Fabian schreef: 09 jul 2022, 22:47
(...)
Geen idee wat er precies gaat veranderen, daarover had hij vorige week een gesprek gepland staan met de GmbH. Hij had geen idee wat ze wilden vooraf.
Gisteren weer een dagje Ring gedaan en nogmaals lekker gegeten bij Strack. Wat mij wel opvalt is dat er weinig passie uitstraalt bij het personeel. Tafels niet afruimen, nat doekje erover, terras was een puinzooi en moet zeggen, de prijzen zijn zeker 10% hoger dan bij de buren. Ga je daar over zeuren, nee tuurlijk niet, want ik gun het ze, alleen ze kunnen het (met weinig handelen) zoveel beter maken.
Voor de rest een geweldige dag gisteren, redelijk druk maar het meeste zat bij de Truck Grand Prix. Mooi 25 graden en maar je hoofd laten bijkleuren. Wij waren er na 13u en geen enkele sluiting gezien. We waren even naar Wehrseifen gelopen en het viel me al op dat er tot 15u geen motoren reden. Helaas de 2e die uiteindelijk voorbij kwam ging al op zijn plaat in Wehrseifen. Een geluk bij een ongeluk was dat er toch een marshall stond na Kallenhard (normaal bij TF de laatste tijd?) want de motor lag midden na de bocht. Duurde wel 30min voor Lenz er was. Verder viel op dat streckensicherung nu met 2 auto's uitrijdt, de eerste met een pijlbord op het dak die stopt 100m voor het incident. Toch zie je dat sommige meteen daarna weer gas bijgeven. Meneer de streckensicheraar vond dat niet zo heel charmant en ik kreeg het idee dat hij wel eens een kenteken doorgaf. Misschien dat je aan het einde wel een preekje krijgt dan en begrijpelijk.
Voor Ex-Mühle staan nu borden "uitrit Breidscheid gesloten", maar dan op het duits. Toch werd deze uitgang veel gebruikt. Aldaar de baan op mag dan wel helemaal niet, daar stond ook een marshall.
Oh en die ijscoboer in Breidscheid, naast de trap omhoog, HIJ IS EEN BEETJE DOOF, maar wel lekker ijs !