Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Dat heb ik ook al proberen aan te smeren, maar dat wil er nog niet doorheen komen. Anders maar even stiekem doen. (Ligt er wel aan hoe de leasemaatschappij erover denkt, maar goed.)
- Chris van S.
- Berichten: 2065
- Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
- Locatie: Reeuwijk
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Software updates kan je maar beter geheim houden bij de leasemaatschapijen.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Daar was ik inderdaad ook al bang voor ja. Ach ja, dan maar niet.Chris van S. schreef:Software updates kan je maar beter geheim houden bij de leasemaatschapijen.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Nu je de nieuwe 3 serie regelmatig ziet rijden in alle kleuren en uitvoeringen, moet ik toch wel eerlijk bekennen dat ik het een prachtige auto vind. In het begin was ik redelijk sceptisch en vond ik de 5 serie veel mooier gelukt, maar de nieuwe 3 doet er zeker niet voor onder qua ontwerp.
De 5 serie is mooier dan de nieuwe A6 en de nieuwe 3 is vele malen mooier dan de vernieuwde A4. Goed bezig daar bij BMW
De 5 serie is mooier dan de nieuwe A6 en de nieuwe 3 is vele malen mooier dan de vernieuwde A4. Goed bezig daar bij BMW
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 29150
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
5 vind ik ontzettend gaaf! Maar de 3 ik weet het nog niet... Zij en achter aanzicht vind ik erg mooi maar de neus nog niet en het dashboard vind ik rommelig 
Maar goed toen 7 jaar geleden de e90 kwam vond ik de e46 ook vele malen mooier terwijl ik de e90 nu minstens net zo mooi vind....
Dus ben benieuwd, de tijd zal het leren
Maar goed toen 7 jaar geleden de e90 kwam vond ik de e46 ook vele malen mooier terwijl ik de e90 nu minstens net zo mooi vind....
Dus ben benieuwd, de tijd zal het leren
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Rommelig en grof dash idd, daarbij groot groter grootst...........doet volledig afbreuk aan het type auto IMHO
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Als ik 1 minpunt zou noemen is dat het scherm als een iPad op het dash staat. Vind het zoals in de 5-serie veel mooier geintegreerd. Maar voor de rest is het heel lekker; zo'n groot scherm. 
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Om het nieuwe dashboard uit de nieuwe 3-serie rommelig te noemen moet het vooral toch in je hoofd rommelig zijn 
Run flat tyres op zakelijke auto's heb ik nooit begrepen: waarom niet gewoon de ANWB bellen bij een lekke band en met een huurauto verder tuffen zoals je bij elke leasemij kan regelen ? Of ben ik nou gek en mis ik het punt ?
Run flat tyres op zakelijke auto's heb ik nooit begrepen: waarom niet gewoon de ANWB bellen bij een lekke band en met een huurauto verder tuffen zoals je bij elke leasemij kan regelen ? Of ben ik nou gek en mis ik het punt ?
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ik vind het dashboard van de 3 juist mooier dan dat van de 5. In de 5 heb je een kolossale, massieve homp plastic voor je. In de 3 is het veel minder massief, omdat het scherm er bovenop staat.Robin Hartog schreef:Als ik 1 minpunt zou noemen is dat het scherm als een iPad op het dash staat. Vind het zoals in de 5-serie veel mooier geintegreerd. Maar voor de rest is het heel lekker; zo'n groot scherm.
Ik vind de vorige 3 in veel opzichten mooier dan de huidige (compacter, zescilinders), maar het dashboard van de nieuwe vind ik een enorme sprong vooruit.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Dat is dan wel weer een voordeel ja.Snipe schreef:Ik vind het dashboard van de 3 juist mooier dan dat van de 5. In de 5 heb je een kolossale, massieve homp plastic voor je. In de 3 is het veel minder massief, omdat het scherm er bovenop staat.Robin Hartog schreef:Als ik 1 minpunt zou noemen is dat het scherm als een iPad op het dash staat. Vind het zoals in de 5-serie veel mooier geintegreerd. Maar voor de rest is het heel lekker; zo'n groot scherm.
Ik vind de vorige 3 in veel opzichten mooier dan de huidige (compacter, zescilinders), maar het dashboard van de nieuwe vind ik een enorme sprong vooruit.
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Kijk en vergelijk;




Het verschil is overduidelijk;
Rust in de E9X, ADHD in de F3X
Het nieuwe dash is veel drukker, minder fraai gelijnd ( dit ondanks de kamelenbult in de oude, die natuurlijk ook een misser was), maar vooral is het veel groffer, de roosters kan je wel op BBQ-en, er zit geen flow in, de overgangen zijn erg gezocht en doen IMHO erg goedkoop aan, de klokkenwinkel vind ik minder fraai, de middenconsole met aan de rechterkant een steunbeer alsof anders het het hele dash in mekaar dondert, van rechts bekeken lijkt alsof de middenconsole met de knoppen voor airco er zo opgeplakt zit.........neh, dit doet het niet voor mij, te veel snick-snack, rommelig, grof, te veel gaten en kieren die a functioneel zijn, te kunstmatig IMHO...........geef me snel een Ritalin.....
Het verschil is overduidelijk;
Rust in de E9X, ADHD in de F3X
Het nieuwe dash is veel drukker, minder fraai gelijnd ( dit ondanks de kamelenbult in de oude, die natuurlijk ook een misser was), maar vooral is het veel groffer, de roosters kan je wel op BBQ-en, er zit geen flow in, de overgangen zijn erg gezocht en doen IMHO erg goedkoop aan, de klokkenwinkel vind ik minder fraai, de middenconsole met aan de rechterkant een steunbeer alsof anders het het hele dash in mekaar dondert, van rechts bekeken lijkt alsof de middenconsole met de knoppen voor airco er zo opgeplakt zit.........neh, dit doet het niet voor mij, te veel snick-snack, rommelig, grof, te veel gaten en kieren die a functioneel zijn, te kunstmatig IMHO...........geef me snel een Ritalin.....
- Tristan
- Berichten: 13445
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ik vond die (dubbele) bult juist nooit zo fraai. Dus het scherm in de F30 vind ik wel een mooie oplossing.
- FreudeamFahren
- Berichten: 2857
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Och, ik kijk er nu al 35.000 km tegenaan ondertussen en van achter het stuur beleef je het anders dan vanaf een (bijzonder matig trouwens) fotootje... Druk vind ik het in ieder geval zeker niet en het zit ergonomisch briljant in elkaar!
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Daarom ook; IMHO 
Foto`s met dank aan Bimmerpost
Ergonomisch zijn ze allemaal briljant, all dik 30 jaar............
Hier gaat het om lijnen, hoeken en gaten..........
Foto`s met dank aan Bimmerpost
Ergonomisch zijn ze allemaal briljant, all dik 30 jaar............
Hier gaat het om lijnen, hoeken en gaten..........
- Joop
- Berichten: 9086
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Als je de interieurs van alle 3ers naast elkaar zet (en ook even goed in tijd plaatst wanneer die auto's gebouwd zijn) dan is het interieur van de F30 3er voor mij ook het minst geslaagd. Vanaf het begin af aan heb ik de vormgeving al iets te 'funcky' gevonden. Een verkleinde aangepaste uitvoering van het F10 dashboard was een betere keuze geweest. Weliswaar wat saai en zakelijk, maar mijn inziens beter passend bij de auto.
Het dashboard uit de E46 blijf IMO nog de meest geslaagde, die dubbele bult bij het E90 dashboard is ook nog steeds niet mijn favoriet, waarbij de 'enkelbults' oplossing (zonder Idrive) uit mijn vorige coupe veel fraaier was. De layout boven de tunnel en van de tunnel zelf bij de E9x vind ik dan wel weer heel rustig en opgeruimd ogend. Bij de E46 en modellen ervoor stond er enkel een pookje; nu moet er meer in weggestauwd worden en in vergelijk met de F30 is de tunnel zelf ook drukker van vormgeving geworden bij de F30. De Idrive knop kort bij de pook vind ik zelf geen hele handige, zowel qua ergonomie als qua vormgeving.
Materialen zijn bij de F30 t.o.v. de E90 wel verbeterd. Klokkenwinkel van de F30 is ook weer als vanouds. Die vier tellers blijf ik wel een pluspunt vinden, niet wegnemende dat de tellers in de E90 wel goed afleesbaar waren en als je een coupe/cabrio of 335i rijdt je altijd de beschikking had over de olietemperatuurmeter, die uit puur plaatstingsgebrek een plaatsje op de plek van de verbruiksmeter heeft/had gekregen. Nu is die ruimte gewoon over vier tellers te verdelen.
Moet zeker gezegd zijn, dat wanneer je eenmaal achter het stuur zit e.e.a. snel went; echter wel zo dat wanneer je in een ouder model stapt, je de knoppen sneller terug gevonden hebt dan in de nieuwere modellen. Switch je tussen de diverse modellen van eenzelfde generatie dan zul je bij het overstappen geen hinder ondervinden.
Het dashboard uit de E46 blijf IMO nog de meest geslaagde, die dubbele bult bij het E90 dashboard is ook nog steeds niet mijn favoriet, waarbij de 'enkelbults' oplossing (zonder Idrive) uit mijn vorige coupe veel fraaier was. De layout boven de tunnel en van de tunnel zelf bij de E9x vind ik dan wel weer heel rustig en opgeruimd ogend. Bij de E46 en modellen ervoor stond er enkel een pookje; nu moet er meer in weggestauwd worden en in vergelijk met de F30 is de tunnel zelf ook drukker van vormgeving geworden bij de F30. De Idrive knop kort bij de pook vind ik zelf geen hele handige, zowel qua ergonomie als qua vormgeving.
Materialen zijn bij de F30 t.o.v. de E90 wel verbeterd. Klokkenwinkel van de F30 is ook weer als vanouds. Die vier tellers blijf ik wel een pluspunt vinden, niet wegnemende dat de tellers in de E90 wel goed afleesbaar waren en als je een coupe/cabrio of 335i rijdt je altijd de beschikking had over de olietemperatuurmeter, die uit puur plaatstingsgebrek een plaatsje op de plek van de verbruiksmeter heeft/had gekregen. Nu is die ruimte gewoon over vier tellers te verdelen.
Moet zeker gezegd zijn, dat wanneer je eenmaal achter het stuur zit e.e.a. snel went; echter wel zo dat wanneer je in een ouder model stapt, je de knoppen sneller terug gevonden hebt dan in de nieuwere modellen. Switch je tussen de diverse modellen van eenzelfde generatie dan zul je bij het overstappen geen hinder ondervinden.
- romo
- Berichten: 27172
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Funcky........................mooie kreet, wij bedoelen het zelfde...........
Ik bedenk net weer een nieuwe kreet;
Het oogt niet homogeen.............IMHO
Ik bedenk net weer een nieuwe kreet;
Het oogt niet homogeen.............IMHO
- Tristan
- Berichten: 13445
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ik vind ook de dashboards uit de tijd van de E38, E39 en E46 erg fraai. Rustig, strak, mooie materialen en zat goed in elkaar. Bij de Bangle modellen vond ik het wat minder.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Toch is het een feit dat veel mensen gewoon moeite hebben met wennen aan iets nieuws. Ook ik vind de E46 zowel binnen als buiten tijdloos. Prachtig zelfs. Maar nu wel verouderd. Wennen is niet erg, heb ik ook veel last van gehad, soms sneller, soms minder snel, maar een nieuw model vind ik in the long run altijd mooier dan een oud model. En bij de F30 heb ik daar al helemaal geen last van (behalve het nieuwe M-stuur wat echt een paar weken wennen was). Bij menigeen duurt het maanden ... en bij sommige mensen duurt het soms zelfs jaren voordat ze overstag gaan (Romo en Ferdi).
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ben benieuwd hoe de gebruikte materialen zijn in de nieuwe 3.
Wat mij bij staat van de E90 en E60 is de plastic-look en feel die het gaf bij de eerste RL kennismaking.
Ik had dat zelfs bij de huidige 7 serie toen ik er even in ging zitten bij de dealer :s
Voordat ik een stortvloed aan kritiek over me heen krijg, die auto stond daar en kosten een eind over de 100.000k. Dat vond ik hem van binnen niet echt uitstralen. Toch te nep ( zoals het hout wat in de deuren verwerkt zat ) En niet om te zieken, maar de looks en feel van een Audi A6 interieur ( vorig model ) deden mij meer overtuigen dan de topklasse van BMW dat deed.
Dus wat is mijn punt ? Er is geen punt.
Hoop alleen dat het kwaliteitsgevoel wat hoger is als bij het vorige model.
Overigens wel eens met Romo, het oogt rustiger.
Maar juist dat rustige was ook een veel gehoorde kritiek, het was te clean, te zakelijk , niet gezellig.
Het nieuwe interieur is wat rommeliger, maar wel speelser. Tja.. zoveel wensen, zoveel smaken.
Waarom de premium optie nog niet uitgevonden is om te kiezen uit 1 , 2 of 3 verschillende dashboards in een type auto is mij nog niet duidelijk. Daar liggen nog kansen voor de pionier die er een primeur mee wil afsteken
Wat mij bij staat van de E90 en E60 is de plastic-look en feel die het gaf bij de eerste RL kennismaking.
Ik had dat zelfs bij de huidige 7 serie toen ik er even in ging zitten bij de dealer :s
Voordat ik een stortvloed aan kritiek over me heen krijg, die auto stond daar en kosten een eind over de 100.000k. Dat vond ik hem van binnen niet echt uitstralen. Toch te nep ( zoals het hout wat in de deuren verwerkt zat ) En niet om te zieken, maar de looks en feel van een Audi A6 interieur ( vorig model ) deden mij meer overtuigen dan de topklasse van BMW dat deed.
Dus wat is mijn punt ? Er is geen punt.
Hoop alleen dat het kwaliteitsgevoel wat hoger is als bij het vorige model.
Overigens wel eens met Romo, het oogt rustiger.
Maar juist dat rustige was ook een veel gehoorde kritiek, het was te clean, te zakelijk , niet gezellig.
Het nieuwe interieur is wat rommeliger, maar wel speelser. Tja.. zoveel wensen, zoveel smaken.
Waarom de premium optie nog niet uitgevonden is om te kiezen uit 1 , 2 of 3 verschillende dashboards in een type auto is mij nog niet duidelijk. Daar liggen nog kansen voor de pionier die er een primeur mee wil afsteken
-
Tom
- Berichten: 22514
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Buitenkant van F30 is prachtig. Alleen had er van mij meer verschil mogen zitten tussen de 3 en 5... het is iets te Audi achtig met die gelijkenissen. Al zijn het beide mooie auto's.
Interieur vind ik trouwens ook wat aan de drukke kant, met name de lijn bij het dashboard aan de passagierszijde is net iets too much.
Dubbele bult bij E90 vind ik trouwens helemaal verschrikkelijk.
Interieur vind ik trouwens ook wat aan de drukke kant, met name de lijn bij het dashboard aan de passagierszijde is net iets too much.
Dubbele bult bij E90 vind ik trouwens helemaal verschrikkelijk.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ben het met jullie eens dat het dashboard druk oogt... Op de foto's.
In het echt valt dat reuze mee; alles zit logisch en het aantal knopjes valt eig-en-lijk wel mee.
In het echt valt dat reuze mee; alles zit logisch en het aantal knopjes valt eig-en-lijk wel mee.
-
Robin
- Berichten: 56449
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Nu heb ik drie E90's gehad waarvan één met de dubbele bult(de M3) en ik vond qua cleanheid de eenbults de meest rustige, maar satnav etc is 'n must en dat geintegreerd is toch ook wel weer wat.
Toen kwam de F10 5er die qua dash mijlen en mijlenver boven de E90 en ook de E60 uitstak. Qua materiaal en ook qua looks, echt klasse imo.
En toen kwam ik terug in 'n dik aangeklede F30 Sportline , nu 'n half jaar oud, zonder die rode of blauwe striping op de dash, maar alu/zwart piano combo. Ik dacht eerst ook dat dat wennen was aan de 'drukkere'en cheapo look/materiaal( dit ten opzichte van de F10 natuurlijk!)
Niks is minder waar. Al vind ik de F10 dash qua vloeiendheid en integratie van die satnav op die manier king en heeft de F30 die iPad zegmaar uit de dash steken(waar ik geen fan van was in eerste instantie), ik kan jullie verzekeren dat het alemaal ergonomisch en rust 100% top is, materiaalkeuze is ook ver boven de E90.
Het went binnen 'n dag of sneller(dat ligt er ook aan datik natuurlijk uit 'n BMW kwam, dan 'snap' je de layout sneller)
Dus wie er zit te zeiken over 't interieur zou ik zeggen: rij er eens 'n week of langer mee, en ik vraag me dan af wat je er daarna van zou denken/vinden.
Ik had in Spanje vorige week de beschikking over 'n nieuwe Corsa 1.0(?) met 12,5pk qua gevoel. De dash was ok. Viel me niet tegen. Aircon deed z'n werk met 38 graden uitsteken. Radio was minder, materiaalkeuze en bediening niet slecht. Echt keurig.
TOTDAT je op Schiphol weer in je F30 stapt.
Men kan zeuren over de looks, het dashboard etc. Maar the whole package is als geen ander koning in dat segment. As ever. En ja hij voelt lichtvoetig aan is maar 'n tikkie groter(vooral van binnen achterin) dan de E90 en LICHTER en/maar ligt wel beter op de weg dan m'n E90 M3 zegmaar. Adaptief onderstel en sportsteering icm de 19" Potenzas zorgen daarvoor(1,25G gemeten in de Sachskurve door Sportauto paar maanden terug)
Toen kwam de F10 5er die qua dash mijlen en mijlenver boven de E90 en ook de E60 uitstak. Qua materiaal en ook qua looks, echt klasse imo.
En toen kwam ik terug in 'n dik aangeklede F30 Sportline , nu 'n half jaar oud, zonder die rode of blauwe striping op de dash, maar alu/zwart piano combo. Ik dacht eerst ook dat dat wennen was aan de 'drukkere'en cheapo look/materiaal( dit ten opzichte van de F10 natuurlijk!)
Niks is minder waar. Al vind ik de F10 dash qua vloeiendheid en integratie van die satnav op die manier king en heeft de F30 die iPad zegmaar uit de dash steken(waar ik geen fan van was in eerste instantie), ik kan jullie verzekeren dat het alemaal ergonomisch en rust 100% top is, materiaalkeuze is ook ver boven de E90.
Het went binnen 'n dag of sneller(dat ligt er ook aan datik natuurlijk uit 'n BMW kwam, dan 'snap' je de layout sneller)
Dus wie er zit te zeiken over 't interieur zou ik zeggen: rij er eens 'n week of langer mee, en ik vraag me dan af wat je er daarna van zou denken/vinden.
Ik had in Spanje vorige week de beschikking over 'n nieuwe Corsa 1.0(?) met 12,5pk qua gevoel. De dash was ok. Viel me niet tegen. Aircon deed z'n werk met 38 graden uitsteken. Radio was minder, materiaalkeuze en bediening niet slecht. Echt keurig.
TOTDAT je op Schiphol weer in je F30 stapt.
Men kan zeuren over de looks, het dashboard etc. Maar the whole package is als geen ander koning in dat segment. As ever. En ja hij voelt lichtvoetig aan is maar 'n tikkie groter(vooral van binnen achterin) dan de E90 en LICHTER en/maar ligt wel beter op de weg dan m'n E90 M3 zegmaar. Adaptief onderstel en sportsteering icm de 19" Potenzas zorgen daarvoor(1,25G gemeten in de Sachskurve door Sportauto paar maanden terug)
- MartijnGizmo
- Berichten: 13068
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Op het MINI-forum was iemand met een gechipte lease-diesel-MINI en garantiewerk. De importeur moest eraan te pas komen om de software te ontdekken, maar ze konden hem zelfs vertellen op welke datum de auto getuned was. Gelukkig voor hem opgelost door coulante dealer...Chris van S. schreef:Software updates kan je maar beter geheim houden bij de leasemaatschapijen.
-
Robin
- Berichten: 56449
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Top Gear testte de nieuwe F31 328i Touring.
http://www.topgear.com/uk/bmw/3-series- ... -se-drivenBut here's a strange thing. It doesn't feel big. In common with the saloon, BMW has actually made this 3 Touring (the F30 generation) feel smaller and more nimble than the old E90 - more like the sports-compact car the 3 always was in our imaginations. The steering is sharper and emphatically higher-geared, and the body seems to roll and heave less. It just encourages you to throw it about. This makes us happy. The 3 has become a distinctive car again, separating itself in character from the C-Class. It's fun. Though, as I'll come to in a minute, you need to choose the right engine.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Ik vind het nieuwe dashboard van de de F30 veel mooier dan de huidige die ik de e90 heb. Ja die is strakker en opgeruimder, maar wel veel saaier met lijnen van een minimalistisch tuinhuisje.
Dashboard van de e90 heb ik altijd een zwakke schakel gevonden. Zowel met als zonder kamelenbult. Ach het went op een gegeven moment wel maar nooit het gevoel van wat een geil dashboard.
Dashboard van de e90 heb ik altijd een zwakke schakel gevonden. Zowel met als zonder kamelenbult. Ach het went op een gegeven moment wel maar nooit het gevoel van wat een geil dashboard.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten
