Hier 'n UK gast met z'n zilveren 5 deurs op 17 inch(past netaan) winterbanden met daarvoor 'n vorig model 120d. Dan heb je toch wel min of meer wat 'n sleeper(buiten het feit dat ie op droog z'n vermogen niet zo goed kwijt kan nu als met de Supersports natuurlijk he)
BMW M135i
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW M135i
LOL @ verloop inderdaad.
Hier 'n UK gast met z'n zilveren 5 deurs op 17 inch(past netaan) winterbanden met daarvoor 'n vorig model 120d. Dan heb je toch wel min of meer wat 'n sleeper(buiten het feit dat ie op droog z'n vermogen niet zo goed kwijt kan nu als met de Supersports natuurlijk he)

- Petrolhead Tom
Zilveren vijfdeurs ftw!
- Sperdy
Ilja, je lijkt wel een besluiteloos wijf voor de truitjes-etalage van C&A ..Macboy schreef:Even een ander punt. Ik vind die pook met carbon echt wel heel vet. Maar alles in het interieur in carbon is te donker en vind ik dan weer niet passen bij dat blauwe stiksel en hexagon alcantara. Rood of wit leer met carbon lijkt me dan wel weer een mooie combo. Moet ik dan toch voor leer gaan ?? En het performance alcantara stuur is ook alleen met die strook carbon te bestellen. Dan heb je dus het stuur en de pook in carbon en de rest van het interieur heeft alu inleg (middenconsole dashboard en deuren). Of ik gewoon hou het originele stuur en laat dat stuur zelf een keer bekleden. Dan heb je geen last van carbon. Dan heb je eventurel alleen carbon op de pook. Of helemaal niks carbon en standaard houden ?

-
Vroegah was alles beter!
- GTRene
het koste me ff wat tijd om het te zien,
ik dacht...die velgen op de rechter 1-serie vind ik mooier staan...
toen nog eens kijken, beide 5 deurs...en ik dacht, ik zie toch wat verschil...
toen zag ik die scherpe snit in de koplampen van de rechter...en toen zag ik pas de rest
lol, nwe en oude.
ik dacht...die velgen op de rechter 1-serie vind ik mooier staan...
toen nog eens kijken, beide 5 deurs...en ik dacht, ik zie toch wat verschil...
toen zag ik die scherpe snit in de koplampen van de rechter...en toen zag ik pas de rest

lol, nwe en oude.
-
Een zwarte 5 deurs Zwitser. Ik vind dus die neus zo gewoon mooi.

- Petrolhead Tom
Zwarte vijfdeurs met rood leer FTW! 

- GTRene
mooi ding, toch best apart dat als je een 5-deurs van dit type vol opzij ziet dan denk je
en lijkt de 3 deurs van vol opzij beter, doch vanuit deze hoek zie je dat iets mindere? van de 5-deurs niet terug en denk je, net zo fraai.
helemaal rode zetels lijkt aardig, doch vraag me af hoe het zou lijken met wat donkere vlakken of stiksels oid...

en lijkt de 3 deurs van vol opzij beter, doch vanuit deze hoek zie je dat iets mindere? van de 5-deurs niet terug en denk je, net zo fraai.

helemaal rode zetels lijkt aardig, doch vraag me af hoe het zou lijken met wat donkere vlakken of stiksels oid...
- GTRene
of meer van dit soort stoelen er in>>
red/black Recaro Sportster CS seats

of iets in de geest van deze fotoshop seats, maar dan voor een 1 serie of alleen een paar vlakjes in een andere kleur om het iets levendiger te maken.

red/black Recaro Sportster CS seats
of iets in de geest van deze fotoshop seats, maar dan voor een 1 serie of alleen een paar vlakjes in een andere kleur om het iets levendiger te maken.
- JP
Wat is die middelste zwarte "parkeersensor" ?

- EmielS60
Parkeercamera?
- Snipe
Die zit er alleen bij mensen die geen rijbewijs verdienen. Dus mocht je iemand tegenkomen die dat heeft: probeer hem te laten stoppen en knip zijn rijbewijs doormidden.
- Luco
Snipe schreef:Die zit er alleen bij mensen die geen rijbewijs verdienen. Dus mocht je iemand tegenkomen die dat heeft: probeer hem te laten stoppen en knip zijn rijbewijs doormidden.

- JP
Probeer eens een BMW rijder te stoppen dan.....
repost?;

repost?;
-
Repost JP
LOL @ Perry, nu je mond zit vastgeplastidipt kun je iig nog communiceren door middel van wat typewerk hier en daar.
*Neemt 'n Moorkop bij de koffie*
Gr Sinterklaas
LOL @ Perry, nu je mond zit vastgeplastidipt kun je iig nog communiceren door middel van wat typewerk hier en daar.
*Neemt 'n Moorkop bij de koffie*
Gr Sinterklaas
- GTRene
ah, dat filmpje wat JP repost zocht ik net
dus thanks

dus thanks

- GTRene
foto van een eigenaar op PH, nice ride.

-
Ik vind 't gras links niet zo groen. Jammer

- Macboy
Je ziet wat weinig fotos van een zwarte M135i. Staat toch wel heel fraai 
Als ik nou rood leer neem in de M135i met alcantara stuur dan heb ik dus eindelijk BMW en eindelijk een 1 serie en eindelijk rood leer en eindelijk alcantara. Zit daar toch sterk over te denken. Kan overigens bij zowel witte als bij zwarte lak natuurlijk. Dan is dat rode siernaadje op dat stuur ook weer kloppend.
Tom ?

Als ik nou rood leer neem in de M135i met alcantara stuur dan heb ik dus eindelijk BMW en eindelijk een 1 serie en eindelijk rood leer en eindelijk alcantara. Zit daar toch sterk over te denken. Kan overigens bij zowel witte als bij zwarte lak natuurlijk. Dan is dat rode siernaadje op dat stuur ook weer kloppend.
Tom ?
- Luco
Macboy schreef:Je ziet wat weinig fotos van een zwarte M135i. Staat toch wel heel fraai
Tom ?
Bestel dat ding nou gewoon ouwe zeurpiet

Het is helemaal niet erg dat jij er niet mee kan driften, 95% van de bmw rijders kan dat niet, dus dat valt echt niet op

- Macboy
Ik weet niet hoe het bij jou is Luco maar ik geniet het meeste van de voorpret van een auto uitkiezen. Wekenlang rondkijken alle testen in de bladen lezen, alle fora af op zoek naar fotos en verschillende uitrustingen. Welke opties neem je wel en welke laat je staan ? Bezit der zaak is het einde der vermaak. Dus laat me lekker mijn gang gaan toch ?
- Luco
Tuurlijk Macboy, als jij dat leuk vind, primaMacboy schreef:Ik weet niet hoe het bij jou is Luco maar ik geniet het meeste van de voorpret van een auto uitkiezen. Wekenlang rondkijken alle testen in de bladen lezen, alle fora af op zoek naar fotos en verschillende uitrustingen. Welke opties neem je wel en welke laat je staan ? Bezit der zaak is het einde der vermaak. Dus laat me lekker mijn gang gaan toch ?

Ik stang je alleen een beetje he, dat heb je toch wel door hoop ik.
Ik ben een heel ander soort koper, ga naar de dealer/handelaar, wijs aan/kies uit wat ik wil hebben en liefst gelijk meenemen
Na het bezit begint voor mij het vermaak pas, stap nog steeds elke keer met een big smile in de 5 gtt of ook de patrol nog steeds, al zou ik voor de patrol wel een keer wat anders willen.
- Petrolhead Tom
Zwart, rood leer, alcantara stuur en pook en klaar. Mijn zegen heb je. Maar volgens mij doel je op de andere Tom.Macboy schreef:Je ziet wat weinig fotos van een zwarte M135i. Staat toch wel heel fraai
Tom ?