Heb er twee besteld. Wel leuk als cadeau voor mijn zwager.
Zegt helemaal niets als hij netjes is onderhouden, kan het weten...Ernst schreef:http://link.marktplaats.nl/301094674
Ziet er allemaal wel aardig uit, alleen die km stand
Das in 5 minuten te regelen, nu een paar keer gebruikt en tering das makkelijk!frank de jonge schreef:NIet iedereen heeft ook paypal Roy
Nope, wel van me creditcard afgeschreven dus dat bied perspectief.Roman S. schreef:Heeft iemand 'm al binnen?
Hoelang zat er tussen het bestellen en 'bezorgd krijgen'?Rickstah schreef:Ik heb het boek gister binnen gekregenzit zeeeer goed in elkaar...
precies 7 dagen.Roman S. schreef:Hoelang zat er tussen het bestellen en 'bezorgd krijgen'?Rickstah schreef:Ik heb het boek gister binnen gekregenzit zeeeer goed in elkaar...
Het boek (geen hardcover) is ietsie dikker dan een normale uitgave van BMW carmag. zo'n beetje 170 pag. het is gewoon een leuke uitgave met een opsomming van elk M3 model + beschrijving/rijtest. Elk type wordt afgesloten met een buying guide. Wat betreft de E36 wordt de 3.0 en evo besproken, de sedan, de cabrio en de GT. het zijn vaak wel rijtesten samengevoegd, dus hier en daar worden zaken dubbelop genoemd. wel werd ik in die E36 stukken een beetje moe van het constante vergelijk tegen de E30, die niet echt opgaat zoals we allemaal weten.Mark Nauta schreef:Hoe dik is het boek eigenlijk.
En zeker de moeite waard dus? Een must-have???
Ik heb wel pay-pal account, maar nog nooit gebruikt, nu maar eens kijken dan denk ik.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten