Ziek ..... Nieuw leven!
-
Re: Ziek ..... Nabehandeling
Sterkte kerel.
- Tim N
Succes, laatste loodjes naar een goed eind.
- GTRene
Heel veel sterkte Riceaux, damn...
chemo is ook rotzooi/slecht, magoed veel andere keus zal je wel niet hebben denk ik,
dan maar het beste er van hopen, je kan het zelf het beste aanvoelen lijkt me.
chemo is ook rotzooi/slecht, magoed veel andere keus zal je wel niet hebben denk ik,
-
Sterkte! Keep going, je bent er bijna en dan weer opbouwen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Meer kan ik er ook niet van maken... Sterkte!
-
- Auto: M3 F80
Heel veel sterkte met de laatste loodjes!
- Niels
- Auto: Prius+
Hang in there! We gaan gelukkig weer richting de zomer, mooie tijden breken weer aan 

- Riceaux
Klopt Rene, chemo is dikke rotzooi. Daarom na de kuren ook zsm detoxen en ook tijdens de behandeling zo snel mogelijk aldoor dat spul m'n lichaam uitwerken zodra 't z'n werk gedaan heeft.GTRene schreef:Heel veel sterkte Riceaux, damn...

- frank de jonge
Alles is al gezegd maar nogmaals sterkte en zet em op!
- Joy
Even doorbijten nog. Je bent alweer een eind gelukkig. Hopelijk heeft de chemo zijn doel bereikt. Wanneer is daar uitsluitsel over?
- Riceaux
Hopelijk krijg ik daar pas na 20> jaar uitsluitsel over. Zodra de chemotherapie erop zit wordt een MRI-scan gemaakt, daarop is alleen te zien of het weefsel is gekrompen of gelijk gebleven is. Maar het hoofddoel van deze chemotherapie is om de groei te remmen/te stoppen.Joy schreef:Even doorbijten nog. Je bent alweer een eind gelukkig. Hopelijk heeft de chemo zijn doel bereikt. Wanneer is daar uitsluitsel over?
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Maar zou het nou juist positief zijn dat de 6e kuur niet doorgaat (=eerder klaar?), of negatief (= slechtere behandeling?)
- Riceaux
Is geen onderzoek naar gedaan, dus durven ze niks over te zeggen. De artsen hebben mij verteld dat vanaf 3 kuren de verwachtte resultaten worden gehaald. Dus 5-10 jaar rust bij minimaal 3 kuren. Ook is mij verteld dat bij deze soort chemo maar 5% 5 kuren volmaakt en maar ongeveer 1% 6 kuren. Daar was ik ook al van op de hoogte, daarom zeiden ze ook aldoor dat ik max 6 kuren zou krijgen.matthyssie schreef:Maar zou het nou juist positief zijn dat de 6e kuur niet doorgaat (=eerder klaar?), of negatief (= slechtere behandeling?)
-
Zoals iemand anders al aangaf is alles al gezegd, maar voor mij ben je een absolute held! Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden borstkanker gekregen. Situatie is niet te vergelijken, maar door deze ervaring bewonder ik je veerkracht en optimisme des te meer. Dat je nu al bij de 5% zit zegt iets over je doorzettingsvermogen en je conditie. Ga zo door, je bent een topper en ik hoop met je mee dat het zich heel lang rustig houdt na de kuren.Riceaux schreef:Is geen onderzoek naar gedaan, dus durven ze niks over te zeggen. De artsen hebben mij verteld dat vanaf 3 kuren de verwachtte resultaten worden gehaald. Dus 5-10 jaar rust bij minimaal 3 kuren. Ook is mij verteld dat bij deze soort chemo maar 5% 5 kuren volmaakt en maar ongeveer 1% 6 kuren. Daar was ik ook al van op de hoogte, daarom zeiden ze ook aldoor dat ik max 6 kuren zou krijgen.matthyssie schreef:Maar zou het nou juist positief zijn dat de 6e kuur niet doorgaat (=eerder klaar?), of negatief (= slechtere behandeling?)
- Peric
Succes Rico!
Is dat blijvende schade aan je lever? Of herstelt dat ook weer op den duur?
Inderdaad, chemo is troep, vandaar mijn vraag.
- Luco
Rnd schreef:
Zoals iemand anders al aangaf is alles al gezegd, maar voor mij ben je een absolute held! Mijn vrouw heeft een paar jaar geleden borstkanker gekregen. Situatie is niet te vergelijken, maar door deze ervaring bewonder ik je veerkracht en optimisme des te meer. Dat je nu al bij de 5% zit zegt iets over je doorzettingsvermogen en je conditie. Ga zo door, je bent een topper en ik hoop met je mee dat het zich heel lang rustig houdt na de kuren.
dit dus

-
Heel veel sterkte kerel, je bent een echte bikkel en het is niet voor te stellen voor iemand die dit nooit gehad heeft, hoe zwaar het wel niet is.
- Macboy
Hoewel ik niet altijd wat post wilde ik wel even laten weten dat ik - en vele andere lezers - je draadje blijf volgen.
Je doorzettingsvermogen geniet het grootste respect en je bent een voorbeeld voor velen
Je doorzettingsvermogen geniet het grootste respect en je bent een voorbeeld voor velen

- Riceaux
Leverwaarden zijn verhoogd, betekend niet perse dat ik schade aan m'n lever heb. Vanochtend echo gehad, op het eerste gezicht niks vreemds te zien, maar de beelden moeten nog verwerkt worden. Uitslag komt volgende week dinsdag.Peric schreef:Succes Rico!

Thnx Macboy en de rest: Dat niet iedereen altijd reageert weet ik en snap ik ook. Maar gezien het aantal views en het aantal pb's die ik krijg blijf ik het topic gewoon bijhouden. Eigenlijk is dit ook de enige plek waar ik het zelf zo overzichtelijk bijhoudt.

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Goed om te horen Riceaux. Sterkte nog met de laatste loodjes. 

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
We gaan duimen dat de uitslag van je lever positief blijft.
Verder net als Macboy, plaats niet altijd iets, maar lees dit draadje wel altijd door.
Sterkte met de laatste loodjes held!
Verder net als Macboy, plaats niet altijd iets, maar lees dit draadje wel altijd door.
Sterkte met de laatste loodjes held!
-
This! Go Rico go!Niels schreef:Hang in there! We gaan gelukkig weer richting de zomer, mooie tijden breken weer aan

- Riceaux
Gelukkig niks bijzonders te zien aan de lever! Maar om schade te voorkomen hebben ze wel besloten om de 6de kuur niet te geven. Over 3 weken weer bloedonderzoek, ze blijven net zo lang controleren tot de waarden weer normaal zijn. MRI over 4 weken. Nu detoxen, conditie opbouwen, wachten tot m'n bloedwaarden weer goed zijn en dan m'n leven weer opbouwen! 

-
Dank voor het delen van deze (tussentijdse) update Rico. 

- Niels
- Auto: Prius+