens anders, elk moment anders en elke omgeving anders. Je legt de nadruk op een negatieve, menselijke eigenschap die zou overheersen. En waar of niet waar, met die gedachte wil ik niet leven. Of handelen, met excuus "een ander doet dat toch ook".
Dat gaat me beter af als ik dingen begrijp en als ik het gevoel heb er het juiste mee te kunnen doen.
Dat gaat me beter af als ik dingen begrijp en als ik het gevoel heb er het juiste mee te kunnen doen.
-
Geloof 't of niet; die denkwijze/beleving had ik ook...TLRS schreef:Let me rephrase, je hebt vast meer ervaring dan mij, in die zin kan ik proberen daar wat van te leren. Maar het is ook een deel beleving, die kleuren ervaringen. En in dat opzicht is elk mens anders, elk moment anders en elke omgeving anders. Je legt de nadruk op een negatieve, menselijke eigenschap die zou overheersen. En waar of niet waar, met die gedachte wil ik niet leven. Of handelen, met excuus "een ander doet dat toch ook".
Maar dat is wel bijna 20 jaar terug.
Ik zag ook altijd 'het goede in de mens', ik wilde dat ik dat nóg had:)
- dvh
Gek. ik heb juist altijd het tegenovergestelde gehad... Nu nog steeds overigens.Ik zag ook altijd 'het goede in de mens'
- Peric
Denk dat dat de betere instelling is tegenwoordig David..
Voorkomen is beter dan genezen.
Voorkomen is beter dan genezen.
-
Daarom zeg ik ook 'zag', door schade en schande wordt men wijs ofzo:)
Idealisme is ook zoiets. Dat kun je als man zijnde bij vrouwen hebben, of bij 'n type auto, maar dat gaat al niet werken lol, laat staan alles wat op deze aardkloot gebeurt.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Dat is wat 't is. Zware taak. Daarom doe ik daar niet aan mee:)
Idealisme is ook zoiets. Dat kun je als man zijnde bij vrouwen hebben, of bij 'n type auto, maar dat gaat al niet werken lol, laat staan alles wat op deze aardkloot gebeurt.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Dat is wat 't is. Zware taak. Daarom doe ik daar niet aan mee:)
-
Lost for words here.. 

- Luco
Tja TLRS, vreemde wereld soms.
Ik ben meer van wie goed doet, goed ontmoet.
Al heb ik daarmee ook al een paar keer flink mijn kop gestoten, het is niet anders.
Maar bedonder me niet, want dat kan ik veel beter
Ik ben meer van wie goed doet, goed ontmoet.
Al heb ik daarmee ook al een paar keer flink mijn kop gestoten, het is niet anders.
Maar bedonder me niet, want dat kan ik veel beter

-
Luco, dat is waar, het 'wie goed doet goed ontmoet' principe is een prima basis.
Maar wat je al zegt, dat kan ook wel eens verkeerd gaan. Zoals het bekende liedje 'Fourfiveseconds' van Rihanna/West/McCartney: "Cause all of my kindness, is taken for weakness"
'ieder voor zich, en god voor ons allen' is misschien iets te zwart wit, maar als je hier in NL niet je kop erbij hebt(en in alle landen natuurlijk), wordt je gauw overal 'n oor aan genaaid, van postbedrijven/energiebedrijven/internetaanbieders/telefoonaanbieders tot gemeentes/overheden, (auto)bedrijven waar jij van koopt en sommige leveranciers tot aan je eigen 'klanten' die proletarisch winkelen als hobby hebben.
Dus daar ben ik veel meer dan vroeger op gefocussed: Gekke Henkie kreeg nogal eens het deksel op de neus, nu niet meer.
Nu weet ik ook wel 'de wereld is hard' en dat was ie altijd al, maar de 'verharding' van de burger hier in NL, minder hoffelijkheid etc etc. Ik heb lang de TLRS manier willen blijven volhouden(en da's iets positiefs, geen aanval) , maar op een gegeven moment werkt dat niet meer altijd. Gelukkig nog wel eens of vaker godzijdank.
Mijn internetverkopen gaan leuk.Blij mee.
Als ik zie dat klanten door 'n paar mails/correspondentie mij al dikke bedragen overmaken naar onze rekening vanuit alle windstreken binnen Europa en ik dus m'n product verstuur en ik prachtige enthousiaste reacties lees wanneer de klok binnen bij hun is: Kijk, dáár doe je het voor. Dat klinkt cheesy en 'n cliché maar dan maar:)
Er is nog hoop
Ennuh, wat ook altijd goed werkt in mijn geval?
Je hobby. En dan bedoel ik niet meteen de stamkroeg en zuipen:)
Nee, bijv de driftdagen en trackdays waar ik nu wat meer inzit de laatste jaren.
Het enthousiasme van de medehobbyisten op Assen of Papenburg. De tevreden gezichten. De lol met m'n maten , met z'n allen, nog voordat je in de auto stapt. Dan zie je positiviteit 100%. Is bijna 'n drug. Zo mooi is dat. Serieus.
Maar wat je al zegt, dat kan ook wel eens verkeerd gaan. Zoals het bekende liedje 'Fourfiveseconds' van Rihanna/West/McCartney: "Cause all of my kindness, is taken for weakness"
'ieder voor zich, en god voor ons allen' is misschien iets te zwart wit, maar als je hier in NL niet je kop erbij hebt(en in alle landen natuurlijk), wordt je gauw overal 'n oor aan genaaid, van postbedrijven/energiebedrijven/internetaanbieders/telefoonaanbieders tot gemeentes/overheden, (auto)bedrijven waar jij van koopt en sommige leveranciers tot aan je eigen 'klanten' die proletarisch winkelen als hobby hebben.
Dus daar ben ik veel meer dan vroeger op gefocussed: Gekke Henkie kreeg nogal eens het deksel op de neus, nu niet meer.
Nu weet ik ook wel 'de wereld is hard' en dat was ie altijd al, maar de 'verharding' van de burger hier in NL, minder hoffelijkheid etc etc. Ik heb lang de TLRS manier willen blijven volhouden(en da's iets positiefs, geen aanval) , maar op een gegeven moment werkt dat niet meer altijd. Gelukkig nog wel eens of vaker godzijdank.
Mijn internetverkopen gaan leuk.Blij mee.
Als ik zie dat klanten door 'n paar mails/correspondentie mij al dikke bedragen overmaken naar onze rekening vanuit alle windstreken binnen Europa en ik dus m'n product verstuur en ik prachtige enthousiaste reacties lees wanneer de klok binnen bij hun is: Kijk, dáár doe je het voor. Dat klinkt cheesy en 'n cliché maar dan maar:)
Er is nog hoop

Ennuh, wat ook altijd goed werkt in mijn geval?
Je hobby. En dan bedoel ik niet meteen de stamkroeg en zuipen:)
Nee, bijv de driftdagen en trackdays waar ik nu wat meer inzit de laatste jaren.
Het enthousiasme van de medehobbyisten op Assen of Papenburg. De tevreden gezichten. De lol met m'n maten , met z'n allen, nog voordat je in de auto stapt. Dan zie je positiviteit 100%. Is bijna 'n drug. Zo mooi is dat. Serieus.