DOWNFORCE MOTORSPORT
- ADV
- Berichten: 3315
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Nou jan, dan kom ik dat misschien in zolder wel even op de proef stellen, als dat mag natuurlijk?
Je slaat de spijker wel op zn kop trouwens, juist dat toegankelijke maakt het voor sponsors aantrekkelijk om juist bij zo'n team te sponsoren. Het moet voor de sponsoren natuurlijk ook leuk zijn en wat is nu leuker om bijvoorbeeld een keer mee te rijden in zo'n 130i of sterker nog er zelf in rijden en dan ook nog eens 'les' krijgen van een van je coureurs!
Je slaat de spijker wel op zn kop trouwens, juist dat toegankelijke maakt het voor sponsors aantrekkelijk om juist bij zo'n team te sponsoren. Het moet voor de sponsoren natuurlijk ook leuk zijn en wat is nu leuker om bijvoorbeeld een keer mee te rijden in zo'n 130i of sterker nog er zelf in rijden en dan ook nog eens 'les' krijgen van een van je coureurs!
- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Arjan, je bent welkom hoor.ArjandeV schreef:Nou jan, dan kom ik dat misschien in zolder wel even op de proef stellen, als dat mag natuurlijk?
Je slaat de spijker wel op zn kop trouwens, juist dat toegankelijke maakt het voor sponsors aantrekkelijk om juist bij zo'n team te sponsoren. Het moet voor de sponsoren natuurlijk ook leuk zijn en wat is nu leuker om bijvoorbeeld een keer mee te rijden in zo'n 130i of sterker nog er zelf in rijden en dan ook nog eens 'les' krijgen van een van je coureurs!
Als je vervolgens altijd positief post over Downforce.



P.S. Groningen-Zolder. Dat wordt wel een wereldreis.

Als je dat ervoor over hebt moet je toch al wel een beetje fan van Downforce zijn.

- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Geeft niks hoor. Tot ik er zo dicht bij betrokken raakte als nu, was ik dat ook.mdhtuning schreef:Een crash levert mss wel meer publiciteit op dan een overwinning![]()
Maar ja, misschien wel een beetje ramptoerist :shakeit:

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Alweer het vierde weekend van het seizoen, voor de tweede maal dit seizoen op het prachtige Spa-Francorchamps. De verwachtingen voor dit weekend waren hoog aangezien er flink wat aan de auto’s gewijzigd was ten opzichte van de vorige race. De vraag was zou het de rondetijden verbeteren en zou dat dan ook genoeg zijn om voor de overwinning te kunnen gaan strijden ?
Woensdagavond samen met Dennis en Jitse de tent opgebouwd zodat we donderdag ochtend ons konden concentreren op de vrije training. In die vrije training moest er namelijk veel getest worden om het maximale uit de auto's te halen. ’s Middags was het dan tijd om de baan op te gaan, onder zeer warme omstandigheden kon ik veel rondjes rijden. Na een paar keer iets aan de auto veranderd te hebben ontstond er een steeds betere rondetijd.
Na de training de auto klaar gemaakt voor de kwalificatie van vrijdag, want daarin zou het moeten gebeuren.
Vrijdagmiddag was het dan eindelijk zover het moment van de waarheid. Een half uur voor de kwalificatie begon de lucht langzaam aan steeds donkerder te worden. Wat gaat het worden… Bij elk team zag je mensen kijken van wat gaan we doen en blijft het droog. Toch maar voor de slicks gegaan aangezien er nog geen druppel te voelen was. Toen mochten we de baan op en was het zaak zo snel mogelijk een goede tijd neer te zetten, want er zat regen aan te komen. Dat bleek al wel tijdens het eerste rondje want toen zag ik de eerste druppels al op de vooruit verschijnen. Dus na een opwarm ronde gelijk vol aan de bak. De eerste getimede ronde nog wat last gehad van verkeer en dus nog maar een rondje proberen. Dit keer een stukje minder opgehouden en na een rondje zag ik een 2:48:1 op de laptimer verschijnen. Dat was dan ook gelijk de laatste snelle ronde want vervolgens was het achter op het circuit al hard aan het regenen. Nu de vraag wat had de concurrentie gedaan ? Zij hadden blijkbaar toch niet gelijk de snelheid te pakken en zo stonden Nik en Koen op een 2e positie met 0,9 sec. achterstand. De rollen waren nu dus eindelijk een keertje omgedraaid. Ook daarachter bleek dat de verbeteringen zijn vruchten had afgeworpen want Jitse en Peter mochten van een keurige 3e startpositie gaan vertrekken.
Na een klein feestje snel weer aan het werk, want alleen een pole heb je niet veel aan dan moet je het in de race ook wel waarmaken.
De vraag was wat zou het weer gaan doen, aan de ene kant hoopte ik op regen aan de andere kant met de 1 serie had ik nog nooit in de regen gereden. Na een goede nachtrust begon de spanning in de tent toch wel een klein beetje op te lopen. Want ja zou het nu dan na al het harde werken eindelijk gaan lukken om de overwinning te behalen en misschien wel twee downforce auto’s op het podium !!
Ook nu was het weer de vraag wat gaat het worden met het weer al de hele dag hingen er donkere wolken boven het circuit, maar ook nu zou blijken dat de weergoden ons goed gezind waren. Om 16:45 ging het licht dan op groen en we mochten een uur gaan racen. Ik had een goede start en kon de leiding behouden. Toch bleek dat de Bmw van Nik en Koen op de lange rechte stukken net iets harder loopt dus zo konden ze mij al in het eerste rondje passeren. Aan mij de taak om in de buurt te blijven aangezien zij tijdens de pitstop 40 seconden langer stil moesten staan en daar zou ik dat dan weer terug kunnen pakken. Na 20 minuten rijden had ik de nummer 1 nog steeds in zicht en zaten we in een groep van 5 man met verder alleen maar auto’s uit een hogere klasse. Af en toe was het zelfs zo close dat we 3 breed door de bocht gingen, en ja dat gaat gelukkig meestal goed. Ja inderdaad meestal want het bleek ook fout te kunnen gaan, en ook nog op een punt waar je dat helemaal niet wil namelijk Blanchimont waar je met 200 km/u bijna volgas doorheen gaat. Ik zat aan de binnenkant toen opeens John van de Voort mij aantikte en vervolgens frontaal de banden in gaat. Let wel we reden op dat moment 200 ! Gelukkig voor hem bleef het alleen bij blikschade, maar de schrik zat er wel even in. Lang tijd om daar over na te denk was er niet want door de safety car procedure die daarop volgde was het gelijk tijd om de verplichte pitstop te doen.
Ik kon gelijk nadat de pitsstraat open ging binnenkomen en zat na de pitstop dus redelijk vooraan in het veld aangezien iedereen een pitstop zou gaan doen en dus achteraan aansloot. Na 5 rondjes mochten we de race weer vervolgen achter teamgenoot Peter Tunissen die op dat moment de leiding had overgenomen. Peter bleek de eerste rondjes wat moeite te hebben met de grote hoeveelheid auto’s die dan aan alle kanten voorbij komen en zo kon ik al snel de leiding overnemen. Toen was het zaak zo constant mogelijk te rijden en zo de voorsprong proberen te behouden. Met nog 3 rondjes te gaan kreeg ik te horen dat het gat met de nummer 2 (Nik en Koen) nog 13 seconde was. Zou dat genoeg zijn, want ze gingen nu weer erg hard. 1 rondje later bleek het al niet meer nodig te zijn toen een rijder uit een andere klasse was gecrasht en de baan blokkeerde. Zo besloot de wedstrijdleiding de wedstrijd vroegtijdig te beëindigen en was ik dus winnaar.
Na de bekers en de bloemen toch maar even een klein feestje met het team, want nu was het toch echt gelukt team Downforce wint haar allereerste wedstrijd !!!
Veel tijd om feest te vieren was er niet want zondag moest hetzelfde trucje herhaald gaan worden. Zaterdagavond met het hele team gebarbecued en daarna op tijd naar bed.
De 2e race in de startvolgorde van de eerste race uitslag konden we opnieuw gaan proberen voor de bekers te gaan. Bij de start bleek al dat Nik en Koen uit waren op revanche want ze gingen er als een speer vandoor. Het tempo lag dit keer toch net iets hoger en na een aantal rondjes was het gat al zo’n 10 seconde. Gelukkig voor mij kwam er weer een safety car procedure en kon ik weer aansluiten. Met alleen een Lotus uit de Supersport II klasse er tussen zaten we weer dicht bij elkaar. En aangezien ik nog 25 seconde minder straftijd had zag het er weer veelbelovend uit. Helaas had ik achteraf toch geen voordeel bij de safety car want net voordat het groen werd ging de Lotus langzaam rijden en ja inhalen mag niet dus wat moet je dan. Toch maar ingehaald nadat het mij te lang duurde maar zo konden Nik en Koen al zo’n 20 seconde weg lopen. Doordat ook Jitse en Peter tijdens de safety car weer kon aansluiten en zij veel minder straftijd had namen ze na de pitstop ruim de leiding. Zou dan dit keer de andere Downforce auto de hoogste trede mogen beklimmen ?
Helaas bleek dat niet zo te mogen zijn want na een paar rondjes was daar opeens de gele vlag in Radillion en stond de zwarte 1 serie met een flinke schade in de banden muur..
Dus mijn taak was om de 2e positie te behouden en de auto heelhuids aan de finish te brengen. Het gat naar de nummer 3 was ondertussen al flink opgelopen en de nr 1 kon ik niet bijhouden. Zo gezegd zo gedaan en alweer mocht ik naar het podium om dit maal de beker voor de 2e plaats op te gaan halen. Ook zeker geen slecht resultaat, maar als ik wat meer geluk had gehad zat een overwinning er zeker in.
Al met al een erg mooi weekend gehad met super resultaten, jammer dat Jitse en Peter zondag niet konden finishen maar ook dat hoort helaas bij het racen.
Op naar het thuis circuit voor de technische staf van team downforce, waar we tijdens een superdruk weekend opnieuw gaan proberen de overwinning binnen te halen, See you in Zolder !!!
Woensdagavond samen met Dennis en Jitse de tent opgebouwd zodat we donderdag ochtend ons konden concentreren op de vrije training. In die vrije training moest er namelijk veel getest worden om het maximale uit de auto's te halen. ’s Middags was het dan tijd om de baan op te gaan, onder zeer warme omstandigheden kon ik veel rondjes rijden. Na een paar keer iets aan de auto veranderd te hebben ontstond er een steeds betere rondetijd.
Na de training de auto klaar gemaakt voor de kwalificatie van vrijdag, want daarin zou het moeten gebeuren.
Vrijdagmiddag was het dan eindelijk zover het moment van de waarheid. Een half uur voor de kwalificatie begon de lucht langzaam aan steeds donkerder te worden. Wat gaat het worden… Bij elk team zag je mensen kijken van wat gaan we doen en blijft het droog. Toch maar voor de slicks gegaan aangezien er nog geen druppel te voelen was. Toen mochten we de baan op en was het zaak zo snel mogelijk een goede tijd neer te zetten, want er zat regen aan te komen. Dat bleek al wel tijdens het eerste rondje want toen zag ik de eerste druppels al op de vooruit verschijnen. Dus na een opwarm ronde gelijk vol aan de bak. De eerste getimede ronde nog wat last gehad van verkeer en dus nog maar een rondje proberen. Dit keer een stukje minder opgehouden en na een rondje zag ik een 2:48:1 op de laptimer verschijnen. Dat was dan ook gelijk de laatste snelle ronde want vervolgens was het achter op het circuit al hard aan het regenen. Nu de vraag wat had de concurrentie gedaan ? Zij hadden blijkbaar toch niet gelijk de snelheid te pakken en zo stonden Nik en Koen op een 2e positie met 0,9 sec. achterstand. De rollen waren nu dus eindelijk een keertje omgedraaid. Ook daarachter bleek dat de verbeteringen zijn vruchten had afgeworpen want Jitse en Peter mochten van een keurige 3e startpositie gaan vertrekken.
Na een klein feestje snel weer aan het werk, want alleen een pole heb je niet veel aan dan moet je het in de race ook wel waarmaken.
De vraag was wat zou het weer gaan doen, aan de ene kant hoopte ik op regen aan de andere kant met de 1 serie had ik nog nooit in de regen gereden. Na een goede nachtrust begon de spanning in de tent toch wel een klein beetje op te lopen. Want ja zou het nu dan na al het harde werken eindelijk gaan lukken om de overwinning te behalen en misschien wel twee downforce auto’s op het podium !!
Ook nu was het weer de vraag wat gaat het worden met het weer al de hele dag hingen er donkere wolken boven het circuit, maar ook nu zou blijken dat de weergoden ons goed gezind waren. Om 16:45 ging het licht dan op groen en we mochten een uur gaan racen. Ik had een goede start en kon de leiding behouden. Toch bleek dat de Bmw van Nik en Koen op de lange rechte stukken net iets harder loopt dus zo konden ze mij al in het eerste rondje passeren. Aan mij de taak om in de buurt te blijven aangezien zij tijdens de pitstop 40 seconden langer stil moesten staan en daar zou ik dat dan weer terug kunnen pakken. Na 20 minuten rijden had ik de nummer 1 nog steeds in zicht en zaten we in een groep van 5 man met verder alleen maar auto’s uit een hogere klasse. Af en toe was het zelfs zo close dat we 3 breed door de bocht gingen, en ja dat gaat gelukkig meestal goed. Ja inderdaad meestal want het bleek ook fout te kunnen gaan, en ook nog op een punt waar je dat helemaal niet wil namelijk Blanchimont waar je met 200 km/u bijna volgas doorheen gaat. Ik zat aan de binnenkant toen opeens John van de Voort mij aantikte en vervolgens frontaal de banden in gaat. Let wel we reden op dat moment 200 ! Gelukkig voor hem bleef het alleen bij blikschade, maar de schrik zat er wel even in. Lang tijd om daar over na te denk was er niet want door de safety car procedure die daarop volgde was het gelijk tijd om de verplichte pitstop te doen.
Ik kon gelijk nadat de pitsstraat open ging binnenkomen en zat na de pitstop dus redelijk vooraan in het veld aangezien iedereen een pitstop zou gaan doen en dus achteraan aansloot. Na 5 rondjes mochten we de race weer vervolgen achter teamgenoot Peter Tunissen die op dat moment de leiding had overgenomen. Peter bleek de eerste rondjes wat moeite te hebben met de grote hoeveelheid auto’s die dan aan alle kanten voorbij komen en zo kon ik al snel de leiding overnemen. Toen was het zaak zo constant mogelijk te rijden en zo de voorsprong proberen te behouden. Met nog 3 rondjes te gaan kreeg ik te horen dat het gat met de nummer 2 (Nik en Koen) nog 13 seconde was. Zou dat genoeg zijn, want ze gingen nu weer erg hard. 1 rondje later bleek het al niet meer nodig te zijn toen een rijder uit een andere klasse was gecrasht en de baan blokkeerde. Zo besloot de wedstrijdleiding de wedstrijd vroegtijdig te beëindigen en was ik dus winnaar.
Na de bekers en de bloemen toch maar even een klein feestje met het team, want nu was het toch echt gelukt team Downforce wint haar allereerste wedstrijd !!!
Veel tijd om feest te vieren was er niet want zondag moest hetzelfde trucje herhaald gaan worden. Zaterdagavond met het hele team gebarbecued en daarna op tijd naar bed.
De 2e race in de startvolgorde van de eerste race uitslag konden we opnieuw gaan proberen voor de bekers te gaan. Bij de start bleek al dat Nik en Koen uit waren op revanche want ze gingen er als een speer vandoor. Het tempo lag dit keer toch net iets hoger en na een aantal rondjes was het gat al zo’n 10 seconde. Gelukkig voor mij kwam er weer een safety car procedure en kon ik weer aansluiten. Met alleen een Lotus uit de Supersport II klasse er tussen zaten we weer dicht bij elkaar. En aangezien ik nog 25 seconde minder straftijd had zag het er weer veelbelovend uit. Helaas had ik achteraf toch geen voordeel bij de safety car want net voordat het groen werd ging de Lotus langzaam rijden en ja inhalen mag niet dus wat moet je dan. Toch maar ingehaald nadat het mij te lang duurde maar zo konden Nik en Koen al zo’n 20 seconde weg lopen. Doordat ook Jitse en Peter tijdens de safety car weer kon aansluiten en zij veel minder straftijd had namen ze na de pitstop ruim de leiding. Zou dan dit keer de andere Downforce auto de hoogste trede mogen beklimmen ?
Helaas bleek dat niet zo te mogen zijn want na een paar rondjes was daar opeens de gele vlag in Radillion en stond de zwarte 1 serie met een flinke schade in de banden muur..
Dus mijn taak was om de 2e positie te behouden en de auto heelhuids aan de finish te brengen. Het gat naar de nummer 3 was ondertussen al flink opgelopen en de nr 1 kon ik niet bijhouden. Zo gezegd zo gedaan en alweer mocht ik naar het podium om dit maal de beker voor de 2e plaats op te gaan halen. Ook zeker geen slecht resultaat, maar als ik wat meer geluk had gehad zat een overwinning er zeker in.
Al met al een erg mooi weekend gehad met super resultaten, jammer dat Jitse en Peter zondag niet konden finishen maar ook dat hoort helaas bij het racen.
Op naar het thuis circuit voor de technische staf van team downforce, waar we tijdens een superdruk weekend opnieuw gaan proberen de overwinning binnen te halen, See you in Zolder !!!
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Gefeliciteerd aan het raceteam ! Super allemaal om dit te kunnen volgen. Heb vanmorgen ook SBS6 gekeken en was echt ontzettend leuk en vol trots om alles te zien, vooral alle bekenden en de inzet en toewijding.
Wel moet mij van het hart dat ik het erg jammer vind dat een "forum" genoemd wordt, in plaats van gewoon "driving-fun" te noemen. De basis van het hele team ligt hier op dit forum, waarom noem je het dan niet ?
En net zo jammer vind ik dat er NERGENS een logo te vinden is van DF. Dat vind ik gewoon een schande en als ex-moderator jammer om te constateren.
Is dit nou zo moeilijk ?
Wel moet mij van het hart dat ik het erg jammer vind dat een "forum" genoemd wordt, in plaats van gewoon "driving-fun" te noemen. De basis van het hele team ligt hier op dit forum, waarom noem je het dan niet ?
En net zo jammer vind ik dat er NERGENS een logo te vinden is van DF. Dat vind ik gewoon een schande en als ex-moderator jammer om te constateren.
Is dit nou zo moeilijk ?
- ADV
- Berichten: 3315
- Lid geworden op: 24 jul 2008, 22:46
- Locatie: Noorden
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Pff, ik ben altijd positief over downforceDownforceJan schreef:Arjan, je bent welkom hoor.ArjandeV schreef:Nou jan, dan kom ik dat misschien in zolder wel even op de proef stellen, als dat mag natuurlijk?
Je slaat de spijker wel op zn kop trouwens, juist dat toegankelijke maakt het voor sponsors aantrekkelijk om juist bij zo'n team te sponsoren. Het moet voor de sponsoren natuurlijk ook leuk zijn en wat is nu leuker om bijvoorbeeld een keer mee te rijden in zo'n 130i of sterker nog er zelf in rijden en dan ook nog eens 'les' krijgen van een van je coureurs!
Als je vervolgens altijd positief post over Downforce.![]()
![]()
![]()
P.S. Groningen-Zolder. Dat wordt wel een wereldreis.![]()
Als je dat ervoor over hebt moet je toch al wel een beetje fan van Downforce zijn.


- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Ik ga Zolder ook proberen, heb er zin an 

-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Ik was het van plan,Macboy schreef:Ik ga Zolder ook proberen, heb er zin an
Moet jammer genoeg afhaken, weekje vergist in de vakantie!

gelukkig heb ik de auvergne week wel vrij!

- Prins Claus †
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 16:38
- Auto: BMW 118iA
- Locatie: Zuid-Limburg
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Zolder kom ik ook weer kijken... 
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
- Prins Claus †
- Berichten: 413
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 16:38
- Auto: BMW 118iA
- Locatie: Zuid-Limburg
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Donders, vanwege omstandigheden afgelopen zondag niet in staat geweest om te kijken.
Kijk ik net op uitzending gemist, zie ik dat lange ellende lichaam van mezelf voorbij komen......hahahahaha
( van 42.03 tot 42.08 op de rug gezien )
Wel lachen, vanavond ff mét geluid bekijken.....
Ohhhh, aan de mensen van Downforce : super dit.....levert weer voldoende exposure op
Kijk ik net op uitzending gemist, zie ik dat lange ellende lichaam van mezelf voorbij komen......hahahahaha
( van 42.03 tot 42.08 op de rug gezien )
Wel lachen, vanavond ff mét geluid bekijken.....
Ohhhh, aan de mensen van Downforce : super dit.....levert weer voldoende exposure op

- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Eric H schreef:Donders, vanwege omstandigheden afgelopen zondag niet in staat geweest om te kijken.
Kijk ik net op uitzending gemist, zie ik dat lange ellende lichaam van mezelf voorbij komen......hahahahaha
( van 42.03 tot 42.08 op de rug gezien )
Wel lachen, vanavond ff mét geluid bekijken.....
Ohhhh, aan de mensen van Downforce : super dit.....levert weer voldoende exposure op
Gaaf toch!

-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Moet deze pagina niet bijgewerkt worden?
http://www.downforce.nl/motorsport/het-team/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.downforce.nl/motorsport/het-team/" onclick="window.open(this.href);return false;

- DownforceJan
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 20:47
- Locatie: Willemstad
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
indobesar schreef:Moet deze pagina niet bijgewerkt worden?
http://www.downforce.nl/motorsport/het-team/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi puntje voor Tom inderdaad.
We gaan ermee aan de gang.
Bedankt.

- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
mooi stukje promotie, mannen.
Gefeliciteerd met de resultaten (mn Laurens met de eerste stek
)
Gefeliciteerd met de resultaten (mn Laurens met de eerste stek

- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
http://www.supercarchallenge.nl/drivern ... in_dsc.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :banaan:
-
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Goed stukje promotie!
-
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12
-
- Berichten: 15380
- Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
- Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Rockstar-status!!








- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Het is leuk dat DF als forum heeft gediend om Downforce mede mogelijk te maken, maar waarom dan niet iets daarvoor terug doen ? Of wordt dit bewust gedaan ? Kan ik me ook iets bij voorstellen, maar zeg dat dan gewoon. Niet dat ik de sfeer wil verpesten, maar ik vind het beetje kinderachtig als mijn posts genegeerd wordenMacboy schreef:En net zo jammer vind ik dat er NERGENS een logo te vinden is van DF.

- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT


-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
indobesar schreef:
Er worden nu 3 130i's ingezet voor het DSC? Zijn de andere puur ter 'verhuur'? Neem aan dat er ook verschil in opbouw en techniek zit?
-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Ik denk dat dit vooraf is overlegd of Dennis heeft er goed over nagedacht. Het is namelijk niet toegestaan om websites of andere producten direct te promoten in een dergelijke uitzending. Dan moet het echt als billboard vooraf of achteraf in de uitzending verwerkt worden. Het mag natuurlijk wel op de achtergrond staan (of ander subtiel camerawerk), maar dan moet het een flinke sticker zijn, wil het opvallenMacboy schreef:Het is leuk dat DF als forum heeft gediend om Downforce mede mogelijk te maken, maar waarom dan niet iets daarvoor terug doen ? Of wordt dit bewust gedaan ? Kan ik me ook iets bij voorstellen, maar zeg dat dan gewoon. Niet dat ik de sfeer wil verpesten, maar ik vind het beetje kinderachtig als mijn posts genegeerd wordenMacboy schreef:En net zo jammer vind ik dat er NERGENS een logo te vinden is van DF.

- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Alle 130i's zijn ex-Cup auto's, dus ze zijn technisch vrijwel identiek; alle acht zouden ze in het DSC mee kunnen doen om de podiumplaatsen.
Ilija, waarom moet er een DF sticker op de DF auto's o.i.d.?
Iedereen op DF die het wil kan het hele gebeuren van dichtbij meemaken, van het opzetten van het team tot de races, mensen die dat willen posten hier achteraf hun verslagen die iedereen kan lezen, video's en foto's van de weekenden komen hier terecht en er hebben ons al ik weet niet hoeveel DF'ers bezocht op de circuits. En enkele mensen vinden wat er met Downforce gebeurt zelfs zo gaaf dat ze ons actief sponsoren of ons proberen te helpen aan mogelijke sponsor contacten.
Dus er is gewoon sprake van een hele grote win-win situatie; ik vind dit topic juist een geweldige reclame voor het forum; welk ander forum heeft zo'n topic waar een 'eigen' raceteam aangekondigd wordt en op de voet gevolgd kan worden?

Ilija, waarom moet er een DF sticker op de DF auto's o.i.d.?

Iedereen op DF die het wil kan het hele gebeuren van dichtbij meemaken, van het opzetten van het team tot de races, mensen die dat willen posten hier achteraf hun verslagen die iedereen kan lezen, video's en foto's van de weekenden komen hier terecht en er hebben ons al ik weet niet hoeveel DF'ers bezocht op de circuits. En enkele mensen vinden wat er met Downforce gebeurt zelfs zo gaaf dat ze ons actief sponsoren of ons proberen te helpen aan mogelijke sponsor contacten.
Dus er is gewoon sprake van een hele grote win-win situatie; ik vind dit topic juist een geweldige reclame voor het forum; welk ander forum heeft zo'n topic waar een 'eigen' raceteam aangekondigd wordt en op de voet gevolgd kan worden?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
tis al een beetje terug te vinden in de naam Macboy, DownForceMacboy schreef:Het is leuk dat DF als forum heeft gediend om Downforce mede mogelijk te maken, maar waarom dan niet iets daarvoor terug doen ? Of wordt dit bewust gedaan ? Kan ik me ook iets bij voorstellen, maar zeg dat dan gewoon. Niet dat ik de sfeer wil verpesten, maar ik vind het beetje kinderachtig als mijn posts genegeerd wordenMacboy schreef:En net zo jammer vind ik dat er NERGENS een logo te vinden is van DF.

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Thomas H en 2 gasten