iPhone
- dvh
Re: Iphone 4 (s)
Me nether.
Lastig is zelfs dat je de camera nu verplicht met 2 vingers moet laten inzoomen, waar dat voorheen ander kon.
Icloud heeft een online opslagcapaciteit van 5gb, dan zit ie vol en moet je bijkopen.
Waarvoor, welk nut? Geen idee.
Ik dacht dat ik via icloud draadloos bestanden naar mijn eigen pc kon zenden/copyeren. Hoe heb ik nog niet ontdekt.
Verder merk ik vrij weinig van ios5. Zoniet positief of negatief.
Lastig is zelfs dat je de camera nu verplicht met 2 vingers moet laten inzoomen, waar dat voorheen ander kon.
Icloud heeft een online opslagcapaciteit van 5gb, dan zit ie vol en moet je bijkopen.
Waarvoor, welk nut? Geen idee.
Ik dacht dat ik via icloud draadloos bestanden naar mijn eigen pc kon zenden/copyeren. Hoe heb ik nog niet ontdekt.
Verder merk ik vrij weinig van ios5. Zoniet positief of negatief.
- Martin van der Zwaard
Gisteren mijn 3GS bijgewerkt. Gelukkig helemaal zonder problemen.
Zitten een paar leuke nieuwe features op. Denk dat het echte voordeel pas bij de 4 naar voren komt.
iCloud is wel makkelijk. Alleen heb je niet mega veel ruimte. Voor mij voldoende omdat ik alleen mijn berichten en contacten sync. De rest is niet zo boeiend en de ik gewoon aan de laptop hangen.
iMessage is wel grappig. Kan precies zien wie van mijn contactpersonen iOS5 op zijn telefoon heeft staan.
Zitten een paar leuke nieuwe features op. Denk dat het echte voordeel pas bij de 4 naar voren komt.
iCloud is wel makkelijk. Alleen heb je niet mega veel ruimte. Voor mij voldoende omdat ik alleen mijn berichten en contacten sync. De rest is niet zo boeiend en de ik gewoon aan de laptop hangen.
iMessage is wel grappig. Kan precies zien wie van mijn contactpersonen iOS5 op zijn telefoon heeft staan.
-
Ik zie zojuist dat de prijzen van t-mobile ook zijn uitgelekt.
zie: http://www.nu.nl/gadgets/2645407/iphone ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zijn de prijzen nogal ''fors''. Zeker omdat ik eigenlijk wel naar de 32gb versie neig, aangezien ik vrij veel foto's maak, en veel muziek bij mij wil hebben. Maar ik zie op de site van t-mobile dat je bij verlenging de eerste drie maand gratis krijgt. Nu is dat in mijn geval toch €105.
Eigenlijk zou ik wel over willen stappen naar vodafone vanwege het betere netwerk.. Opzich heb ik daar wel geld voorover, maar als ik én 32gb wil én de €105 misloop, wordt het wel een hele dure hobby
Meer mensen in hetzelfde dubio?
zie: http://www.nu.nl/gadgets/2645407/iphone ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zijn de prijzen nogal ''fors''. Zeker omdat ik eigenlijk wel naar de 32gb versie neig, aangezien ik vrij veel foto's maak, en veel muziek bij mij wil hebben. Maar ik zie op de site van t-mobile dat je bij verlenging de eerste drie maand gratis krijgt. Nu is dat in mijn geval toch €105.
Eigenlijk zou ik wel over willen stappen naar vodafone vanwege het betere netwerk.. Opzich heb ik daar wel geld voorover, maar als ik én 32gb wil én de €105 misloop, wordt het wel een hele dure hobby

- dvh
- Downforce Hans
Wat een onzin zeg, echt zonde van je tijd om te kijken..........
-
In de UK halen los, en sim-only abo erbij?Rein schreef:Ik zie zojuist dat de prijzen van t-mobile ook zijn uitgelekt.
zie: http://www.nu.nl/gadgets/2645407/iphone ... ellen.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigenlijk zou ik wel over willen stappen naar vodafone vanwege het betere netwerk.. Opzich heb ik daar wel geld voorover, maar als ik én 32gb wil én de €105 misloop, wordt het wel een hele dure hobby![]()
- Martin van der Zwaard
Meest nutteloze filmpje ooit. Wat heb je daar nou aan??
Kansloze figuren.
Kansloze figuren.
- RVV
Weird, zit me hele mobiele telefoonleven al bij KPN (sinds 1995) afgelopen maart een iPhone 4 gehaald bij KPN. Zie als provider linksboven ook KPN NL staan. Maar sinds gisteren zie ik af en toe AT&T verschijnen. Heel kort maar, om weer te veranderen in KPN NL. Nog nooit eerder gezien ook niet op mijn voormalige 3GS.
Wel vorige week iOS5 er op gezet.
Wel vorige week iOS5 er op gezet.
-
Ik lees ook veel problemen met verschillende bluetooth auto (naviagtie) systemen i.c.m. ios5.
Ik heb een 4S in bestelling staan...weet (nog) niet of ik er wel goed aan gedaan heb.
Ik heb een 4S in bestelling staan...weet (nog) niet of ik er wel goed aan gedaan heb.
- Hielke
MACHTIG MAN!!!Downforce Hans schreef:
Wat een onzin zeg, echt zonde van je tijd om te kijken..........
Die slowmo's zijn fucking briljant! Wat een power!
- Dennis Cavallino
Occupy Apple kan ook opgericht worden: http://www.hyped.nl/details/20111023_lo ... 188_dollar" onclick="window.open(this.href);return false;
Apple verdient extreem veel met Apple 4S. Losse onderdelen 4S kosten 188 Dollar.
Zoals bij elke nieuwe iPhone is ook de iPhone 4S uit elkaar gehaald en is onderzocht hoeveel de losse onderdelen nu eigenlijk kosten. Conclusie: de onderdelen kosten 188 dollar. Dat betekent dat Apple veel marge maakt op de smartphone, maar toch minder dan voorgaande edities van de iPhone, die pas echte cashcows waren gemeten naar marge.
De kosten van assemblage bedragen ongeveer 8 dollar, hetgeen betekent dat de 8GB versie bijna 200 dollar kost om te realiseren.
De 3GS kostte volgens eerder onderzoek 178 dollar om volledig te produceren.
CNET schrijft over een onderzoek waarin de kosten werden vastgesteld. De publicatie schrijft:
Apple’s iPhone 4S is one expensive smartphone to produce, a new study from IHS iSuppli has revealed. According to the research firm, which opened up Apple’s latest smartphone to see what’s inside, the 16GB version’s bill of materials is $188. The 32GB version’s parts jump to $207, according to iSuppli, while the 64GB option sets the company back $245.
- Maus335i
Hoezo?Dennis Cavallino schreef:Occupy Apple kan ook opgericht worden:
Uit je quote:
Vage conclusie die hyped dan ook trekt imo.CNET schrijft over een onderzoek waarin de kosten werden vastgesteld. De publicatie schrijft:
Apple’s iPhone 4S is one expensive smartphone to produce, a new study from IHS iSuppli has revealed.
-
Weet iemand hoeveel de grondstofkosten van een frikadel bedragen? 
- MartijnGizmo
Of auto's, daar schijnen (sommige) bedrijven ook geld aan te verdienen! 

-
Een heel topic voor Iphone 4 (s), en het zal zo zijn USP's hebben maar voor mij blijft hij één grote manco hebben.
De accuduur (en het gebrek aan sap om langer als 1 dag zonder lader te overleven)...
De accuduur (en het gebrek aan sap om langer als 1 dag zonder lader te overleven)...
-
OnlineLuco
Marco R. schreef:Een heel topic voor Iphone 4 (s), en het zal zo zijn USP's hebben maar voor mij blijft hij één grote manco hebben.
Ik doe gewoon 4 a 5 dagen met een accu, maar ja ik heb er ook geen 300 apps op staan

-
OnlineMartijn_bmw
dan gebruik je hem zeker nooit
ik ken niemand die langer dan een dag met de accu van een iphone doet....
ik vind de grootste ellende van dat ding het touchscreen... drama om daarmee tekst in te voeren (geld overigens voor alle telefoons met touchscreen)

ik ken niemand die langer dan een dag met de accu van een iphone doet....
ik vind de grootste ellende van dat ding het touchscreen... drama om daarmee tekst in te voeren (geld overigens voor alle telefoons met touchscreen)
- MartijnGizmo
Daar heeft Luco wel een goed punt, omdat je er veel mee doet gaat ie ook sneller leeg. Voor m'n gevoel vandaag niet veel gebruikt, maar volgens de gebruiksoverzichten toch 3 uur en 9 minuten... Ik heb een wekkerradio met iPhone-dock, dan issie 's ochtends altijd vol! 
-
Dat geldt voor bijna iedere smartphone die intensief gebruikt wordt. In de praktijk haal ik de dag overigens met gemak. Verder zie ik dit ook niet als een probleem. Voor het slapen gewoon even je iPhone, Blackberry, HTC, weet ik het, aan de lader.Marco R. schreef:Een heel topic voor Iphone 4 (s), en het zal zo zijn USP's hebben maar voor mij blijft hij één grote manco hebben.
--
Teksten invoeren heb ik ook geen problemen mee. Kwestie van gewenning. Wel moet ik zeggen dat ik vroeger gek was op m'n Nokia Communicator. Die had dan weer een ander nadeel. Formaat!
- Downforce Hans
Dat kan ik me voorstellen, een telefoon die groter is dan jezelf is nou éénmaal erg ongemakkelijk........allen schreef:Dat geldt voor bijna iedere smartphone die intensief gebruikt wordt. In de praktijk haal ik de dag overigens met gemak. Verder zie ik dit ook niet als een probleem. Voor het slapen gewoon even je iPhone, Blackberry, HTC, weet ik het, aan de lader.Marco R. schreef:Een heel topic voor Iphone 4 (s), en het zal zo zijn USP's hebben maar voor mij blijft hij één grote manco hebben.
--
Teksten invoeren heb ik ook geen problemen mee. Kwestie van gewenning. Wel moet ik zeggen dat ik vroeger gek was op m'n Nokia Communicator. Die had dan weer een ander nadeel. Formaat!

-
OnlineLuco
Downforce Hans schreef:Dat kan ik me voorstellen, een telefoon die groter is dan jezelf is nou éénmaal erg ongemakkelijk........allen schreef:Dat geldt voor bijna iedere smartphone die intensief gebruikt wordt. In de praktijk haal ik de dag overigens met gemak. Verder zie ik dit ook niet als een probleem. Voor het slapen gewoon even je iPhone, Blackberry, HTC, weet ik het, aan de lader.Marco R. schreef:Een heel topic voor Iphone 4 (s), en het zal zo zijn USP's hebben maar voor mij blijft hij één grote manco hebben.
--

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik doe met gemak een hele dag met m'n accu en gebruik hem redelijk veel. Wel bijna altijd de oplader bij mij overigens.
Touchscreen is wel wennen, maar zeker met gekanteld scherm typ ik sneller dan met normale toetsen. Alleen is het blindelings sms'en in de auto verleden tijd
Touchscreen is wel wennen, maar zeker met gekanteld scherm typ ik sneller dan met normale toetsen. Alleen is het blindelings sms'en in de auto verleden tijd

-
Pfft, stelletje...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Heb nu IOS 5 erop.Bijna geen problemen, maar: Misschien stomme vraag, maar m'n downloadsgames/wordfeud etc is er nu af, en met synchronisatie vindt ie totnogtoe niks op m'n reservekopie.
???
Wat te doen om dat terug te zetten?
Alles is geupdate etc.
EDIT: Via updates----> AANKOPEN. Anyway, dat duurt effe, alles terugzetten/installeren.
???
Wat te doen om dat terug te zetten?
Alles is geupdate etc.

EDIT: Via updates----> AANKOPEN. Anyway, dat duurt effe, alles terugzetten/installeren.

-
Hebben ze hem toch weer duurder gemaakt in onze landen. 
edit: ik zie net de Nederlandse prijzen. Hij is bij jullie €60 goedkoper!

edit: ik zie net de Nederlandse prijzen. Hij is bij jullie €60 goedkoper!