Het komt de wegligging zeker wel ten goede...Tom schreef:Gekkenwerk
Alleen komt het de wegligging toch ook niet ten goede zo laag?
Maargoed
Ik rij o.a. met een New Beetle afgemonteerd met een INTRAX schroefset...Bert ///M3 schreef:BS![]()
![]()
Je onderstelgeometrie is op die manier veel slechter, die paar cm zwaartepunt verlaging wegen daar niet tegen op.
Je roll centres worden ook lager, je body wil dus ook meer gaan rollen, niet minder. Het enige waardoor het lijkt dat bodyroll minder word bij die rijhoogtes is dat hij op de bumpstops van zijn dempers staat.
Prima Rico... bandenverhaal kijken we na de zomer wel even naar..het ziet er nu idd niet uit achter zo, nu eerst even rijden voor zolang ze het volhoudtRico schreef:Paul ik vind dat ie qua hoogte er beter uitziet. Die wielen/banden moet inderdaad anders.. ziet er zo niet mooi uit.
Als je de boel klaar hebt moeten we maar eens afspreken.. Die dikke baffer van mij zal het wel niet trekken ben ik bang
Jarno schreef:Mag ik mijzelf en iedereen dan even vragen waarom elke race en rallye auto met asfalt setting dan zoooo
laag bij de baan ligt ?
En wie de INTRAX mannen kent, weet dat het dus geen stuiterauto is geworden...![]()
Gelukkig ken ik meer mensen met ECHT verstand van zaken en een x-aantal kampioenschappen op zak.
Ik zou zeggen: Bert, veel plezier !!!
http://www.freddycane.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok je zal wel gelijk hebbenErik Stoffelsen schreef:@ Jarno, Je heb het tegen bertikipedia.
De man die weet er alles van. :twisted:![]()
ZO laag is gewoon niet beter, wel lekker stug, maar stuiteren is ook niet alles....
GerardSC schreef:Ok je zal wel gelijk hebbenErik Stoffelsen schreef:@ Jarno, Je heb het tegen bertikipedia.
De man die weet er alles van. :twisted:![]()
ZO laag is gewoon niet beter, wel lekker stug, maar stuiteren is ook niet alles....![]()
Dan hebben ze bij deze auto's een foutje gemaakt zeker![]()
Maar Paultje ziet er weer goed uit.
Paul schreef:leef jullie uit.. (We gaan voor meest bekeken topic
)
Ik weet zelf dat TE laag zeker niet ten goede komt voor de wegligging, maar merk ik niet zoveel van, 0.2 bar meer of minder in de bandjes voel ik ook niet.. dus its all good with me...