En die 6 cilinder sound blijft verslavend, misschien is dat nog wel meer reden dan het vermogen. Want idd 210pk op 1250kg is prima sturen

Ik ben morgen ook in Apeldoorn...... Alpina gaat voor het garantiewerk naar het bekende servicepunt.Martijn_bmw schreef: 27 feb 2018, 17:13 waar staat ie? ben misschien morgen in apeldoorn wil wel vast een blik voor je werpen![]()
Gaaf ding! Jouw vorige 325i was vergelijk samengesteld toch?JP schreef: 27 feb 2018, 17:11 Een E90 met 6 pitter is toch tijdloos mooi !
Ja, schuifdak en oudtomaat, maar misschien dat ik toch deze week eens ga kijken...ondanks dat het Apeldoorn is...![]()
Komt wel als ik 'm ophaal.Macboy schreef: 01 mar 2018, 09:58 Zo mooi vies
Ben zelf elke dag in Apeldoorn dus mini meet was leuk idee (lees nu pas)
Hele week uitgekeken om vandaag terug van vakantie langs Apeldoorn te gaan, wordt je ‘s nachts opgebeld met slecht familienieuws. Dus dat gaat het niet worden straks........Martijn_bmw schreef: 28 feb 2018, 11:13 heel mooi ding op de foto's ja! Ik ga Apeldoorn vandaag toch niet redden, mocht ik 1 deze dagen er nog zijn zal ik even kijken en het je laten weten!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EricYellow, jvb, liquidpopcorn, RJK en 13 gasten