Valt wel mee hoor Tom, onder genoeg druk wordt alles vloeibaar, zelfs de aanbestedingsregels.Tom schreef: 05 feb 2025, 17:54In een wereldje van consultants, experts, aanbestedingen en bergen ambtenaren erg opmerkelijk. "nood breekt wet" maar zonder vriendjespolitiek was dit natuurlijk niet mogelijk geweest.Robin schreef: 05 feb 2025, 15:48
Siewert is een boefje en 'rest' (bij overheid en dergelijke) blijft buiten schot.
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Luco
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat stikstofverhaal dan? En die link van Romo dan? Siewert is een scapegoat, niks meer niks minder.Bram schreef: 05 feb 2025, 19:30
Ja laten we het beleid gemaakt en uitgevoerd door politici door een rechter toetsen en afhandelen, goed idee.
Je begrijpt dat er dan binnen de kortste keren helemaal niemand meer is die minister of premier wil zijn?
Hugo?
Of hoe bedoel je dit dan?
-
Siewert is een vieze vuile smerige achterbakse oplichter, niks meer niks minder.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik bedoel dat zodra politici persoonlijk aansprakelijk gesteld kunnen worden voor uitgevoerd beleid, er niet veel mensen meer zijn die daar de vingers aan willen branden. Lijkt me niet bevorderlijk voor het bestuur van het land.Robin schreef: 05 feb 2025, 19:44Dat stikstofverhaal dan? En die link van Romo dan? Siewert is een scapegoat, niks meer niks minder.Bram schreef: 05 feb 2025, 19:30
Ja laten we het beleid gemaakt en uitgevoerd door politici door een rechter toetsen en afhandelen, goed idee.
Je begrijpt dat er dan binnen de kortste keren helemaal niemand meer is die minister of premier wil zijn?
Hugo?
Of hoe bedoel je dit dan?
-
En wat voor 'bestuur' van een land krijg je dan als ze 'overal' mee weg kunnen komen, dat hebben we de laatste jaren wel gezien. Ik zit nu in een spagaat, want ik had écht bijv Kaag en Hugo en Kuipers voor de rechter gesleept zien worden en veroordeeld, maar dat kan hier niet.
En dan vraag ik me af wat zo'n rechter nou daaraan kan doen. Ik noem het vaak één pot nat helaas.
En dan vraag ik me af wat zo'n rechter nou daaraan kan doen. Ik noem het vaak één pot nat helaas.
- MParallel
- Auto: BMW
Mensen die de heksenjacht echt niet begrijpen? Dat is nog best knap.
Hij is gewoon dom geweest. Hij had niks moeten roepen over liefdadigheid en er was niks aan de hand geweest.
Echter, en ik zeg het nog maar een keer, en misschien helpen ALL CAPS, maar dat staat zo druk, maar nogmaals dus:
Als je op nationale televisie een aankondiging doet en daarin expliciet roept dat je zonder winstoogmerk en "om niet" omdat je een hart van goud hebt en zieke mensen/medewerkers die zieke mensen moeten verzorgen graag wilt hebben, tot zover dikke prima.
Echter, als dan achteraf blijkt dat je een dikke vette deal hebt gemaakt en daarmee 20 miljoen euro winst hebt gemaakt, dan ben je een hele smerige en vuile oplichter en ben je vogelvrij.
Over volgens gesproken....a la The Gentleman...."YOU'RE A CHICKEN!!!". Als je het weet, weetje het.
En vergeet ook niet, dat omdat hij zo expliciet zei dat het "Om niet" was, hebben andere partijen ook zonder eigen belang zaken/mensen ingezet om hierbij te helpen. En als je dit dan achteraf hoort. Nee voor deze man (en zijn twee mede criminelen) bestaat er op de wereld niet genoeg pek en veren.
Elke Euro apart terugbetalen en bij elke euro zeg je dat je spijt hebt.
Echter zien deze drie nog steeds niet wat ze fout hebben gedaan en zijn er zelf helemaal van overtuigd integer te hebben gehandeld. Lachwekkend en sneu.
Iemand Bar Laat gezien? Ze lieten de reactie van Camiel zien toen die het vonnis te horen kreeg (meneer vond dat die er niet bij hoefde te zijn) en je had die verbazing moeten zien. Totaal niet snappend hoe dit mogelijk was. Ik zou zeggen, een enkeltje Pieter Baan Centrum voor jou.
Hij is gewoon dom geweest. Hij had niks moeten roepen over liefdadigheid en er was niks aan de hand geweest.
Echter, en ik zeg het nog maar een keer, en misschien helpen ALL CAPS, maar dat staat zo druk, maar nogmaals dus:
Als je op nationale televisie een aankondiging doet en daarin expliciet roept dat je zonder winstoogmerk en "om niet" omdat je een hart van goud hebt en zieke mensen/medewerkers die zieke mensen moeten verzorgen graag wilt hebben, tot zover dikke prima.
Echter, als dan achteraf blijkt dat je een dikke vette deal hebt gemaakt en daarmee 20 miljoen euro winst hebt gemaakt, dan ben je een hele smerige en vuile oplichter en ben je vogelvrij.
Over volgens gesproken....a la The Gentleman...."YOU'RE A CHICKEN!!!". Als je het weet, weetje het.
En vergeet ook niet, dat omdat hij zo expliciet zei dat het "Om niet" was, hebben andere partijen ook zonder eigen belang zaken/mensen ingezet om hierbij te helpen. En als je dit dan achteraf hoort. Nee voor deze man (en zijn twee mede criminelen) bestaat er op de wereld niet genoeg pek en veren.
Elke Euro apart terugbetalen en bij elke euro zeg je dat je spijt hebt.
Echter zien deze drie nog steeds niet wat ze fout hebben gedaan en zijn er zelf helemaal van overtuigd integer te hebben gehandeld. Lachwekkend en sneu.
Iemand Bar Laat gezien? Ze lieten de reactie van Camiel zien toen die het vonnis te horen kreeg (meneer vond dat die er niet bij hoefde te zijn) en je had die verbazing moeten zien. Totaal niet snappend hoe dit mogelijk was. Ik zou zeggen, een enkeltje Pieter Baan Centrum voor jou.
-
Sigarettengeld tov dit verhaal:)
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/r ... euro-kwijt
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/r ... euro-kwijt
- JP
Pieter Baan Centrum heet tegenwoordig het UWV ?
-
Uit de onderlinge communicatie blijkt dat ze exact wisten waar ze mee bezig waren, ze weten/wisten precies met welk duivels plan als ze bezig warenMParallel schreef: 06 feb 2025, 11:24 Echter zien deze drie nog steeds niet wat ze fout hebben gedaan en zijn er zelf helemaal van overtuigd integer te hebben gehandeld. Lachwekkend en sneu.

edit: typos
Laatst gewijzigd door Elise op 06 feb 2025, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Precies, dan ook niet gaan janken als je voor het bankje moet komen te staan.
- 350 Z
Ik zou ook graag zien dat ze achter die 5 miljard aangingen. Als ik als bedrijf geen bonnen kan aantonen en toch declareer dan krijg ik een giga boete of draai ik de bak in, komt tie weer, dit land meet steeds met 2 maten.
- JP
5 miljard, weet je hoeveel huizen je daarvan kan bouwen, Hugo ? 

-
-
-
Musk's team is ook lekker bezig.
Het boekje over USAID gaat open. Aan anderen om te oordelen of het nuttige uitgaven zijn.
Zojuist ook: Chelsea Clinton heeft 84 miljoen dollar gestort gekregen, via omwegen. Waarvoor, dat is (nog) niet bekend.

https://x.com/akafaceUS/status/18872262 ... 44/photo/1
Het boekje over USAID gaat open. Aan anderen om te oordelen of het nuttige uitgaven zijn.
Zojuist ook: Chelsea Clinton heeft 84 miljoen dollar gestort gekregen, via omwegen. Waarvoor, dat is (nog) niet bekend.
-
Er staat Bill, Hillary & Chelsea.Tom schreef: 06 feb 2025, 16:59 Musk's team is ook lekker bezig.
Voelt dan lekker objectief om alleen Chelsea te noemen......
-
https://x.com/wikileaks/status/1887501752213409919USAID was funding over 6,200 journalists across 707 media outlets and 279 "media" NGOs, including nine out of ten media outlets in Ukraine.
-
Foei Tom!Gijzert schreef: 06 feb 2025, 17:09Er staat Bill, Hillary & Chelsea.Tom schreef: 06 feb 2025, 16:59 Musk's team is ook lekker bezig.
Voelt dan lekker objectief om alleen Chelsea te noemen......
-
Ha:)
Bill, even denken, mmm was dat niet die liegende en overspel plegende democratische president, die toch na een publiekelijk proces/impeachment op 't nippertje mocht aanblijven('I did not have xxxx with that woman')? Zo'n sympathieke man eigenlijk wel. Vind men.
En Hillary, hoort die ook niet in het strafbankje/gevang? Wat zij aan d'r handen heeft is geen ketchup.
Dus alles maar naar Chelsea dan. Is m'n zoon al jaren fan van. Ook zonder Abramovich.

Bill, even denken, mmm was dat niet die liegende en overspel plegende democratische president, die toch na een publiekelijk proces/impeachment op 't nippertje mocht aanblijven('I did not have xxxx with that woman')? Zo'n sympathieke man eigenlijk wel. Vind men.
En Hillary, hoort die ook niet in het strafbankje/gevang? Wat zij aan d'r handen heeft is geen ketchup.
Dus alles maar naar Chelsea dan. Is m'n zoon al jaren fan van. Ook zonder Abramovich.

-
OnlineWJ
Nog steeds liever Bill en Hillary dan die verkrachter Trump en Nazi Musk.
Snap wel dat die Musk zoveel geld in Trump en social media gepompt heeft, nu Trump aan de macht is kan die alle onderzoeken naar hem en regels die hem niet zinnen gewoon stoppen. Bizar wat daar nu allemaal gebeurt, word de gewone man echt beter van…
Snap wel dat die Musk zoveel geld in Trump en social media gepompt heeft, nu Trump aan de macht is kan die alle onderzoeken naar hem en regels die hem niet zinnen gewoon stoppen. Bizar wat daar nu allemaal gebeurt, word de gewone man echt beter van…
- Philipoo
WJ met jou kan ik wel koffie drinken blijkt weer eens.WJ schreef: 07 feb 2025, 08:38 Nog steeds liever Bill en Hillary dan die verkrachter Trump en Nazi Musk.
-
Ik vind dat 't er ook mal aan toe gaat in de VS, maar dat was onder [insert naam president] al zo.
Billy Joel zong al: We didn't start the fire.
En ja fascisme/nazis. Die vergelijking. Ieder 't zijne. Ik vind 28 jaar een Berlijnse Muur ook niet echt toppie:)
Heeft Hillary dat écht zo gezegd?

Billy Joel zong al: We didn't start the fire.
En ja fascisme/nazis. Die vergelijking. Ieder 't zijne. Ik vind 28 jaar een Berlijnse Muur ook niet echt toppie:)
Heeft Hillary dat écht zo gezegd?

- Philipoo
Heeft Donald dit echt zo gezegd?

-
Het is een malle wereld! Ieder volk krijgt de leiders die het verdient. Wij ook helaas:)
Edit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden ... allegation
En dagboek van Joe's dochter Ashley is 'verdwenen' waarin ze Joe beticht van handtastelijkheden in de douche toen ze jonger was.
Skitterend toch?

Edit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Biden ... allegation
En dagboek van Joe's dochter Ashley is 'verdwenen' waarin ze Joe beticht van handtastelijkheden in de douche toen ze jonger was.
Skitterend toch?

- JP
The Donald's 'first world problems"