Kans op buien, maar niet zo erg als vandaag.
Ik hoop op regen, ik vermoed dat de Ferrari hier ronduit oppermachtig is op droog.
Kans op buien, maar niet zo erg als vandaag.
Max ging bloedhard in z’n polerondje, kreeg geel in laatste sector ging van het gas af, schakelde terug en was bijna 8 honderdste sneller dan leClerc. Daarna ging ie in de eerste bocht na finish rechtdoor.Frank_Sch schreef: 22 apr 2022, 18:55 Apart, ik dacht da Max ergens een bocht miste tijdens zijn pole rondje. Maar dat zal dan een verkeerde waarneming van mij zijn? Of mag dat wel?
Pech voor Sergio, met al die rode vlaggen is het wel een beetje tombola.
Na zijn pole rondje eraf.Frank_Sch schreef: 22 apr 2022, 18:55 Apart, ik dacht da Max ergens een bocht miste tijdens zijn pole rondje. Maar dat zal dan een verkeerde waarneming van mij zijn? Of mag dat wel?
Pech voor Sergio, met al die rode vlaggen is het wel een beetje tombola.
geen enkel probleem mee, kan gewoon terug kijken, spoelen, pauzeren waar ik wil zonder haperingen.Mark 320iS schreef: 22 apr 2022, 20:49 Hebben jullie ook zoveel gedoe met Viaplay? Ik vind die app echt beschamend slecht. Ik wil nu bijv. even het einde van de kwali kijken, maar dat staat er gewoon niet op. Dan staat er bijv. wel dat nu 'Shakedown' live is, maar ook die doet het niet. Vorige week idem dito. Is dit herkenbaar?
Dat ja, icm regelmatig haperen, programma’s die er niet op staan etc. Internet is hier razendsnel, TV hangt zelfs aan de kabel.Arthur schreef: 23 apr 2022, 01:08 Dat bedoelt Mark niet (denk ik). Je kunt de uitzendingen niet of nauwelijks vinden in de app als ze geweest zijn. Had ik vorige week ook, ergerlijk.
Dit! M'n schoonzoon heeft 't en we dachten dat we 'live' waren paar weken terug , maar ik vond het daar nog zo helder en zonnig terwijl het daar al schemering zou moeten zijn. Keken we naar een training van de dag ervoor ofzo..... Net op het moment van de formation lap kwamen we erachter in koor een 'gvd' roepend.Arthur schreef: 23 apr 2022, 01:08 Dat bedoelt Mark niet (denk ik). Je kunt de uitzendingen niet of nauwelijks vinden in de app als ze geweest zijn. Had ik vorige week ook, ergerlijk.
Current FIA forecast indicates a 60 per cent chance of rain for both #F1Sprint today and the race on Sunday. FP2 likely to be dry. #ImolaGP
Yes
Klopt helemaal, heb ik ook problemen mee hier.Arthur schreef: 23 apr 2022, 01:08 Dat bedoelt Mark niet (denk ik). Je kunt de uitzendingen niet of nauwelijks vinden in de app als ze geweest zijn. Had ik vorige week ook, ergerlijk.
Volledig met je eens ouweOpa schreef: 23 apr 2022, 16:12Klopt helemaal, heb ik ook problemen mee hier.Arthur schreef: 23 apr 2022, 01:08 Dat bedoelt Mark niet (denk ik). Je kunt de uitzendingen niet of nauwelijks vinden in de app als ze geweest zijn. Had ik vorige week ook, ergerlijk.
Commentaar is saai, de voor- en na-beschouwing kijk ik al niet eens meer.....nee, doe mij het team van vorig jaar maar met Mol, de tandarts en van Gameren, veel leuker en af en toe nog een geintje tussendoor, m.a.w. Viaplay sucks!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten