@Wouter81, ik snap je overweging wel maar ik begrijp hem niet.Wouter81 schreef:Eens met Maus (ook qua politieke richtingMaus335i schreef:Snipe, ik ben onbedoeld toch weer in een discussie verwikkeld waarin geprobeerd wordt duidelijk te maken waarom links of rechts beter is. Dat is een discussie zonder eind en doe ik niet (meer) aan mee. Jij zal het nooit eens met mij worden en ik niet met jou. Daar bestaat een democratie om en hebben we meer dan 1 partij om op te kiezen. En maar goed ook!
Ben alleen beetje moe van het feit dat VVD en PVV stemmers direct als asociaal worden bestempeld. Maar dat flikken diverse lijsttrekkers in debatten ook. Volledig kansloze debatten wat ik tot zover er van gezien heb, gaat nergens over.).
Mijn mening... ik stem niet op ggggggristelijke partijen aangezien ik een ongelovigeben. Dus geen SGP, CU, CDA of andere middeleeuwse freaks. Verder vind ik linkse partijen compleet asociaal (vooral richting de werkenden) dus ook geen SP, GL, PvdA. Links vind ik van die jaloerse calimero's. Zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk.
Zorg zelf voor succes in je leven en ga niet steeds jaloers met je vingertje wijzen naar anderen die het beter hebben. Niemand krijgt het cadeau in het leven, ook de boven-modaal verdienenden meestal niet. D66 wordt het ook niet, vind die Pechtold een onbetrouwbare glibberige engerd. TON en de Partij van de Diertjes neem ik ook niet serieus. Blijft er niet zoveel over. Ja, VVD en PVV.
Ik dacht het zeker te weten tot gister: VVD. Echter neig ik nu ook wel weer naar PVV. Vond Wilders erg sterk gisteravond. Hoe meer er tegen een Wilders aan wordt geschopt uit bepaalde hoeken, hoe meer ik juist geneigd ben hem te steunen. Hou wel van een beetje opschudding. Bovendien heeft hij een hoop goeie punten. Niet over alles met hem eens (WW mag van mij naar 1 jaar toe) maar da's ook bij de VVD zo. Die JSF mogen ze van mij ook cancellen terwijl de VVD 'em wil hebben.
Ik ben best sociaal, maar dan alleen voor de echte slachtoffers (zieken etc.). Daarbuiten mag het van mij wel wat harder worden. Als je goed in staat bent, dan ga je OF studeren OF werken. Zo niet, dan hard aanpakken.
Heb nog tot 21:00u.Zolang Job maar niet de grootste wordt, dan kan ik gelijk wel emigreren (of me de komende jaren als boven-modaal verdienende blauw betalen).
Ben benieuwd wat het wordt. Vanavond maar even volgen.
Wilders heeft prachtige verkiezingsretoriek maar voert een grotendeels linkse agenda in de praktijk. Op de belangrijkste punten die nu van belang zijn kan de PVV niet tot een werkbaar politiek gedragen beleid komen. De belangrijkste bezuiniging van Wilders is de immigratiestop en die (Nyfer) cijfers zijn uiterst discutabel. Andere macro economische doorrekeningen zijn voor het PVV programma moeilijk te maken volgens het ('linkse') CPB) omdat het programma te weinig gegevens bevat.
Een stem voor de PVV is een stem voor één van de meest conservatieve stromingen in de politiek. In mijn ogen ontbreekt het de PVV aan bestuurlijke ervaring (dus alle kandidaten na Wilders) om de komende vier jaar een stabiele regering op te leveren.