Ja Mosselman is al > 20 jaar expert op turbotuning, goeie naam van wat ik weet.
@Rene, ik zou Natasja Froger nooit 'doen', ook niet na 10 bier. Jij mag d'r houden.
Altijd dat semi NSFW offtopic gedoe bij jou man. Ouwe goile bok die je d'r bent

wat?romo schreef:Wie begint er nu weer over een g..le mossel??…………………...
Robin schreef:Zo! Naar de 100 is 't niet denderend, maar daarboven.19 sec ofzo(?) naar de 200, keurig, ding moet minimaal 350pk hebben schat ik.
Moet nodig eens een 535d proberen tov die van mij.
AMS test van de 535iA was 23,5 naar de 200, de 535dA was 24,1. :twisted: dus 'n chip heeft zo'n trekker wel nodig.![]()
Deed gisteren een rondje midden /oost Nederland en hij was erg snel op dat moment, de 535i van mij. Sneller dan op andere momenten. Buitentemperatuur zou ook helpen denk ik, maar dit is natuurlijk niet de eerste keer rondom 't nulpunt.
Verder natuurlijk 88x kut in die drukte en files en trage hufters. Dan rij ik zo'n kasteel op wielen met alle luxe en nog baal ik in 't Nederlandse drukke verkeer. Toch maar eens een Caterham/Lotus/sigaartje op wielen proberen ofzo. Zal zowieso een betere broeder in die discipline zijn, staat 100% buiten kijf.![]()
M'n 535i:Chipje (IF possible, maar haken en ogen ivm kraken N55 software, garantie, wat is merkbaar?)
hou ik me theoretisch voor aanbevolen, maar liever 'n strakker onderstel, minder duiken nog.Massa verloochent zich niet.Maar ja dan had ik maar geen mini 7 er moeten kiezen, de rest is weergaloos in zo'n ding. Mooiste interieur by far in z'n klasse(ook tov de nieuwe A6) en alles werkt zo perfect en ergonomisch. De interieurstilte met toch de mooie 6 pits'jank'wanneer doortrekkend, de supersnelschakelende automaat, ongeevenaard tot nu toe. Maar de lompheid en grootte in steden/straatjes/parkeerrgarages blijft DOH.
En hij is zo mooi nu er sinds 2 weken de 19" 331 zomerwielen weer onder zitten(waardoor ik met die kmh codering eindelijk weer eens boven de 210 kon komen 8)
Ding is ook al 'n maand niet gewassen, stoer.![]()
Maar ontopic, de gechippede 535d hierboven loopt toppie, misschien wel 5(!) seconden verschil naar de 200 dan de stockversie.
Even op 't oog 5,5 naar de 100, 160 in onder de 12, en 18!!!! naar de 200? Jezus dat wil ik ook.
Wie kent dus chipboer M Speed GmbH in Keulen? Zal 's even informeren wat ze met de 535i kunnen....
Bij M Speed geen info omtrend de N55 ...
Die verdomde N55 is moeilijk te kraken, paar maanden terug was er wat info, ik heb meteen gereageerd(heet daar nog Robin Hood)
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=429987" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar nog weinig actie. Ja tegen de 400pk is wel te doen, maar dat is niet alleen 'n chipje.
Robin schreef:Die Alpina wielen zijn dan wel klassiekers, ze misstaan wat bij de F10 /11 vind ik. Ik zou andere wielen kiezen....
Gebruikers op dit forum: CRZ, Google [Bot] en 15 gasten